Heippa kuumeilijat! Olen ollut tuolla 40+ odottajien puolella vuonna 2015-16 odottaessani kuopustani. Nyt ikää on 46 v, alkusyksystä mittariin tulee 47 v. Kaksi viikkoa sitten ihan puskista testailin raskaustestillä selvän plussan. Nyt siis menossa viikko 5+5. Luottoa minulla tosin ei ole raskauden jatkumiseen ennenkuin olen käynyt ultrassa ym, että näkee onko muuta kuin "tuhkamuna". Eli siis kokemusta on tuulimunaraskauksista ja keskenmenoista. Lisäksi kovin pelottaa iän tuomat riskit. Mähän olen vanha. Mutta villakoiran ytimeen: Onnea teille kaikille yrityksiin. Olette nuoria vielä. Mä tunnen itseni lähinnä vanhaksi kehäraakiksi tässä asiassa. Mutta toivottavasti tuo toivoa ja uskoa siihen, että kyllä toimiva "värkki" voi raskautua vielä kultaisessa keski-iässäkin.
Nyt toivon vaan, että jos on jatkuakseen tämä raskaus, olisi kaikki ok. Ylläri, mutta kaikki tyynni, oishan se ihana vielä pieni tuhiseva nyytti .
Nyt toivon vaan, että jos on jatkuakseen tämä raskaus, olisi kaikki ok. Ylläri, mutta kaikki tyynni, oishan se ihana vielä pieni tuhiseva nyytti .