Hakutulokset

1. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi ei @Domi :cry: Pidän silti vielä kaikkia peukkuja. Hitsi kun voi olla vaikeaa. Me haluataan onnistumisia tänne!
  2. K

.

Voi lisätä plussanneisiin. Huomenna taas veritesti ja tein mä aamulla pari testiä. Nuo halvat tikkutestit ei vaan näytä niin vahvaa, mitä kalliimmat. En tiedä sotkeeko tää hyperi, kun on tavallaan nestehukka. On se silti vahvempi kuin aiemmat.
  3. K

Lykkäs lievän hyperin sitten. Kävin sitä polilla puimassa. Vielä mennään kotihoidolla ja labroja seurataan. Tampereella saa saikkua punktiosta siirtopäivään (ja sen siirtopäivän) eli sain neljä päivää. Maha oli kyllä turpea ja jomotteli, niin oli ihan hyvä olla kotona. Yritin myös rentouttaa...
  4. K

40+ so what wol.13

Kävin tänään polilla, kun maha on kauhea pallo. Housut ei mahdu kiinni. Ilmeisesti on 2-3 kg nestettä (ainakin) vatsaontelossa ja munasarjoissa. eli lievä hyperstimulaatio. Nyt sitä seurataan parin päivän välein labroilla ja ultrataan taas ens viikolla (nesteen määrää). Juoda pitäisi koko ajan...
  5. K

.

6. K

40+ so what wol.13

Veritestin ja digin mukaan raskaana :barefoot:
  7. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ehkä pääsen kohta tännekin. Haamua näytti eilen ja veritestissä oli hCG tänään jo 169. Hyperiä vaan pukkaa. Maha on jäätävä pallo.
  8. K

Ja kannattaa pitää se neula mahassa 5-10 sek ennen kuin nostaa pois. Mies pisti mulle kerran ja tempas heti pois, niin sillon tuli tippa, muuten ei tullu.
  9. K

@justhope en mä sitä ampullia putsannu, enkä mahaa. Pistelin vaan menemään. Niitä paksumpia neuloja varten putsasin mahaa, kun niitten mukana tuli niitä lappuja. Ei mullakaan kynän kanssa tullu. Ja aina kun vaihtaa uuden täyden ampullin, niin väänsin pienimmän annostuksen ja painoin ilmat siten...
  10. K

Ja testi tuli. hCG nyt 169! Olenko siis virallisesti raskaana?
  11. K

40+ so what wol.13

Minulla ei @kirsillevauva ollut sellaista tukilääkettä kiinnittymiseen mistä tulisi väärä plussa. Lauantaina testasin negan ja tuo oli nyt maanantaina.
  12. K

En ole @-dino- varmaan juonut riittävästi, kun määräsivät polilta heti labroihin ja huomenna soitellaan, että mitäs nytten. Ensimmäiset tulikin jo puhelimeen ja veriarvot ovat nousseet, eli viittaisi varmaan juuri siihen hyperiin, jos oikein tulkitsen. Eikös siinä ole ikään kuin nestehukka, kun...
  13. K

.

Jännä päivä. Tein piruuttani testin aamulla ja haamu tuli. Lauantaina oli vielä nega. Täytyy jatkaa testailua, ettei vaan johtunu testistä. Kaksi 3 päiväistä alkiota siirrettiin toissa pe.
  14. K

40+ so what wol.13

Testasin aamulla haamun. Voisko olla?
  15. K

Onnea @Jantzu Mulla meni lääkkeisiin niin paljon, kun pistin aika isoa annosta (300 IU). Mulla on maha edelleen ihan pallo. Joko nestettä, ummetusta tai valeraskaus
  16. K

Aamupissasta selkeä haamu! Vai mitä sanotte?
  17. K

@justhope Mulla meni melkein tonni lääkkeisiin parin viikon aikana. Sen jälkeen tuli kelasta kirje, että ylittynyt ja pitää lähetää kuitit ja selvitykset. Mitään ei ole kuulunut. Kai siitä osan saa takaisin.
  18. K

Vielä oli nega, mutta kiitos vinkeistä. Täytyy pitää välipäiviä ja kokeilla uudestaan.
  19. K

Sullahan oli hyvä saalis @Rusakkonen (y) Testasin tänään negan. Eihän tässä ole kun viikko viralliseen testipäivään. Voi alkaa valmiiksi masentumaan. Oli kyllä päiväpissa parin tunnin pidätyksellä.
  20. K

Mulla on nyt siirrosta viikko. Alkioiden 6pv pistin gonapeptylin (muistaakseni..) tukilääkkeeksi. Eli viikonloppuna vois testailla? Vasen munasarja jomottelee välillä ja maha turpoilee. Se voi kyllä olla punktiosta edelleen. Ja yksi raskaus 14v sitten alla. Silloin testasin kun menkat oli jäänyt...

Yhteistyössä