Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hyppään tuolta hoitopuolelta tänne kysymään, että kuinka pian siirton jälkeen testailitte? Hullukaan ei jaksa viralliseen testipäivään odottaa... :ROFLMAO: Mulla siirrettiin kaksi kolmipäiväistä.
  2. K

40+ so what wol.13

Meillä on testipäivä ens viikon perjantaina, mutta jos menkat ei ala ennen sitä, niin varmaan testailen jo aikaisemmin. Ja niistä tuplista. Se punktiolääkäri kysyi siinä punktion jälkeen, että sopiiko että siirretään kaksi. Se parantaisi vähän mahdollisuuksia. Ilmeisesti koska olen niin "vanha"...
  3. K

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Mulla meni siinä siirrossa aika paljon ohi, kun oli jäätävä se pissahätä. Mutta ei siinä mun mielestä puhuttu kun niistä hyvistä alkioista. Siinähän ei heti päässyt pissalle, kun se biologi tarkisti siirron jälkeen, että asetin oli tyhjä ja solut oli varmasti sisässä.
  4. K

@Domi pidän sulle peukut pystyssä. Toivotaan että tarraa kiinni. Kattelin eilen omakannasta millaisia ne meidän siirtetyt alkiot oli, niin toinen oli täydellinen 3 päiväinen 8 soluinen (3,5 luokan, kun taysissa ne on kai 1-3,5) ja toinen 3,0 luokan 8 soluinen myös. Eilen oli tunteet pinnassa ja...
  5. K

40+ so what wol.13

Voi ei @yöeläjä Onneksi tuo huomattiin. Sillähän voisi olla pahat seuraukset, jos tulehdus olisi päässyt leviämään suolistomikrobien kanssa. Luin joskus jostain täältä, että ne herkimmät testit ei itseasiassa ole olleet herkkiä. Tämä tiedoksi @kirsillevauva Että siis ne tavalliset ovat...
  6. K

Hankalalta kuulostaa nuo työkuviot @Miitta37 Itselläni on sellainen työ, että voin helposti käydä lääkärissä kesken työpäivän. Jos joku olisi jotain kysynyt, olisin varmaan sanonut että gynekologinen vaiva. Miesvaltaisella alalla miehet saa sillä yleensä hiljaiseksi. Mutta yksi kysymys teille...
  7. K

.

Saa laittaa piinailijoihin. Ja kyllä pakkaseen jäi vielä 4 plus jatkoviljelyyn 3.
  8. K

.

Mulla alkoi kahden viikon piina. 2 alkiota matkassa.
  9. K

Kahden viikon päästä testataan eli 27.4. :p
  10. K

40+ so what wol.13

Kaks top -luokan alkiota siirrettiin. Pakkaseen meni 4 top -alkiota!! (y)(y)(y) Ja kolmea ei toppia kasvatellaan ja jos kehittyy jees, niin nekin pakkaseen.
  11. K

Siirrosta kotiuduttu ja kaksi top -luokan alkiota siirrettiin ja neljä top -luokan alkiota jäi vielä pakkaseen!! Näiden lisäksi kolmea kasvatellaan vielä blastoksi (?) asti. Aika hyvä saalis sanoisin, kun ikääkin on yli 40. En tiedä onko hyvällä vitamiini-/hivenainetankkauksella ja...
  12. K

40+ so what wol.13

Oliko sulla @kirsillevauva jotain häikkää vai miksi ajattelit, että aloitatte heti lahjoitusmunasoluilla? Että ei omien kasvattelua ensin?
  13. K

Voi ei @Domi Toivotaan, että elämä kääntyy tästä parempaan päin. Meille @An1z81 tarjottiin punktiossa mahdollisuutta siirtää kaksi alkiota. Niin varmaan sitten tehdään. Siirto on perjantaina. Onko se sitten 3 päiväinen siinä vaiheessa.
  14. K

Punktio tehty ja menikin aika kivuttomasti. Saatiin 13. Saa nähdä millaisia sitten ovat ja miten kasvut jatkuu. Turhaan jännitin toimenpidettä. Ei ollut kipuja. Mies oli mukana ja se oli mukavaa.
  15. K

40+ so what wol.13

Punktiossa käyty ja se meni yllättävän hyvin ja kivuitta. Että sitä ei kyllä tartte jännittää. Saalista saatiin jopa 13!! Mikä on näillä vuosilla hyvin. Perjantaina sitten 1 tai 2 kyytiin, jos löytyi hyviä.
  16. K

.

Tiistaina punktio @Wintersun
  17. K

.

Lääkäriin vaan @Wintersun Meillä nyt tämä hoitokierto (IVF) ja yllättävän hyvin on piikittelyt mennyt. Ja on sitten yhtä kokemusta rikkaampana jos ei tästä tärppää. Kuulemma vähintään yksi lapsi per luokka on nykyään koeputkilapsi ja useampi jollain muulla avulla saatu, että aika nykyaikaa...
  18. K

@justhope mulla ultrattiin vasta 7 tai 8 päivä ekan kerran ja edellisessä kierrossa loppukierrosta. Voitko soittaa sinne heti maanantaina ja kysyä? Varmasti yksityisellä neuvoo mielellään. Turha kai sinne varmuuden vuoksi on mennä jos se maksaa hunajaa. Katsoin äskön tuon Vegas babyn...
  19. K

Mä todella toivon, että meidän eka ivf ei ole harjoitusta, koska meille tosiaan luvattiin julkisella puolella tasan yksi ivf mun iän (41) vuoksi. Hyvin on maha jo turvotellut ja varmaan illalla/huomenna jatkaa samaa mallia, kun pistän viimeiset 3 piikkiä. Kaksi jotain samaa ja yksi kynästä. En...
  20. K

40+ so what wol.13

Hoidot etenee. Punktio tiistaina. Jee.

Yhteistyössä