Heippa vaan,
käyn päivittäin lukemassa uudet viestit mutta kirjoittelu on jäänyt vähän vähiin taas.
Onnittelut plussanneille!
Mulla on ollut kanssa tosi rankka viikko. (Yhtään vertailematta
@SandraB , en osaa ees kuvitella mitä oot joutunut käymään läpi. Tsemppiä hurjasti, kyllä asiat aina hyväksi muuttuu. Sulla on hyvä asenne - kohti uutta kiertoa vaan!) Töissä on ollut jotenkin ihan kamalaa ja uuvuttavaa, lisäksi ajatukset pyörii koko ajan taas tässä vauvakuumeessa.. Oon ollut monta päivää itkuinen ja mieli maassa. Siis mun mies on ihana ja jotenkin super toiveikas, kun taas itse oon ollut nyt hetken aikaa tosi lannistunut. Siis joo, tiiän kyllä että meillä vasta yk6 ja on ihan normaalia ettei vielä oo tärpännyt, mut jotenkin mun mieli täyttyy kysymyksillä. Että miksei onnistu? Mitä jos ei onnistu ilman hoitoja? Mitä jos ei onnistu ollenkaan? Meillä on pari kertaa ollu talletukset ihan täydellisillä ajoituksilla mutta silti ei tärpännyt, niin miksi tästä kierrosta tärppäisi? Tarkoitus ei oo olla mikään negatiivinen valittaja, koska se ei todellakaan kuulu mun luonteeseen vaan päinvastoin, oon ihan todella positiivinen ihminen. Tää vauvakuume asia on nyt vaan mennyt tosi syvälle ja mua ahdistaa. Johtuukohan siitä että periaatteessa tässä vaiheessa tähän ei voi älyttömästi itse vaikuttaa? Tai siis se että teen mitä vaan niin välttämättä tää ei onnistu. Tykkään elämässä siitä että mulla on kontrolli ja ns. "langat omissa käsissä". Tää asia on nyt mun ohjailukyvyn ulkopuolella, ehkä se luo ahdistusta. Ja tää järjetön vauvankaipuu, mikä välillä tuntuu fyysisenä kipuna ihan, sekin ahdistaa.
Uh, kiitos ja anteeksi avautuminen.
Yritän keskittyä nyt siihen positiivisuuteen, mikä on enemmän mua itseäni: ovista odottelen laskureitten perusteella huomiselle tai ylihuomiselle. Limat antaa vinkkiä siitä että laskurit pitää paikkaansa. Eilen on talleteltu ja huomenna taas. Eli kohta piinaillaan! Ja mulla on ihana mies, ai että se on ihana. Ja aurinko paistaa. En aio jäädä näihin synkkiin ajatuksiin vellomaan yhtään kauempaa nyt kun sain ne tännekin purettua.