.

Myös niin toivon plussaa teille @Wintersun!

Täällä kp11. Ovis yleensä kp15-17.
Olen tikuttanut ja siitä tulee kyllä stressi(n)
Nytkin meinasin mutta sitten taas ajattelin että josko tässä kierrossa ei. Jos olisi stressittömämpi. Tunnen sen kyllä kun on ovulaatio.
Äh...Vaikea olla nainen:( en edes pysty huijaamaan itseä että en ajattelisi,kuuntelisi kroppaa ja tähtäisi ajatuksia siihen dpo 12 missä aikaisintaan nyt ajattelen testaavani.
 
@Lilmi89 onnea plussasta. Ihanaa kun nyt tullut useampi plussa :love::love:

Kp13/26 ja kahden seuraavan päivän sisään odottelen oviksen tapahtuvan. Aamulla talleteltiin ja jos vielä yhden kerran ehtisi oviksen tienoille. Miehellä halut korkeammat aina aamuisin, mutta mulla on herätys 4.45 :D nyt oli hyvä tilaisuus kun ensin vapaa ja tänään töihin vasta 9.50
 
@Lilmi89 Paljon onnea!:) Oli hauska lueskella noita sun listaamia oireita kierron vaiheista! Samalla tavalla just itsekin kaikkea "tulkinnut" :LOL: Mutta tuosta sen näkee, että mistään ei voi oikein päätellä mitään paitsi siitä ettei ne menkat ala..

En haluaisi nostattaa itsessäni turhia toiveita, mutta nyt on poikkeuksellisesti tän ja eilisen päivän ajan tuntunut menkkamaista kipua alavatsassa. Normaalisti kivut alkaa samaan aikaan kun menkatkin. Lueskelin, että alkuraskauden alavatsan menkkamainen kipu on tavallista. Normaalisti myös tissit tässä vaiheessa kipeät ja nyt eivät ole. Menkkojen siis pitäisi alkaa ti tai ke. Vielä pari päivää piinailua.. Blaah!
 
@Wintersun tosi kurjaa! :( Luin eilen niin monta viestiä etten enää ihan muista mitä kukakin on kirjoittanut, joten pakko kysästä.. Oletteko käyneet jossain hoidoissa kun yritystä useampi vuosi takana?

Mihin käyttöön ne letrot olivatkaan? Kaverit ovat niistä puhuneet mutten muista.. Jotenkin muistikuva, että kierron tasaamiseen ja just pidentämiseen olisivat..
 
Saa laittaa iso kiitos, yritän olla stressaamatta nyt jatkosta. Olitte kyllä mahtava tuki! Onneksi nykyään saa lapsia maailmaan vaikka tuntuu ettei toivoa ole, mulla ystävä jolla todella paha pco ja mies pyörätuolissa alottavat hoidot näillä näppäimillä, alkion siirto tehdään! On se niin epäreilua miten jollain onnistuu tuosta vain ja toisilla on pitkä tie. Ja ystävä jolle vatsan kiinnikkeiden takia ei tule koskaan vauvaa, raskaudesta kertominen tulee olemaan vaikeaa :cry:
 
Lääkäriin vaan @Wintersun
Meillä nyt tämä hoitokierto (IVF) ja yllättävän hyvin on piikittelyt mennyt. Ja on sitten yhtä kokemusta rikkaampana jos ei tästä tärppää. Kuulemma vähintään yksi lapsi per luokka on nykyään koeputkilapsi ja useampi jollain muulla avulla saatu, että aika nykyaikaa hoidot. Voihan se olla joku pieni juttu mikä teillä syynä.
 
Puuh, pari päivää ollu tosi kiireisiä eikä oo täällä kerenny kunnolla mitään kirjottaa. Pikasesti käyny vaan lukemassa muiden kuulumisia.

Wintersun (sori en osaa tägää :LOL:) ymmärsinkö oikein että ootte useamman vuoden esikoista yrittäny?

Itellä kanssa piinailut menossa. Ens viikon lopulla pitäs menkkojen alkaa, toki toivois ollenkaa tulis. Olevinaan pieniä raskausoireita välillä huomannu mutta tuskin on mitään. Ei jaksa uskoa että näin "nopeasti" olis tärpänny (n)
 
Onnea kaikille plussanneille :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille

Tuli pidettyä tauko palstalta muutaman päivän ajan, kulunut viikko on ollut elämäni raskain tähän mennessä. Torstaina olisi ollut kesken menneen raskauteni laskettu aika ja se sai aikaan totaalisen henkisen romahduksen. Itkusta ei ollut tulla loppua, mutta nyt onneksi olo alkaa helpottaa ja pystyy jopa ajatukset suunnata tähän uuteen mahdollisuuteen tässä kierrossa.
 
Heippa vaan,

käyn päivittäin lukemassa uudet viestit mutta kirjoittelu on jäänyt vähän vähiin taas.

Onnittelut plussanneille!

Mulla on ollut kanssa tosi rankka viikko. (Yhtään vertailematta @SandraB , en osaa ees kuvitella mitä oot joutunut käymään läpi. Tsemppiä hurjasti, kyllä asiat aina hyväksi muuttuu. Sulla on hyvä asenne - kohti uutta kiertoa vaan!) Töissä on ollut jotenkin ihan kamalaa ja uuvuttavaa, lisäksi ajatukset pyörii koko ajan taas tässä vauvakuumeessa.. Oon ollut monta päivää itkuinen ja mieli maassa. Siis mun mies on ihana ja jotenkin super toiveikas, kun taas itse oon ollut nyt hetken aikaa tosi lannistunut. Siis joo, tiiän kyllä että meillä vasta yk6 ja on ihan normaalia ettei vielä oo tärpännyt, mut jotenkin mun mieli täyttyy kysymyksillä. Että miksei onnistu? Mitä jos ei onnistu ilman hoitoja? Mitä jos ei onnistu ollenkaan? Meillä on pari kertaa ollu talletukset ihan täydellisillä ajoituksilla mutta silti ei tärpännyt, niin miksi tästä kierrosta tärppäisi? Tarkoitus ei oo olla mikään negatiivinen valittaja, koska se ei todellakaan kuulu mun luonteeseen vaan päinvastoin, oon ihan todella positiivinen ihminen. Tää vauvakuume asia on nyt vaan mennyt tosi syvälle ja mua ahdistaa. Johtuukohan siitä että periaatteessa tässä vaiheessa tähän ei voi älyttömästi itse vaikuttaa? Tai siis se että teen mitä vaan niin välttämättä tää ei onnistu. Tykkään elämässä siitä että mulla on kontrolli ja ns. "langat omissa käsissä". Tää asia on nyt mun ohjailukyvyn ulkopuolella, ehkä se luo ahdistusta. Ja tää järjetön vauvankaipuu, mikä välillä tuntuu fyysisenä kipuna ihan, sekin ahdistaa.

Uh, kiitos ja anteeksi avautuminen.

Yritän keskittyä nyt siihen positiivisuuteen, mikä on enemmän mua itseäni: ovista odottelen laskureitten perusteella huomiselle tai ylihuomiselle. Limat antaa vinkkiä siitä että laskurit pitää paikkaansa. Eilen on talleteltu ja huomenna taas. Eli kohta piinaillaan! Ja mulla on ihana mies, ai että se on ihana. Ja aurinko paistaa. En aio jäädä näihin synkkiin ajatuksiin vellomaan yhtään kauempaa nyt kun sain ne tännekin purettua.
 
@Nemi_K voin niin hyvin samaistua noihin sun kysymyksiin. Miksi ei ole vielä ja kun ei ole niin miksi nytkään. Mutta silti joka kierrolla toivoo että olisi nyt se kierto.
Varsinkin menkkojen alkaessa tipahtaa kovaa pohjalle ja välillä menee pari päivää hyvinkin synkissä ajatuksissa.
Vaikea olla vaan rennosti ja olla ajattelematta, kun kohta tulee jo vuosi yritystä täyteen. :(
 
@Not alone, yritys on aloitettu yli seitsemän vuotta sitten. Ensimmäinen yhteinen.
Toivottavasti sulla ei ala menkat! Hyvinkin voi ekasta kierrosta tärpätä!

@Miina- Onnea ovisplussasta! :love:

@Nuoriaikuinennainen periaatteessa viikko oletetusta kiinnittymisestä, niin pitäis olla suht luotettava tulos. Tai odottaa että kuukautiset on myöhässä.
Voi, kylläpä pitkään olette yrittäny :( toivotaan että pian tärppäisi!

Me alotettiin tammikuussa yritys, eli pari kiertoa menny jo. Jotenkin vaan sen takia ei jaksa uskoa vielä onnistumiseen kun kuopuskin antoi odottaa itseään pitkään. Mutta siitä huolimatta nyt yrittäny ylläpitää rentoa asennetta. Mies vaan iha täpinöissää tän homman kanssa eikä osaa olla yhtä rento :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Heippa vaan,

käyn päivittäin lukemassa uudet viestit mutta kirjoittelu on jäänyt vähän vähiin taas.

Onnittelut plussanneille!

Mulla on ollut kanssa tosi rankka viikko. (Yhtään vertailematta @SandraB , en osaa ees kuvitella mitä oot joutunut käymään läpi. Tsemppiä hurjasti, kyllä asiat aina hyväksi muuttuu. Sulla on hyvä asenne - kohti uutta kiertoa vaan!) Töissä on ollut jotenkin ihan kamalaa ja uuvuttavaa, lisäksi ajatukset pyörii koko ajan taas tässä vauvakuumeessa.. Oon ollut monta päivää itkuinen ja mieli maassa. Siis mun mies on ihana ja jotenkin super toiveikas, kun taas itse oon ollut nyt hetken aikaa tosi lannistunut. Siis joo, tiiän kyllä että meillä vasta yk6 ja on ihan normaalia ettei vielä oo tärpännyt, mut jotenkin mun mieli täyttyy kysymyksillä. Että miksei onnistu? Mitä jos ei onnistu ilman hoitoja? Mitä jos ei onnistu ollenkaan? Meillä on pari kertaa ollu talletukset ihan täydellisillä ajoituksilla mutta silti ei tärpännyt, niin miksi tästä kierrosta tärppäisi? Tarkoitus ei oo olla mikään negatiivinen valittaja, koska se ei todellakaan kuulu mun luonteeseen vaan päinvastoin, oon ihan todella positiivinen ihminen. Tää vauvakuume asia on nyt vaan mennyt tosi syvälle ja mua ahdistaa. Johtuukohan siitä että periaatteessa tässä vaiheessa tähän ei voi älyttömästi itse vaikuttaa? Tai siis se että teen mitä vaan niin välttämättä tää ei onnistu. Tykkään elämässä siitä että mulla on kontrolli ja ns. "langat omissa käsissä". Tää asia on nyt mun ohjailukyvyn ulkopuolella, ehkä se luo ahdistusta. Ja tää järjetön vauvankaipuu, mikä välillä tuntuu fyysisenä kipuna ihan, sekin ahdistaa.

Uh, kiitos ja anteeksi avautuminen.

Yritän keskittyä nyt siihen positiivisuuteen, mikä on enemmän mua itseäni: ovista odottelen laskureitten perusteella huomiselle tai ylihuomiselle. Limat antaa vinkkiä siitä että laskurit pitää paikkaansa. Eilen on talleteltu ja huomenna taas. Eli kohta piinaillaan! Ja mulla on ihana mies, ai että se on ihana. Ja aurinko paistaa. En aio jäädä näihin synkkiin ajatuksiin vellomaan yhtään kauempaa nyt kun sain ne tännekin purettua.
Voin niiin samaistua noihin tunteisiin. Mulla pyöri usein samat ajatukset kun kuopusta yritettiin saada aluille. Mielessä kerkes kuvitella kaikkea sontaa ettei tulla koskaan saamaan yhteistä lasta ymym. Aika tarkalleen vuosi meni saada plussa.
 
@Nemmiina @limli89 - onnea! <3

@Wintersun -pahoittelut että uutta kiertoa kohti käy tie. Mulla on kans lyhyt luteaalivaihe, esikoisen aikaan se oli sen 14pvää, nyt tosiaan just joku kymmenen ja sit alkaa tiputella. Edellisestä keskenmenneestä raskaudesta näytti plussaa jo dpo9, eli toisaalta eipähän tarvi piinailla ihan nin pitkään :D

@SandraB - jospa nyt siten katseet kohti tulevaa <3 itseäkin hirvittää kesällä tuleva la jos ei silloin raskaana edes vielä. tuntuu niin epäreilulle että ympärillä syntyy lapsia. yksikin jo meidän tilanteen tietää niin hehkuttaa vaan tulevaa vauvaa - jotenkin tuntuu todelliselta suolalta haavoihin.

ON: nyt ehkä dpo4, eikä nyt mitään merkittävää oiretta. Nippailuja ja menkkaoloa vähän. Mut eipä vielä kuulukkaan olla. Pinna on kyllä todella kireällä :D Vitsit tulee pitkä viikko! La aion dpo9 testata, jos ei menkat oo alkanu/alkanu tiputella.
 
Ovistestistä PIKAINEN kysymys!
Monenko tunnin pisupidätyksestä ootte tehneet ovistestinne?
Tuleeko huonompi tulos jos on vaan 2h ollut pissaamatta ennen testin tekoa. Kannattaako testiä tehdä vielä 10 maissa (kävin 8 aikoihin pissalla), vai kannattaako odottaa vielä tunti pari ja tehdä se 12 maissa esim?
Luulen että nyt olis lähellä The day. Eilen testi oli nega, ja tänään aamulla oli lämmöt tippunut ja vatsa sekä selkäkivut alkoivat taas. Lisäksi on enään 1 testi jäljellä, ja toivoisin saavani siihen plussan, jotta ei tarttis käydä ostamassa lisää.
 
@Nemi_K @Abby87
Voi..toivottavasti teillä tärppäisi pian. En osaa edes kuvitella kuinka raskasta on kokea pettymys toisensa jälkeen..

@kuus+1 en osaa sanoa, kun en ole ovistestejä kauheasti käyttänyt. Muistanko aivan väärin vai oliko se LH korkeimmillaan päivällä/illalla eikä aamuisin(n)

@miniminimini oho, miten oot saanu noin aikasin jo plussattua :D. Tiiätkö sit että kiinnittyy nopeammin?

imetän esikoista paljon eikä menkat ole vielä alkaneet. Olis kyllä aika ihanaa saada toinen pienellä ikäerolla. Mulla tuli ihan ministi kirkasta verta :eek:. Samanlailla tuli silloin esikoisen aikaan kun kiinnittyminen tapahtui:barefoot: ja siitä meni viikko, niin testi näytti vahvaa plussaa. Tai sit mun kierto on vaan palaamassa(n). Onko täällä muita imettäviä?
 

Yhteistyössä