.

@tofu_ Tiedä häntä viimeksi tosiaan alavatsajuilinnat paljasti raskauden jo ennen plussaa, tai olin siitä aika varma ennen testiä. Luulen, että kiinnittyy sit jos on kiinnittyäkseen aiemmin. Tosi hailakkahan se on se viiva, dpo11 digi näytti viimeksi jo et raskaana 1-2vkoa.

Voi kunpa, voi kunpa. Toisaalta oon aika varma että tästä megakierrosta tuskin onnistuneesti tärppää, mut en voi olla haaveilematta ja miettimättä, minne la sitten asettuukaan jos nyt tärppäis..
 
Meillä tuleva kesä ei olekkaan vauvantekokesä :( Mies pisti jarruja asialle... :( Syyksi sanoi, ettei tiedä milloin, mutta sen tietää, ettei aika ole nyt :cry::cry::cry::cry::poop: Eli taustalle jään edelleen ja kuumeilen yksin :unsure: Ei ole olo kyllä mikään paras mahdollinen nyt . . . . . . Tämä tunne, kun ei pääse edes yrittämään; tuntuu että murskaa alleen :cry::cry:
 
@Cara-mel voi harmi! Ymmärrän hyvin tuon tuskan, mullakin miehen mukaansaanti tähän projektiin vei piiiiitkään. Ja nyt tietty sitten tuntuu erityisen turhauttavalta odottaa plussaa, kun on jo pitkään odottanut sitä odottamista...

Täällä muuten ei mitään erityistä, minäkin lueskelen päivittäin viestejä mutta kiireiden vuoksi harvakseltaan kirjottelen. Lisäksi tylsä vaihe menossa ovista odotellessa, huomenna siis kp13 mutta pitkien edellisten kiertojen ansiosta veikkaan oviksen olevan joskus reilun viikon päästä vasta.
 
Mäkin käyn täällä lukemassa päivittäin mutta tuntuu, että kaikki deadlinet puskee nyt päälle niin en kerkiä hirveästi viestittelemään. :unsure:

@Cara-mel Voi ei! :( Toivottavasti miehen mieli muuttuu nopeasti! Meillä meni useampi vuosi, että mies vihdoin antoi luvan yrittää. Aloin kuumeilemaan jo neljä-viisi vuotta sitten. Kyselin noin puolen vuoden välein, ja aina sama "ei vielä", "ei muillakaan ole", "en tiedä haluanko". Useat itkut tuli itkettyä ja välillä olin varma, ettei meille vauvaa tule. Jotenkin jopa turruin siihen ajatukseen. Kaveripariskunnat ympärillä alkoivat pikku hiljaa saada lapsia ja nyt ollaan virallisesti viimeinen lapseton pari meidän kaveriporukasta (tai osa vielä odottaa, mutta kuitenkin). Viime kesänä lopetin kyselemisen. Meillä meni muutenkin huonosti ja ero oli lähes varmaa, kun mies ei tiennyt mitä halusi. Saatiin kuitenkin asiat puhuttua (tai on tässä vieläkin joitakin selvitettäviä asioita). Yllättäen mies sitten syksyllä tokaisi, että haluaisi lapsen mun kanssa. Että niin ne osaa yllättää. Pahoittelut pitkästä avautumisesta, mutta tiedän mitä käyt läpi ja miten raastavaa se osaa olla. Tsemppiä! (y)
 
Näin viimeksi oli, mut en tiedä mitä nyt kun mä sain jo aika pian ajan. Parisen viikkoa saa odottaa.
Eli mulle tehdään siellä joku gynekologinen tutkimus ym. Ja tulee lähete miehelle jne.

Toisaalta helpottunut olo ja toisaalta pelottaa (n)
Hyvä että pääsette noin nopeasti! (y)Toivottavasti siellä sit selviäis mistä vois johtua eikä tartteis paljoa tehä! Varmasti mietityttää :(. Tsemppiä kovasti, onneks ei tarvi kauaa odotella <3
 
Hei. Sopisko tänne vielä kuumeilemaan? Oon lukenut tämän viestiketjun läpi kokonaisuudessaan ja nyt jo ihania plussauutisia tässäkin ketjussa :love:Enemmän oon kirjoitellut tuolla keskenmeno palstalla. Mulla taustalla km 11/17 ja 3/18, ekassa km kerettiin nähdä pikkuinen viikolla 9+0 mutta sen jälkeen alkoikin vuoto, toinen menikin kesken jo aikaisemmin. Nyt vuoto loppunut, r-testi näyttää negaa ja ovistestit on esillä.. Yritys meillä alkanut 2/17.
 
  • Tykkää
Reactions: miniminimini
@Ensikatse tervetuloa mukaan ja pahoittelut keskenmenoista!

@Wintersun onneks näin pian pääsette eteenpäin! :) Varmasti pelottaa, tsemppiä ja peukkuja kovasti täältä (y) hienoa että mies suhtautuu asiaan hyvin.

On: ovis ohitettu ja vahvasti uskon että oli eilen, sikälimikäli käyrää luen oikein (n) kyllä oli eilen niin lamaannuttavat kivut vasemmalla puolella, en muistanutkaan kuinka kipeä voi olla :D naama on punottanut eilen ja tänään, kuivakausikin starttasi. Tallettelut tehty ja sitten vaan odotellaan.. :whistle:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: tofu_ ja SandraB
@Ensikatse tuttuja sieltä toiselta palstalta, tervetuloa tännekin <3

@Wintersun - onneksi pääsette nyt etenemään asioissa! ja iso kiitos kun jaksat päivittää listaa niin aktiivisesti <3

@Miina- Tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti viimeisiin laatuaan ainaki hetkeen ;)

ON: illalla kunnon menkkajomotuksia, nukkumaan mennessä paleli vielä kolmenkin peiton alla ja unet tosi vauhdikkaita. En tiedä pitäisikö innostua "oireista" vai vaan nyt malttaa. Varmaan malttaa.
@mira.flower - kohtalotoveri lähes samoilla päivillä, miten siellä "oireet"? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miina-
@Cara-mel @lilia88 ja muut joilla on kestänyt miehen "suostuttelu". Meillä oli myös niin että minä kuumeilin reilun vuoden verran ennen kuin mieskin oli valmis. Monet itkut siinä ehdin itkeä. Meillä on molemmilla kaksi lasta aikaisemmista suhteista, eli neljä siis jo ennestään, mutta nuorinkin on jo 9-vuotias. Vauvankaipuu oli niin kova, että en ollut enään varma että kumman valitsisin jos joutuisin valita, miehen vai vauvan :( Avioliitto meillä on kuitenkin tosi vahvalla pohjalla, ja olen aina tiennyt että mieheni on mulle se ainoa oikea. Se teki asiasta vieläkin raskaamman,koska haluan vauvan juuri hänen kanssaan. Vihdoin syksyllä 2017 mies kuitenkin sanoi että hänkin on nyt valmis ja aloimme yrittämään. Tokasta kierrosta sitten jo tärppäsikin, mutta keskeytynytkeskenmeno tammikuussa :cry::unsure::(

Nyt menossa yk5 ja ovulaatiota ei tunnu tulevan :unsure:(n) Kp 20 nyt, ja Flo kertoo tänään olevan ovis. Lämmöt kolmatta päivää alhaalla (oli myös viime kierrossa 3 päivää alhaalla ennen isompaa nousua), mutta testit näyttää negaa aina vaan. En tajua yhtääno_Oo_O
Pitää nyt vaan seurata vielä lämpöjä ja odottaa... :devil::devil:
 
Inhottavaa, kun niin moni joutunut "suostuttelemaan" miestään tähän projektiin :( Monet kaverini ovat kertoneet, että heillä mies alkoi ensin kaipaamaan vauvaa. Olisipa kaikki miehet samanlaisia :LOL: @kuus+1 itsekin olen miettinyt, että mies vai vauva, jos tilanne ei tule muuttumaan - onneksi se muuttui. Onneksi teilläkin tilanne ratkesi ja mies on tässä mukana :love: Ähh, voi harmi! :cry: Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan!
Mä en enää hirveästi pidä ovistesteistä :unsure: Aluksi tykkäsin ja oli mielenkiintoista seurata milloin se ovis oikein on. Viime kierrossa en löytänyt ovista mutta oletettavasti se oli kp 19-22 välillä, koska tällöin luteaalivaihe olisi ollut 12-15 päivää. Aiheutti vain turhaa stressiä ja ikäviä ajatuksia. Flo ennustaa seuraavaa ovista perjantaille 20.pv, mutta ei päästä hyödyntämään kun oon taas ihan muualla :poop::ROFLMAO: Ehkä sitten toukokuussa, kun otin kesäloman ovisviikolle :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Cara-mel
@lilia88
Kesäloma ovisviikolle kuulostaa loistavalta idealta :sneaky::LOL:

ON. Tämän päivän ovistesti vihdoin tummentunut. Mutta ei ainakaan aamupäivällä ollut kyllä plussa vielä, mutta uskoisin että lähellä ollaan jo. Myös pyyhkiessä tuli paperiin limaa:ROFLMAO: Nippailuja ja poltetta tuntunut molemmilla puolilla, oisko kaksi munasolua irtoamassa samaan aikaan?:love:
Nyt koitan säästää tän päivän toisen testaamisen iltaan, mutta teksi mieli tehdä jo nyt.

Sanoinkin miehelle että se saa kyytiä tänään illalla :D:ROFLMAO: Meillä meinaan tehdään tänään vauvoja :LOL:
 
Taustailija täällä huutelee :LOL: tulipa sit laitettua perinteinen kuukauden raskauskeijutilaus menemään. Kamppailin mielessäni , että ei niitä tarvii - jätä tän kierron ovis tikuttamatta ja raskaustestin käy apteekista (YHDEN tai korkeintaan kaksi!!) jos menkat ei tuu.. mutta järki hävisi vauvakuumeelle 1-0:whistle:
Nyt on vasta kp8, kurjan hitaasti menee aika kun menkatki kesti vaivaiset 4pv (oon tottunut ennen lapsia ainakin 7pv menkkoihin):LOL: . Flo ennustaa ovista ensi viikon tiistaille eli taustailu jatkuu..:ROFLMAO:

@lilia88 repesin tolle kesäloma ovisviikolle!:LOL: ihan huippu! Voisin itsekin suunnitella noin jos ois vähän lomapäiviä:LOL: tää kuukausi vielä töitä ja sitten oiski muutama kuukausi kesälomaa(y)
 
Vähä off topic mut voisko joku tyhmälle neuvoo miten tägäätte toisianne? :ROFLMAO:

Pitkät on jonot noihi hoitoihin mutta onneks Wintersun saitte nopeammin aikaa! :) tsemppiä kovasti hoitoihin! Kannattaa niiyä ainakin kokeilla, eihän siinä mitään "häviä". Oliko teillä selvitetty miksei oo onnistunu näinkää pitkän ajan jälkeen?
 

Yhteistyössä