Huippua, sittenhän sinua uskaltaa onnitella! Selvä plussahan tuo on!! Onneksi olkoon.Minulla ei @kirsillevauva ollut sellaista tukilääkettä kiinnittymiseen mistä tulisi väärä plussa. Lauantaina testasin negan ja tuo oli nyt maanantaina.
Huippua, sittenhän sinua uskaltaa onnitella! Selvä plussahan tuo on!! Onneksi olkoon.Minulla ei @kirsillevauva ollut sellaista tukilääkettä kiinnittymiseen mistä tulisi väärä plussa. Lauantaina testasin negan ja tuo oli nyt maanantaina.
Mulla on ollut kaksi tuulimunaraskautta. Ensimmäinen vuonna 2004, jolloin en osannut epäillä mitään poikkeavaa. Menin polille vuodon takia viikolla 9, ja todettiin tuulimuna. Silloibn oli ihan normaalit raskausoireet. Vuonna 2015 epäilin tuulimunaraskautta, koska ei ollut raskausoireita. Silloin menin alkuraskauden ultraan yksityiselle viikolla 7 ja tuulimuna todettiin. raskaustestejä tein molemmissa vain yhden, joten siihen en osaa ottaa kantaa.Onnea plussanneille
Harvakseltaan olen kirjoitellut mutta päivittäin luen kyllä täällä.
Tarvisin vähän kokemuksia , löytyisikö ketään jolla samanlaisia kokemuksia. Eli 15. 3 sain selkeän plussan, clearblue . Siitä lähtien olen testannut kahden, kolmen päivän välein, mutta viiva on ollut joko hailakampi, lähes nega ja sitten toisinaan yhtä vahva kun ensimmäinen testi. Testit ovat olleet pääasiassa rfsu testikynä. Olen menossa tulevana perjantaina äitipolille. Sitten näkee mikä on tilanne. Munulla on kuitenkin vahva tunne että se positiivinen tarkoittaa jotain muuta kun raskaus..kysta, kohta alkavat vaihdevuodet .
Oireita äärimmäisen vähän. Väsymystä joo, huonoa oloa vähän. Mutta esim eilen illalla ja yöllä oli todella voimakas painon tunne keskellä alavatsassa .
Jännittää ja pelottaa ensi perjantai , mutta sitä ennen jos joku olisi kokenut samaa. Tasaista vahvistunatonta viivaa ja vähäisiä raskausoireita.