Hakutulokset

1. H

Maaliskuiset 2023

Mulla kanssa tuli taas ruskeaa vuotoa, mutta nyt se ei hermostuttanut niin paljon. Mut oon saanut jossain flunssan tai koronan ja kurkku super kipeä jne. Toivottavasti ei olisi korona koska odotan ihan hirveästi sitä tiistain varhaisultraa! Tiedän, että sen jälkeen voi vielä tapahtua mitä vaan...
  2. H

Maaliskuiset 2023

Onpa nyt ikävän paljon vuotoja ihmisillä :( . Toisaalta mua pe ainakin neuvolassa varoittelivat, että vuotoja voi alussa tulla. Ootko @Sofi_ käynyt varhaisultrassa?
  3. H

Maaliskuiset 2023

Mulla loppui vuodot onneksi tohon yhteen kertaan 🙏. Ehkä seksi sen jotenkin aiheutti. Sinänsä erikoista, että vuoto tuli vasta seuraavana päivänä. Ja olin seksin jälkeen vielä jalkeilla ja kävelin. Joten jos olisi tullut emättimestä / kohdunsuusta niin luulisi, että olisi tullut "heti". Tää...
  4. H

Maaliskuiset 2023

Joo tää selkäsärky on paha, kun sain wake kokeilusta juhannuksen aikoihin selän ihan jumiin. Enemmän tai vähemmän ollut siitä asti selkäsärkyjä, mutta nyt en osaa enää sanoa, että johtuuko edelleen tosta vai raskaudesta vai molemmista 😅. Tajusin muuten, että munhan "pitäisi" varmaan laskea...
  5. H

Maaliskuiset 2023

Mulla tuli tänään aamulla veristä vuotoa housuihin ja paperiin asti 😥. Se oli kyllä aika ruskeaa. Mietin, että johtuikohan eilis illan seksistä vai onko tässä alkava km tai tm tai jotain ihan muuta. Mutta ei ole kivaa 😔.
  6. H

Maaliskuiset 2023

Mulla on @kANaNdA jotain alavatsakipuja käytännössä joka päivä. Alussa enemmän menkkakipujen kaltaisia, nyt enemmän pistelyä / viiltelyä. Vuotoa ei ole. Ajattelitko käydä varhaisultrassa :)? Mä odotan sitä ihan hirveästi. Vaikka mitä lähempänä se on niin sitä varmempi olen, että tuulimuna vaan...
  7. H

Maaliskuiset 2023

Eikö se vaihteluväli oli aivan valtava noissa hcg arvoissa 🤔. Oleellisempaa on kai, että se arvo about tuplaantuisi parin päivän välein. Eli jos kovin huolestuttaa niin yksi mahdollisuus on käydä toisessa mittauksessa parin päivän päästä @Ronjaa1996 ? Toisaalta käsittääkseni nouseva hcg ei...
  8. H

Maaliskuiset 2023

Onpa täällä paljon hyviä ultra kuulumisia 🥰. Joko @Oliivi3 lla oli ultra 🤗?
  9. H

Maaliskuiset 2023

Huh, täällä alkoi sit eilen pahoinvointi. Ei oksentamista onneksi vaan sellainen jatkuva taustalla oleva huono olo. Toisaalta maha edelleen sekaisin, että en tiedä johtuuko siitä Myös nännit kipeytyi. Jostain luin, että pahoinvointi alkaa (jos on alkaekseen), kun hormonit ovat nousseet...
  10. H

Maaliskuiset 2023

Tsemppiä @vehka ultraan ❤!

Yhteistyössä