Hakutulokset

1. H

Maaliskuiset 2023

Ootteko muuten paljon "joutuneet" salailemaan raskautta erilaisissa tilaisuuksissa vai miten ootte toimineet? Mulla on ollut tässä parit polttarit ja yhdet suvun illanistujaiset, joissa oon "leikkinyt" juovani alkoholia. Koen itse salailun raskaaksi ja ollaan päätetty, että varhaisultran jälkeen...
  2. H

Maaliskuiset 2023

Apua kun oon kuollut tänään. Täällä alkanut hyvin lievä pahoinvointi, mutta enemmän haittaa, että maha on aivan sekaisin. On kyllä ollut enemmän tai vähemmän alusta asti, mutta nyt erityisen pahana. Ootan niin ultraa niin tietää, että tällä kaikella kärvistelyllä on "merkitystä". Nyt 6 + 2.
  3. H

Maaliskuiset 2023

Ihanaa lomaa @kkehto ja onnea hyvistä uutisista 😍. Mulla vielä 1,5 viikkoa ultraan. Tänään 6+0. Näin yöllä unta, että vuoto alkoi, onneksi se oli vaan unta. Vitsit mäkin toivoisin, että ekassa neuvolassa ne koittais ultrata.. Siirtäisin silloin varhaisultran myöhemmäksi. Meillä on 1.9...
  4. H

Maaliskuiset 2023

Tsemppiä @kkehto huomiseen ultraan! Oireiden katoaminen on ymmärtääkseni ihan normaalia 🤗
  5. H

Maaliskuiset 2023

Ihana kuulla, että saat myös tuollaista tukea ❤.
  6. H

Maaliskuiset 2023

Omaa napaa: rasittava aamuyön unettomuus vaivaa.. Nukahdan ihan hyvin, mutta herään aamuyöstä (muuten vaan tai vessakäynnin yhteydessä) ja en saa pariin kolmeen tuntiin nukuttua. Nuo tunnit menee kuin kuumehorkassa siinä mielessä, että ajatukset jää "kiertämään kehää" kuten minulle käy, jos...
  7. H

Maaliskuiset 2023

@Mansikka_maanantai ihania uutisia 🥰! Jos uskaltaa kysyä, niin oletko käynyt / harkinnut jotain traumaterapiaa tms.? Ystäväni menetti vastasyntyneen esikoisensa hiljattain ja hänelle terapiasta oli iso apu. Isot tsempit joka tapauksessa - kenenkään ei tulisi joutua käymään läpi lapsensa menetystä.
  8. H

Maaliskuiset 2023

Ihanaa kun tulee uusia 😍! Pysyy keskustelu aktiivisena. Mua kiinnostaa kanssa fb ryhmä, mutta odotan varhaisultran vähintään, että saa vähän varmuutta tähän hommaan. Uusille: meillä on LA listaus, jolle voi halutessaan kopsata itsensä. Kopioi vaan viimeisimmän viestin ja poistaa quotet. Omaa...
  9. H

Maaliskuiset 2023

Tervetuloa @Enniina 😍! Ja voi mitä ihania uutisia @Jenn-a ♥️♥️!
  10. H

Maaliskuiset 2023

Tsemppiä @Nomppis ja @vehka - toivottavasti seuraavassa ultrassa kaikki hyvin ♥️. Mä oon viikon kestävällä reissulla niin tullut kirjoiteltua harvakseltaan. Tää urheilupainoitteinen loma oli varattu ennen kuin raskaudesta tiesi. Matkaan on sisältynyt mm. 8,5 h vaelluksia vuoristossa rinkka...
  11. H

Maaliskuiset 2023

Miten muuten, olisiko ollut kiinnostusta, jos oltaisiin otettu viikot mukaan tohon la listaan :)? Silloin voisi joka päivä päivittää tota listaa (esim. huomenna mulla olisi 4+5) niin la lista ei "hukkuisi"?
  12. H

Maaliskuiset 2023

Mä soitin neuvolaan ja sain super aikaisen ajan, 5.8. jo 😮. No ei kai sillä niin väliä. Varhaisultran varasin 9.8.. Ainahan voi elätellä toiveita, että jos ne neuvolassa ultraisikin niin ton ultran voisi perua tai siirtää myöhäisemmäksi. Tervetuloa @Maicy :) .
  13. H

Maaliskuiset 2023

Sain digiin 2-3, mikä vastaa oletettua 4+4:ää 🥰
  14. H

Ensimmäiset raskausoireet

Luteaali, PMS ja raskausoireet on kaikki niin samanlaisia, että välillä voi olla vaikea erottaa oireita. Mulla kaikki noi kuvatut oireet on myös luteaalivaiheen oireita. Itse tiedät parhaiten, onko tämä kierto erilainen kuin aiemmat 🤗. Tsemppiä ja toivottavasti olisi plussa!
  15. H

Haaveena vauva 2023

Parhaiten toimii puhelimen omat hymiöt. Nää foorumin hymiöt katoaa, mutta puhelimesta laitetut pysyy ainakin mulla :)
  16. H

Haaveena vauva 2023

Mä tein tänään digin. Olisin halunnut tehdä ekasta aamupissasta, mutta kissa herätti klo 5 aamulla ja enhän mä muistanut testiä silloin silmät ristissä pöntöllä istuessa 😅🙈. No tein sit tokasta aamupissasta ja tulos 2-3 mikä vastaa just oletettua 4+4:ää 🥰. Eli siirsin itseni plussanneisiin :) ...
  17. H

Haaveena vauva 2023

Onnea @Maicy 😍! Saako sut siirtää plussanneisiin?
  18. H

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  19. H

Maaliskuiset 2023

Mua lohduttaa mahdollista keskenmenoa ajatellen, ajatus siitä, että tärppäsi aika nopeasti (toinen kierto, jossa pystyttiin harrastamaan seksiä). Joten jos keskenmeno tuleekin niin a) tiedän, että raskaus on mahdollinen b) voin elätellä toiveita, että seuraavakin raskaus alkaisi nopeasti. Ja...
  20. H

Maaliskuiset 2023

Ootteko muuten kertoneet joillekin raskaudesta :)? Mä oon kertonut kahdelle parhaalle ystävälle. Ihana jakaa jollekin tosielämässäkin. Ja luulen, että ainakin osalle läheisistä tulee kerrottu varhaisultran ja nyt ultran välissä sillä jo yhden viikonlopun perusteella koen salailun / esittämisen...

Yhteistyössä