Hakutulokset

1. H

Maaliskuiset 2023

@Mansikka_maanantai ja osanotto teidän esikoisen menettämisestä ♥️. Muistan sut 2022 haaveilijoista ja 2022 la ryhmästä. Teki tosi iloiseksi nähdä sut täällä 🥰
  2. H

Maaliskuiset 2023

@Mansikka_maanantai mahtavaa, just meinasin alkaa samaan järjestelypuuhaan 😆!
  3. H

Maaliskuiset 2023

Tervetuloa @kkehto 😍! Sulla on raskaus edennyt jo "pidemmälle", joten todennäköisyydet on ehdottomasti sen puolella, että kaikki menee hyvin loppuun asti :)! Tuolta sivulta 3 voi kopioida (vastaa ja poistaa quotet) @eden89 viestin ja lisätä itsensä listalle jos haluaa :) ! Ja tämä toki...
  4. H

Maaliskuiset 2023

Miten teidän kumppanit ovat suhtautuneet raskausuutiseen :)? Mun mies on tosi iloinen, mutta ollut selkeästi vaikea uskoa tätä todeksi 😅. Kun olin, että neuvolaan pitäisi soittaa niin se ihmetteli, että eikai näin aikaisin ja kun sanoin, että parin viikon päästä varhaisultraan niin se oli ihan...
  5. H

Maaliskuiset 2023

❤Laskettu aika♥️ • Mansikka_maanantai / 1.3. • Vehka / 15.3. ? / 3. / KYS • Oliivi3 / 18.3. / 4. / KYS • Hopeanopea / 26.3.? / 1. / HUS
  6. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun kovasti toivon sulle, että kaikki saadaan nopeasti hyvään tasapainoon, esim. ferritiinit, että pääsette siirtoon 🥰. Toivottavasti se päivä koittaisi nopeasti!
  7. H

Maaliskuiset 2023

Haluan ehdottomasti varhaisultraan, mutta en ole vielä edes varannut sitä 😅. Mutta virallinen ultra on kyllä liian kaukana, haluan tietää, että siellä todella on joku ja että kyseessä ei ole tuulimuna tms.
  8. H

Haaveena vauva 2023

@Floralan näyttää lupaavalta 🤩! Onko sulla mahdollisuus hankkia muita testejä?
  9. H

Maaliskuiset 2023

La lista olisi kiva niin muistaisi, ketä kaikkia tässä listassa on :) ! Tervetuloa @Ilopi :)! Aika oireetonta tosiaan täällä. Tai pieniä erilaisia oireita, mutta ilman plussatestiä en tietäisi olevani raskaana. Pe mietin jo hetken, että olinko mennyt tekemään ovistestin kun tuntui niin...
  10. H

Maaliskuiset 2023

Muiden varhaisultrien perusteella toi on varmaan just passeli :) . Mä varmaan varailen ma kanssa varhaisultraa, jos sinne asti päästään.
  11. H

Maaliskuiset 2023

Moikka, mäkin varovasti kurkin tänne. Tein plussatestin eilen (pe) 😍. Elämäni eka plussa❤! Olo ei kyllä ole yhtään raskaana oleva, niin vähän oireita. Maaliskuu on myös oma syntymäkuukausi, että se on hyvä kuukausi syntyä 😉🥰. Ma vielä teen digin, silloin menkat virallisesti myöhässä.
  12. H

Haaveena vauva 2023

@kANaNdA hyvää reissua :)! Toivottavasti törmäillään maaliskuisissa 🥰
  13. H

Haaveena vauva 2023

@Oliivi3 kyl mä tuun, viimeistään ma kun menkkojen pitäisi viimeistään alkaa (jos siis ei ala). Ajattelin silloin tehdä myös digin ja jos kaikki näyttää hyvältä niin siirryn plussanneisiin. Tosiaan kun mietin aikaisemmin, että miten kerron miehelle niin näin se todellisuudessa meni: tulin...
  14. H

Haaveena vauva 2023

😭❤🙏 Märkänä testiajalla: https://aijaa.com/yzyXNs Kuivana: https://aijaa.com/0oc9Fm
  15. H

Haaveena vauva 2023

@Oliivi3 aamulla ajattelin testata. Tsemppiä sulle kanssa viimeisen digin tekemiseen ❤
  16. H

Haaveena vauva 2023

Ostin apteekista nyt yhden testin. Siihen yhteen testiin on sit luottaminen huomenna ja jos (ja kun) se on nega niin en aio masistella vaan keskittyä rakkaaseen ystävään (tsemppaan jo valmiiksi itseäni 😉). Ihme väsymys ja pään "usvaisuus" on päällä, meinasin nukahtaa kotimatkalla rattiin ja...
  17. H

Haaveena vauva 2023

Voi ei, olen pahoillani 😪. Toivottavasti viimeistään letroilla tilanne korjaantuu!
  18. H

Haaveena vauva 2023

Järjen ääni 🙏. Vielä kun saisi oman pään tähän mukaan 😆
  19. H

Haaveena vauva 2023

En tässä kierrossa tikuttanut, joten varmaksi ei voi sanoa. Mutta veikkaisin, että la 2.7. koska pe 1.7. oli eggikset (tai jotain sen kaltaista :D) ja la 2.7. oli illalla nännit kipeät. Mut mä en tajua, mitä kiermurtelen kun ihan perus pms oireet.. La eli oletettu ~dpo 7 meni rinnat kipeäksi...
  20. H

Haaveena vauva 2023

Mua jännittää ostaa huomiselle testi. Ei yhtään haluaisi testata negaa, mut samalla tiedän, että en halua viikonloppuna miettiä polttareissa alkoholia. Siis minä, joka on jo ehkäisyä käyttäessä testannut välillä 🤣 . Ei vielä runsasta valkovuotoa tai menkkakipuja, mutta ehtiihän tässä. Veikkaan...

Yhteistyössä