Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2023

@kANaNdA JEE, kyllä toi on plussa 🥰! Nyt vaan vahvistumista! Se aikaisempi tuhruttelu oli varmaan kiinnittymisvuotoa tms.
  2. H

Haaveena vauva 2023

@Mamiks oikea suunta selkeästi siellä :). Toivottavasti sama hyvä trendi näkyy analyysin tuloksissa! Varmasti jännittää, tsemppiä!
  3. H

Haaveena vauva 2023

Miten muuten muut - mitä tapoja teillä on "käsitellä" vauvakuumetta? Mä itse tosiaan tänne kirjoittelun lisäksi (tai tän päivän perusteella spammailun..🙈) lueskelen muita foorumeja. Silloin tällöin oon jotain kirjoittanut päiväkirjaan, mutta yllättävän vähän. Viimeisimpänä löysin podcastit...
  4. H

Haaveena vauva 2023

Ketään ei varmaan kiinnosta nää mun jatkuvat oirepäivitykset (saa siis skipata 😅), mutta mitä ihmettä, rintojen kivut selkeästi vähenemään päin. Yleensä vähenee maks päivää ennen menkkoja, usein vasta samana päivänä ja kipu lisääntyy päivä päivältä menkkoja kohti mennessä (ja en usko, että...
  5. H

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti kääntyisi vielä plussaksi! Oliko teidän tarkoitus siirtyä pas-hoitoon jo elokuussa kun se on kysymysmerkillä tuolla listassa? Tsemppiä sinnekin joka tapauksessa :)!
  6. H

Haaveena vauva 2023

Tässähän alkaa jo jännittämään sun testiä 😍!
  7. H

Haaveena vauva 2023

@Poiski tietääkö sun mies, että periaatteessa suositeltaisiin joka toinen päivä harrastamaan lasta yrittäessä? Tai ootteko paljon jutelleet aiheesta seksi & raskaaksi tuleminen? Tsemppiä, ymmärrän kyllä, että harmittaa!
  8. H

Haaveena vauva 2023

Miten sitä on taas päätynyt kiertolistan yläpäähän 🙈. Rinnat kipeät, muuten ei mitään oloja. Outoa, että voi olla niin selkeät kivut kuin ma oli ja sit ei mitään 😅. Ei sillä, nyt kun tätä kirjoittaessa mietin niin mulla on kyllä ollut 5 päivää ennen menkkoja välillä jo kovatkin ohimenevät...
  9. H

Haaveena vauva 2023

Ei tarvitse olla vahvempi vaan riittää, että on yhtä tumma :) . Näin ainakin testeissä, joihin on törmännyt (livenä tai jos oon katsonut netistä eritestien ohjekirjan). Viimekierrossa ovisplussan kohdalla oli about yhtä tumma kuin kontrolli ja digillä varmistettu plussa.
  10. H

Haaveena vauva 2023

@kANaNdA vielä on mahdollisuuksia, monellahan tulee vuotoja menkkojen korvilla (ajallisesti), jos on raskaana! Mut ymmärrän fiilikset - mun kaikki kohdun ja alavatsan seudun kipuilut katos kuin tuhka tuleen ja samalla myös se pienen pieni toiveikkuus. Nyt taas odotellaan vaan menkkoja perus...

Yhteistyössä