Ensimmäiset raskausoireet

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Noniin eli mulla on paljon eri tuntemuksia mut testi negatiivinen ainakin vielä. Raskauslaskurin mukaan 3+3 tai 3+4.

Mitkä olivat ekat oireet ennen plussaa ja plussan jälkeen?

Itsellä tällä hetkellä (saatan kuvitella osan)
Lämpö 37.1
Palelu
Kohdunnapukka erittäin kova ja ylhäällä
Pahoinvointia oli, mutta loppui kuin seinään. Tämä voi johtua mistävain
Rinnat suurentunut koon ja verisuonet hyvin näkyvissä
Polvikivut
Ovulaation aikaan kiukkuinen ja itketti. Nyt ihan rauhallinen ja en osaa stressata tällä hetkellä, vaikka yleensä oon tosi herkkä.

Tässä nyt näitä mitkä ihmetyttää.
Takana yrityksiä kuukausia ja yksi keskenmeno ja yksi kouluikäinen lapsi 🙂

Luteaali, PMS ja raskausoireet on kaikki niin samanlaisia, että välillä voi olla vaikea erottaa oireita. Mulla kaikki noi kuvatut oireet on myös luteaalivaiheen oireita. Itse tiedät parhaiten, onko tämä kierto erilainen kuin aiemmat 🤗. Tsemppiä ja toivottavasti olisi plussa!

Mulla ekat oireet oli heikot unet, pissahätä ja kohonnut unisyke, joskin se kohoa aina oviksen jälkeen ja laskee kun menkat alkaa, raskaana jäi koholle.
Rinnat tuli kipeiksi, hajuherkkyyttä ja pahoinvointia alkoi vasta 6+, sitä ennen ainoa pois jäänyt PMS oire oli hillitön itku jostain olemattomasta asiasta joka tulee pari pv ennen menkkoja kun keltarauhashormonin taso alkaa laskea.

Oireet on plussa ja nega kierrossa käytännössä aina samoja vähintään noin dpo8 (3+2) tienoille jolloin alkio kiinnittyy. Sen jälkeen voi alkaa ilmetä vähitellen raskausoireita ja pms oireet jäädä pois koska keltarauhanen jatkaakin toimintaansa. Kaikilla ei ehdi tulla mitään oireita ennen kun menkat on myöhässä koska hcg taso on vielä suhteellisen matala tuolloin, toki yksilöllistä mutta yleisesti.

Yhteistyössä