Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2025

Kiva kuulla muiden kokemuksia :)! Täällä jatkui eilen vielä vuoto.. Mutta siis ei tule koko ajan vaan saattaa olla koko päivän ilman vuotoa ja illalla sit taas tulla. Kiinnostaisi tietää, onko nää menkat vai vaan joku tyhjennysvuoto :p
  2. H

Haaveena vauva 2025

Tää on tosi omaa napaa: vuoto jatkui eilenkin 🫠. Ihmeellistä. No, ehkä se nyt loppuu. Mielenkiinnolla seuraamaan, löytyykö ovis. Kp 12 ajattelin alkaa testailemaan sitä. Miten muilla kierukan poistajilla on kierto lähtenyt tasaantumaan?
  3. H

Haaveena vauva 2025

Hmm, tää eka vuoto kierukan poiston jälkeen on kyllä tosi outo.. Tai alkuun vaikutti normaalilta, oli 4 päivää vuotoa joka mulle ollut ainakin ennen lasta tyypillistä. 5. päivänä enää tiputtelua (pikkuhousunsuoja riitti). 6. päivänä eli eilen olin jo töissäkin iloisesti ilman suojia. Sit eilen...
  4. H

Haaveena vauva 2025

Täällä alkoi menkat 😳. Tai joku vuoto ainakin. Oon vähän hämilläni, että onko nää menkat vai joku muu vuoto, nyt kun kierukka on pois. Mutta positiivista se kaiketi on, että selkeästi keho reagoi kierukan poistoon. Ja ei oo pelkästään tiputtelua siinä mielessä, että pieniä hyytymiä mukana...
  5. H

Haaveena vauva 2025

Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut...
  6. H

Haaveena vauva 2025

Ymmärsin siis, että kierukka ei ole estänyt ovulaatiota, vaan että ovulaation olisi pitänyt tapahtua normaalisti. Eli siis ei varsinaisesti nähnyt mitään vaan selitti, että koska ovulaatiot ovat tapahtuneet normaalisti, ehkäisyteho loppuu heti (senkin puolesta).
  7. H

Haaveena vauva 2025

Oireet kuulostaa kyllä tosi lupaavilta 🤩! Kerro sit kun oot tehnyt testin 😘. Esikoisen kohdalla oli niin, että just alavatsan selkeät kipuilut, rintojen turpoaminen, ihmeellinen väsymys ja pöhnäinen olo teki sen, että jollain tasolla "tiesin" jo ennen raskaustestin tekemistä olevani raskaana...
  8. H

Haaveena vauva 2025

Kierukka poistettu tänään! Huh, kun jännää. Kuulemma normaali kierto ollut koko ajan taustalla (en tiennyt tätä), mutta ei toki mitään havaintoa mikä kp olisi, kun ei ole ollut menkkoja. Mutta kun ei ole ollut vuotoja niin voiko olettaa, että ei ole limakalvoakaan mihin alkio voisi edes...
  9. H

Haaveena vauva 2025

Täällä vähän vajaa 2 viikkoa kierrukan poistoon! Ehdin jo ovulaatio- ja raskaustestit tilata. Jännää on! Jos olen niin onnekas, että tule vielä joskus raskaaksi niin toivoisin, että raskaus sujuisi ilman järkyttävää pahoinvointia.. Vaihdoin juuri roolia ja työt kyllä vaativat paljon tällä...
  10. H

Haaveena vauva 2025

Noihan on tosi optimaaliset kerrat :) . Mun käsittääkseni DPO -2 etenkin on yksi parhaista päivistä raskautua. Siittiöillä kestää kuitenkin vaelella pelipaikoille ja jotkut ovuloi nopeasti plussasta.
  11. H

Haaveena vauva 2025

No ainakin foolihappoa kannattaa syödä. Ja eikös se ole ihan virallinen ohjekin, että pitäisi syödä jo ennen raskauden yrittämistä (ainakin joskus oli). Mitä itse tein ekalla kierroksella oli ferritiiniarvojen mittaus (pohdin nytkin, pitäisikö käydä mittauttamassa Puhdilla). Oli ekalla...
  12. H

Haaveena vauva 2025

Pitääpä latailla se Flow, kiitos vinkistä :) . Mietin myös, että voisin laittaa ovistestit tilaukseen. En tiedä pitäisikö tilata raskaustestejäkin samantien :D . Ehkä teen niin. Mulla kesti aikanaan kauan palautua e-pillereistä niin voi olla, että hormonikierrukan jälkeenkin on kierto iloisesti...
  13. H

Haaveena vauva 2025

@jauhopeukalo joo, mä olen kanssa siinä käsityksessä, että ovisplussa on DPO -1 :) . Tosin mun käsittääkseni siinä on aika iso hajonta milloin ovisplussasta ovulaatiota tapahtuu. Hei millä sovelluksella seuraatte kiertoa? Mä seurasin aikaisemmin Garminin appissa, kun oli Garminin...
  14. H

Haaveena vauva 2025

Vauva 2025 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä edellisen listan päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka tahansa voi päivittää listan. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivitetyn listan viestiin, poista [ ]-sulut...
  15. H

Haaveena vauva 2025

Hei kaikki, täällä taas :) ! Olin aktiivisena palstalla kun yritimme esikoistamme, joka syntyi keväällä 2023. Jotenkin sitä ajatteli, että olisi jo tässä vaiheessa yrittänyt useamman kuukauden, mutta halusin juhlia omat häät ilman raskautta ja siihen perään tulikin työkuvioissa muutos jne. Mutta...
  16. H

Haaveena vauva 2023

Piti kirjautua pitkästä aikaa, että voi onnitella @Sipiriina 😍. Aivan täydellisen mahtavaa, että teille suotiin nyt viimein plussa ❤. Ihanaa odotusaikaa! Ja onnea kaikille muillekin plussanneille tasapuolisesti 🥰! Ja plussatuulia joka ikiselle! Täällä puolella kaikki hyvin ja maaliskuinen...
  17. H

Maaliskuiset 2023

@Töppönen. Laitoin sulle linkin :) . Se vanhenee kahdessa päivässä. Jos sun linkki @kaksoset ei toimi niin se on varmaan vanhentunut ja voidaan sit laittaa uusi.
  18. H

Haaveena vauva 2023

@Wintersun voi ei, olen niin, niin pahoillani 💔. Toivon kaikkea hyvää sinulle ja että terveyshuolet on nopeasti selätetty.
  19. H

Maaliskuiset 2023

Tänne kuuluu hyvää :) . Tosi hyvin voi urheilla, ei juuri kummempia oloja. No rinnat edelleen vähän arat ja iltaisin turvottaa. Jossain vaiheessa oli super kova nälkä, mut sekin vähän tasoittunut. Toisessa varhaisultrassa kävin ti ja siellä se pikkuinen jo vähän liikuskeli :)
  20. H

Maaliskuiset 2023

Ryhmä on tarkoitus pitää pienenä, mutta luulen, että se luonnollisestikin tulee sellaisena pysymään. Eipä tähänkään ketjuun super montaa kirjoittele :p . Nyt koko 14 + yksi linkki jaettu. Minulle tai @Mansikka_maanantai lle yv:tä täällä, kun haluaa liittyä :) .

Yhteistyössä