'Blame It All On Love', released 20 October 2023 on Counter Records: https://poolside.lnk.to/biaolSo If you've seen us DJ the last few years you've heard "Everything Goes" - we play it every set! We
recorded April 2012 in El Paso, TX Greg Gonzalez - vocals, bass Phillip Tubbs - electric guitar Steve Herrada - keyboards Emily Davis - acoustic guitar Greg Leah - drums recorded by Wally Byers mixe
The kite luisa marion backyard show.
Mokia sattuu ja tulee sammakoita suusta et ku tulee vahinkoo ittelle ni alkaa selvittään ja rauhoittimaa ongelmia isojakin tulee elämässä sillo o hyvä pysähtyy ja mitä itse teki suhteen aikana mitä ongelma kohtia itsessä näki kun juttu päättyi eroon et millasta se oma käytös oli. Mä esim muista kovin montaa kertaa siivonneeni parisuhteiden aikana en muista yhtäkään noh kai siellä jokunen siivous kerta pitää olla en kyl muista isoäippä hyvin totesi et nuoriso on laiskaa noh mä en nyt niin nuori ole mut kyl mul on laiskuutta siivousta ja tiskaamista kohtaan. Nytkin on sotkuu kämpässä se ei sinällään haittaa minua ja sit vastku tyttö tulee ni siivoon "kunnolla" esim listoihin jää kyl aina pölyi ja en muiata vaatekaappia pyyhkiä nään jotenkin sen liian työläänä ja ehkä tylsänäkin et siinä on sitä laiskuutta ja siinä paljon petrattavaa et tulis ees kerta viikkoon. Mut siis onko tää kuin yleistä naisilla et vapaapäivinä yksi päivän teema on kunnon siivous? Et siihen se vapaapäivä menee et siivoo vaan eiks sillon pitäis tehä jotain muuta myöskin. Mut monasti naiset ei keksi muuta puuhaa sittenkö? Et se on vapäivän aktiviteetti vai pitääkö niin moni tosi siististä kodista ja tykkää enempi siivouksesta? Millasta siivousta odotatte jos päivittäin kumpikin siivois et vapaapäivänä vois tehä kaikkee muuta kun töitä? Vai pitäiskö vapaapäivinä aina heitellä ideoita ja sitkun ne natsaa kummankin kaa et tää juttu tuntuu kummastkin hyvälle ni tehään sitä? Ja voisko se kasvattaa sitä yhteenkuuluvuden tunnetta ku tunnetaan et nyt tuntuu kummastkin hyvälle? Ja mitä enemmän ne natsaa nih sen parempi vai? Ja homma lähtee nousuun omalla parisuhde rintamalla? Mut joo onko niitä juttui helppo löytää et löytää mitkä natsaa kummanki kaa ja aina tulee uusia juttui vastaan? Mitkä koetaan yhdessä? Et tuetaan toisiamme ja löydetään ehkä jotain uuttakin itsestämme ja toisesta ja joo et laajennetaan itsejämme silläkin saralla? Ja seksiin ei pitäisi olla ehkä niin kiire nuorilla vaan eka löytää kunnon pariside toisesta et miten te natsaatte muuten toistenne kaa voisko seksi olla sitten myöhemmin toisen kaa löytyneen parisiteen jälkeen? Et ku tunnetaan vasta toisiamme ni sitten myöhemmin ehkä seksiä. Noh miten niitä ideoita voisi palloitella toisen kanssa alottaa ihan mist vaan. Mut onko miehet enempi laiskoi keksimään mitään puuhaa muutakuin ryypiskelyn ja pelaamisen? Et voiko vapaapäiviä tauluttaa et joka toinen vapaa on löhöilyä ja joka toinen tehdään jotain aktiviteettiä varsinki jos lapseton pariskunta esim heittä tyylin aamulla kun nukuttu hyvin ni heittää ukolleen vaik sanan pallo et mitä siit tulee sulle mieleen et jos vaik puoliso sanoo koripallo ni sä voit kysyä mennäänkö pelaamaan ehkä sit et sun pitää tuumia mitä itse tykkäät ajatuksesta pelata koripalloa ja sit jos ite ei tykkääkkään koripallosta ni kysyy mitä muuta sanasta pallo voisi tulla sun mieleen ja heität oman ehdotuksen ilmoille ja kysyt mennäänkö tätä pelaamaan ja voihan se olla ihan mist jutustut tahansa?.
En muista biisiä nyt mut täs.
Hello friends! This is my newest track "Blossom". "Blossom" is my farewell to 2019. Last year was one of the hardest years of my life. I was in an unhealthy relationship that ended badly which led to