Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Totta, helpottaisi tietysti epätietoisuutta, josko raskautuminen ei jostain syystä olisi enää edes mahdollista. Tuo ainokainen syntyi sektiolla, saattaahan se olla että johtuisi esim. siitä 🤔 Kiitos tsempeistä ❤️
  2. S

Haaveena vauva 2023

Kp 25/27 ja nega. Lauantaina starttaa siis yk19 🙄 Alan pikkuhiljaa luopua toivosta. Jotenki ei tutkimuksiinkaan jaksa varailla aikaa kun hoitoihin ei lähdettäis kuitenkaan.
  3. S

Haaveena vauva 2023

Shatavarista. En muistanut ottaa eilen aamupäivällä lounaan yhteydessä joten otin vasta illalla ennen nukkumaanmenoa. Heräsin yöllä närästykseen 😏 Aloitin Shatavarin kp6 ja eilen kp13 oviskivut oli huomattavasti lievemmät kuin normaalisti. Liekkö shatavarilla osuutta asiaan vai ei. Jännä nähdä...
  4. S

Haaveena vauva 2023

Mulle tuli tilaus viime viikon lopulla. Ruohonjuuresta tilasin.
  5. S

Haaveena vauva 2023

Mä oon ottanu yhden päivässä, aina aamupäivällä. Kärsin kans eilen illalla kamalasta nörästyksestä mutta pistin päivällä syödyn lasagnen piikkiin. Mua kun on närästäny raskauden jälkeen tosi herkästi. Mutta nyt kun sanoit niin pitääpä seurata että johtuuko sittenki shatavarista 🤔
  6. S

Haaveena vauva 2023

Eikö ollu aika moni lopettanu niiden syömisen kesken. Ilmeisesti joillekin sopii varsin hyvin ja toisille ei sitten ollenkaan. En tosiaankaan tiedä kumpaan kastiin kuulun enkä haluais kyllä nyt ottaa sitä riskiä että yritykseen tulis lisää ongelmia. Yk 18 kuitenki jo menossa. Nooh taitaa nuissa...
  7. S

Haaveena vauva 2023

Joo tuosta Ksm66. Mm huimausta ja vuotohäiriöitä laittoivat sen piikkiin. Pitänee tutkia asiaa vielä enemmän ennenku korkkaan tuon purkin 😅 Mulla kans siis sellainen käsitys oli tilatessa että on tosi tykätty ja suosittu tuote.
  8. S

Haaveena vauva 2023

Onko kellään täällä käytössä/kokemuksia KSM66-valmisteesta? Tilasin samalla Shatavarin kanssa purkin tuota. Ajattelin tosin ensin syödä tuon Shatavarin loppuun ennekuin kokeilen tuota Ksm66. Eilen rupesin tarkemmin googlailemaan kokemuksia tuosta ja siellä olikin aika paljon negatiivista...
  9. S

Haaveena vauva 2023

Tottakai, minä ainaki kerron fiiliksiä tänne! 😁
  10. S

Haaveena vauva 2023

En minäkään näihin paljon luottoa laita vaan tuntuu että jotain on nyt kokeiltava.
  11. S

Haaveena vauva 2023

Tilasin Ruohonjuuresta jo toista merkkiä, jospa siitä olisi helpotusta edes kamaliin pms-oireisiin 😅
  12. S

Haaveena vauva 2023

Tää shatavari alko kiinnostaa sen verran että minäki haluan kokeilla! Mikähän valmiste/merkki olis paras? 😅
  13. S

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea plussan saaneille ❤️ ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille 😔 Täällä dpo9. Järkyttävät pms oireet alko taas vaihteeks dpo7. Tuntuu että rinnat räjähtää ihan näillä sekunneilla 😣 Vatsa tuntuu siltä kun olis tehny kunnon vatsalihastreenin. Olisinki. Testasin silti aamulla...
  14. S

Haaveena vauva 2023

@Wintersun Eikä!😭 Voimia paljon! ❤️
  15. S

Haaveena vauva 2023

Joku täällä vinkkasi quicktest.fi sivustosta, onko joku tilannut tuolta esim kilpparitestiä? Olis niin paljon helpompi tilata testi kotiin kuin että varata aika labraan 😅
  16. S

Haaveena vauva 2023

Dpo13 ja herkällä nega. Eiköhän se tulva taas viimeistään huomenna ala ja yk16 alkakoon. P.. kele.
  17. S

Haaveena vauva 2023

Tervetuloa uusille ja paljon onnea matkaan plussanneille! 💜 ON: Täällä piinaillaan dpo8. Vaikka mahikset tässä kierrossa on ihan olemattomat, tallettelu jäi vain dpo0 ja sitä ennen n. 2vk sitten.
  18. S

Haaveena vauva 2023

Meillä käydään jaksamisesta keskustelua melkein joka kuukausi. Tai lähinnä mies epäröi enemmän miten jaksetaan. Oltais haluttu 3v ikäero mutta kohtalo näköjään tuli peliin kun tärppiä ei näy. Täällä taas vaihteeksi se tilanne päällä että pari viikkoa sitten oli vähän väsyneempi päivä taas ja...
  19. S

Haaveena vauva 2023

Dpo 10-11 enkä millään malttanut olla uhraamatta cb viikkodigiä kun muita testejä ei ollut enkä saanut aikaseksi tilata. No ei tuottanut tämä yk14kaan tulosta, negahan se oli mutta tietääpähän odotella vuotoa ja pahin pettymys on nielty siihen mennessä. Oli vielä pakko avata testi, kiinnosti...
  20. S

Haaveena vauva 2023

Dpo13 muuttuikin sitten kp1. Tässä kierrossa vuoto alkoikin sitten päivää aikaisemmin. @Kyfi lle toivon kovasti viivan vahvistumista 💛

Yhteistyössä