No niinpä. Pidetään peukkuja pystyssä, että ovis sieltä tuleejoo, mulla on nyt 4 päivä… sais kyllä jo ovulaatio tulla niin pääsisi jatkamaan normaalia arkea, eikä tarttis miettiä mitään aikatauluja tms
No niinpä. Pidetään peukkuja pystyssä, että ovis sieltä tuleejoo, mulla on nyt 4 päivä… sais kyllä jo ovulaatio tulla niin pääsisi jatkamaan normaalia arkea, eikä tarttis miettiä mitään aikatauluja tms
mulla ois vasta tänään kp3, eli yksi päivä tullut liikaa meitä oli niin monta samoilla kp ja nyt tultiin ryminällä uuteen kiertoon, en pysyis itse perässä näitä päivitellessäTarkistakaahan kun musta tuntuu että sekoilin joidenkin kohdalla. Unohdin kp t päivittää kokonaan ensin ja sitten kun olin sinne loppupäähän siirrellyt porukkaa niin en oo varma päivitinkö tuplat
Tuli tuossa mieleen, että onko kellään kokemusta silikonipohjaisesta liukkarista ja ois raskaus alkanut sen käytön aikana? Meillä on nyt ollu semmonen käytössä, kun vesipohjainen sattui loppumaan. Oon lukenut, että silikonipohjainen hidastais siittiöiden liikkuvuutta ja huonontaa näin ollen mahdollisuutta tulla raskaaksi. Mutta onko silti toivoa
Eilen otin ekan.Purkissa 60 kpl eli riittää vain kuukauden jos ottaa aamuin illoin niin kun ohje.Ajattelin kyllä ottaa vain iltaisin.Lääkäriltä taitaa olla turha kysyä, eivät yleensä arvosta mitään luonnon mukaisia hoito keinojaEi aavistustakaan, varmasti parempi jos kysyt, mä otan riskin mulla marraskuu joka tapauksessa ihan viimeinen hoitokerta
Monta kertaa olen käynyt. Riippuen mihin tarvitse apua.Ootteko käynyt menkkojen aikana gynellä?
Täällä alkoi tänään jo tuhru joten huomenna varmaan kp1 Mietin perunko ajan huomenna, tänään ei saa enää ketään kiinni sieltä Aika siirtyy pahimmillaan kuukauden eteenpäin ja toivoisin apua jo nyt.
Mulla käytössä toi ksm66, tosin vasta viikon verran siitäkö paljon negatiivista luit? Mulle sanoivat life myymälässä et se on niiden suosituin tuote tällä hetkellä mies tosin skeptinen kaikkiin luontaistuotteihin mut annan nyt tälle tsäänssi tän kk ainakinOnko kellään täällä käytössä/kokemuksia KSM66-valmisteesta? Tilasin samalla Shatavarin kanssa purkin tuota. Ajattelin tosin ensin syödä tuon Shatavarin loppuun ennekuin kokeilen tuota Ksm66. Eilen rupesin tarkemmin googlailemaan kokemuksia tuosta ja siellä olikin aika paljon negatiivista sanottavaa. Monilla aiheutti kierron lyhentymistä ja vuodon runsastumista. Nyt mietin että menikö tuokin 20e nyt kankkulan kaivoon enkä uskalla kokeilla ollenkaan jos aika säännöllinen kierto menee ihan sekaisin
Joo tuosta Ksm66. Mm huimausta ja vuotohäiriöitä laittoivat sen piikkiin. Pitänee tutkia asiaa vielä enemmän ennenku korkkaan tuon purkin Mulla kans siis sellainen käsitys oli tilatessa että on tosi tykätty ja suosittu tuote.Mulla käytössä toi ksm66, tosin vasta viikon verran siitäkö paljon negatiivista luit? Mulle sanoivat life myymälässä et se on niiden suosituin tuote tällä hetkellä mies tosin skeptinen kaikkiin luontaistuotteihin mut annan nyt tälle tsäänssi tän kk ainakin
Mul lyheni kans aikanaan kierrot ku söin tota ksmJoo tuosta Ksm66. Mm huimausta ja vuotohäiriöitä laittoivat sen piikkiin. Pitänee tutkia asiaa vielä enemmän ennenku korkkaan tuon purkin Mulla kans siis sellainen käsitys oli tilatessa että on tosi tykätty ja suosittu tuote.
Joo luin nyt kans noita kokemuksia..taidanpi laittaa hyllylle hetkeksiJoo tuosta Ksm66. Mm huimausta ja vuotohäiriöitä laittoivat sen piikkiin. Pitänee tutkia asiaa vielä enemmän ennenku korkkaan tuon purkin Mulla kans siis sellainen käsitys oli tilatessa että on tosi tykätty ja suosittu tuote.
Mä ostin kotitesti sivulta ja testasin aamuisin kun alkoi liuska vahvistua. Liuskoja tehnyt jopa 3x päivä, digin vain kerran päivässä. Nyt jos olisin pelkkään liuskaan luottanut olis mun ovis mennyt täysin ohi.Heippa !
Täällä on keräys takana ja meni hyvin. Kaikki toki pakastimeen ja odotellaan tietoo ens viikkoon kuinka monta sinne saakka saatiin. Keräys tulos oli 20!!!
mistä olis järkevin hommata digiovistestejä (clearblue oli suositus) ja kuinka usein niillä ihmiset testaa? Oon ite testannu pc:n testeillä jopa kolmesti mut ymmärsin ettei digillä olis niin usein tarve testiä..
VINKKEJÄ OTETAAN VASTAAN !
Eikö ollu aika moni lopettanu niiden syömisen kesken. Ilmeisesti joillekin sopii varsin hyvin ja toisille ei sitten ollenkaan. En tosiaankaan tiedä kumpaan kastiin kuulun enkä haluais kyllä nyt ottaa sitä riskiä että yritykseen tulis lisää ongelmia. Yk 18 kuitenki jo menossa. Nooh taitaa nuissa jonkinverran olla päiväystä. Myy tarvittaessa eteenpäin pilkkahinnalla jotta saa edes osan euroista takas.Joo luin nyt kans noita kokemuksia..taidanpi laittaa hyllylle hetkeksi
Mulla oli just toisin päin, liuskat tosi tummat ja hymynaama (pinkit testit) tuli vasta pari päivää myöhemmin.Nyt mä sain sen pysyvän hymiön edelleenkin kyllä liuska suht vaalea.. aamulla 10 testasin - vaalea ja cb vilkkui. Päivän aikana ollut paljon ovulaatiokipuja, väsymystä, pahoinvointia sekä limoja, joten tein testin vähän aikaisemmin (klo 17.30).. ehkä missasin huipun, mutta cb tunnusti lh nousun? En tajua. Ehkäpä taidan luottaa ensi kuussa (pessimisti) cb:hen.
onko teillä liuskat huomannut huipun vasta myöhemmin kuin cb?