En tikuta ovista joten varmaksi en tiedä, mutta lämpöjä seuraan ja tuntemuksia, joista olen päätellyt että oviksen aikaan lämpö laskee ja seuraavan aamuna onkin ollut jo muutama kymmenys lämpö koholla
mulla ollut 3 kemiallista ja yhtä monta lämpödippia jossain dpo 6-7 (muistaakseni), oletan että myös kiinnittymisen aikoihin laskee?
Tuskin voin edes kuvitella tuntemuksia noin pitkän yrityksen jälkeen, mutta mitä jos varaisitte ajan kuitenkin? Ajatukset voi olla toiset sitten kun se aika lähestyy
ja vaikka hoitoihin ette lähtisikään, niin saisitte tietoa siitä onko raskautuminen ylipäätään mahdollista ilman apuja. Varmasti huojentaa tieto siitä missä mennään. Tsemppiä
Mulla joissakin kierroissa etovaa oloa oviksen jälkeen, hömelönä mietin että voiskohan tarkoittaa jotain, kunnes tajuan että mennään vasta muutamilla dpo:illa
mulla vasta dpo1 tänään ja aion testata ens torstaina, tuntuu niin kaukaiselta että en ole edes ajatellut asiaa. Vielä. Sunnuntai sensijaan on niin lähellä ja silti niin kaukana
@Tiukuna hirveesti voimia ja jaksuhaleja
Täällä eilen oletetusti ovis, vähän venähti ja mietityttää että minkä pituinen luteaali luokitellaan lyhyeksi
no talleteltu on joka päivä että siltäosin kaikki kunnossa, loppu on herran käsissä.
Onko kaikilla hoitoon hakeutuneilla tosiaan se vuosi yritystä takana? Ja mistä alkaen lasketaan että yritys aloitettu? Vaikuttaako kemialliset hoitoon pääsemiseen? Mulla kun kaksi kemiallista peräkkäin (5yk yhteensä 3), katsotaanko tämä sillä että hyvä kun jotain tapahtuu vai että mikähän tässä mättää
vai jätetäänkö huomiotta?