Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Dpo12, kp27/28. Menin tuhlaamaan vikat one stepin herkät dpo9 ja 10, negojahan ne oli. Kaapissa enää cb viikkodigejä ja niitä ei raaski tuhlata kuin vasta sitten jos kk oikeasti myöhässä. On tää himotestaajalle piinaavaa odotella ylihuomiseen 😅 Pahoittelut uusista kierrosta 😔 Eiköhän täältä...
  2. S

Haaveena vauva 2023

Mulla kävi esikoisen kohdalla niin että oli 2 kipupäivää joista jälkimmäisenä päivänä oli ilmeisesti tapahtunut jo hedelmöitys. Eli oliko munasolu irronnut silloin ensimmäisenä kipupäivänä🤔 LA määräytyi siis sen mukaan ja se pysyi koko raskauden samana.
  3. S

Haaveena vauva 2023

Paljon onnea @Marilainen ja @Mirkkuli26 ❣️ Täällä ihan J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-T oviskivut 🥴 Pelkkä kävelykin sattuu niin prkleesti.
  4. S

Haaveena vauva 2023

Aika monessa kierrossa tallettelut on ajoittunu pelkästään oviksen ympärille, nyt ei ainakaan ole siitä kiinni 😅
  5. S

Haaveena vauva 2023

Täällä kp13, vv ja kivut lisääntyy, flo ennustaa ovista ylihuomiselle. Tässä kierrossa tallettelut aloitettiin jo kp6 ja joka toinen päivä talleteltu. Nyt ei ainakaan pitäisi olla "vanhaa" tavaraa 😅 Jee, kohta pääsee taas piinailemaan! 🥳
  6. S

Haaveena vauva 2023

Tuttu varasi taannoin ulkomaanmatkan toteamalla että "lähdetään tekemään pikku sisarusta". No eihän siitä montaa viikkoa mennyt kun ilmoittaa että on raskaana. Tämä tuttu on myös minulle todennut että "kyllähän teidän kannattaa toinen tehdä". TEHDÄ. 😤 Ja kyllä, olen hieman katkera nopeasti...
  7. S

Haaveena vauva 2023

@Wintersun Pahoittelut kp1 vuoksi 😔 Joka kerta se vaan kirpasee. Sitten taas näin kp6 kohdilla ajatukset on taas uudessa oviksessa, uudesta mahdollisuudesta onnistua. @senya Ristin sormet puolestasi, toivon todella että vuoto on harmitonta ja saatte huojentavia uutisia ultrassa 💜 On varmasti...
  8. S

Haaveena vauva 2023

Tuli tuossa mieleen että ootteko hoksannu että puhti.fissä labrat nyt 16.5 asti -20%. (Koodilla PUHTI202022) Ajattelin itse tilata, kiinnostaa että miltä esim kilppariarvot näyttää. Oletan siis että se aika voi olla myöhemmin kuin tuo 16.5 (?) Ja paljon onnea ja tarrasukkia @Siikli 😍
  9. S

Haaveena vauva 2023

No niinhän siinä sitten taas kävi että kp1 tänään niinku pessimistinä arvelinki. Huoh. Yk13 alkakoon. Kauankohan näitä yykoita jaksaa laskea 😏
  10. S

Haaveena vauva 2023

En varmasti minäkään muuten mutta ollaan kyläilemässä tänään niin jää nyt testailematta 😅

Yhteistyössä