Hakutulokset

1. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Suurimmat tsempit teille keskenmenosta toipuville! Mä oon tässä kierrossa tikutellut ahkerasti. Ihan tasavahvoja viivoja en oo vielä koskaan saanut, mutta eri merkin testillä nyt eilen semi hyvä tulos, sillä tavalla reunasta yhtä vahva kuin kontrolliviivakin (joku laittoi tänne aiemmin kuvankin...
  2. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Mä yllätyin positiivisesti kun huomasin äsken, että vihdoin on palannut samanlainen runsas limailu jota mulla oli joskus teininä!!! :) Mutta että näin aikaisin, on vasta kp 9!? Sinällään en ihmettele, sillä vuotopäiviäkin oli tavallista vähemmän... Okei, en haluaisi etsimällä etsiä nyt tästäkin...
  3. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

@Wintersun nehän on kohta jo leffaviivat! :love: Kaikille hyvää uutta vuotta 2020!:love::love::love:Toivottavasti seuraavana uutena vuotena mahdollisimman monella on pienet nyytit sylissä tai ainakin masu tukevasti pystyssä ;)
  4. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

@Wintersun Onnittelut! :love: Toivon tukevia tarrasukkia pikkuiselle, että kaikki menis hyvin loppuun saakka. Onnea myös @Nessu87 :) Ihanaa, että saadaan tänne loppuvuoden plussia. Nyt oon kummasti voimaantunut toisten plussista ja siitä, että lähimmille ystäville kerroin yrittämisestä tossa...
  5. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Jaksamisia nimimerkille mustajoulu :unsure: Tsemppiä kaikille muillekin eri tilanteisiin. Mulle saa tapaniksi merkata kp 2.
  6. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Onpas täällä hiljaista ollut plussien suhteen. Itellä enemmän menkkaoireita kuin koskaan! Testaillut olen tässä joka päivä ke-su ja olin jossain vaiheissa toiveikaskin, mutta One Stepit ne antoi vaan räikeitä viivanpaikkoja päivä toisensa jälkeen :unsure: Saispa nyt joku täällä niitä jouluplussia!
  7. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Tein itse äsken One steppejä kaksin kappalein. Kunnon viivanpaikkaa tuli, niinku aina. En jaksa uskoa että vahvistuisi. Menkkamaisia oireita oli jo eilen illalla. :unsure:
  8. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Moikka taas! Reissusta kotiuduttu ja huomaan, että kotona on taas heti vauva-asiat mielessä :) Mulla kiertopäivät livahtaneet listassa yhden edelle. Tänään siis vasta kp 22. Loppuviikosta on sitten taasen testipäivä. Ehkä perjantaina (yritän malttaa siihen). Täällä kun on paljon iästä puhetta...
  9. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Moi! Mulla jossain kohtaa kp:t vaihtuneet. Tänään siis jo kp 19 :)
  10. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Täällä kp15 ja limailua kolmatta päivää nyt putkeen. Luulenpa, että ovis on näillä näppäimillä, mutta tikuttanut en ole. Se kun lisää stressiä. Viime kierrossa ovis tuli tosi myöhään, joten nyt on positiivista, että viimein alkaa kulkea kierto normaalia kaavaa. Huomenna lähdetään miehen kanssa...
  11. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Itselle varmaan r-testi osuu viimeistään joulunpyhiin. Riippuu nyt siitä, missä kohtaa se ovis päättää tässä kierrossa tulla, jos on tullakseen.
  12. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Ihanaa tosiaan kun täällä on nykyään niin aktiivista keskustelua! Tietää, että täällä on aina vertaistukea tarjolla, mikä on helpottavaa, koska me ei miehen kanssa olla kerrottu yrittämisestä kenellekään ja jotenkin tätä juttua on pakko saada jakaa johonkin! :love: Odotan niin sitä hetkeä, että...
  13. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Yhden päivän kun olin tätä lukematta niin tapahtuu ihan hirveästi :)! @rosemarie paljon tarrasukkia matkaan! samoin muille plussanneille :love: @W.we jännittävä tilanne! Onhan toi nyt selvä haamu! Täällä kp 1, oon kiitollinen että kierto jäi tällä kertaa ihan ok pituiseksi eikä venähtänyt...
  14. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

@Karpalo88 Näkyyhän tossa jotain!!! Jännää, toivottavasti lähtee vahvistumaan ja punertumaan kunnolla :) <3.. Ite aion myös testailla tässä nyt taas huomenna, ellei hanat aukea aamuvarhain.. Ja onnea @Minic ja muut joilla nyt lykästänyt! <3
  15. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Dpo 9, en malttanut olla tekemättä testiä ja negahan se oli (vaikka onhan tää tosi aikaista vielä) ... Nyt mahassa orastava tunne että menkat alkais parin päivän sisään :unsure: ehkä parempi vaan alkaa pohtia uuden kierron tallettelustrategiaa :cautious:
  16. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

@Karpalo88 kiva että joku toinenkin menee ihan samassa dpo:ssa! :) mulla myös viime päivinä ollut aamuvirkkuutta, myös unettomuutta mut silti oon paahtanu hirveellä draivilla! Normaalisti neljän tunnin yöunet syö multa sielun :LOL: Oireita on vaikka muille jakaa! Dpo 5-6 oli sellasta lämpöilyn...
  17. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Moi taas! Mulla nyt kp 30 ja dpo 8. Viimeiset neljä päivää on kiertopäivien suhteen madellut. Tunteet vaihtelee laidasta laitaan: oon viime päivät selaillut ensisänkyjä, pistänyt ylös suosikkikauppojani vauvan vaatteiden suhteen, pohtinut vaunujen säilytystä asunnossamme ja muita käytännön...
  18. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Onko kellään kokemusta tai tietoa kuumeisesta olosta ennen plussaa? Täällä kp 27 ja dpo taitaa olla vasta 5. Voisiko olla raskausoire, kun tuntuu ihan siltä, että tänä iltana pamahtais kuume päälle? Toki nyt on influenssakausi ja kaikki. 2 flunssaa oon jo sairastanut tänä syksynä, mutta...
  19. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Terve taas! Luulen että ovis saattaisi olla vasta nyt käsillä.. Limat on hurjat, ei oo tällaisia aikoihin näkynyt.. Tikutin päivällä myös melko vahvan viivan (ja ovistestit loppui)(n) täytyy jatkaa taas lämpöjen mittailua ja toivoa että kierto menis vaikka nyt yli 30 vrk:n että luteaalille...
  20. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Tilannepäivitystä täältäkin: Tässä kierrossa olen alkanut mittailla aamulämpöjä. Lämmöt olleet koko ajan (yksi mittausaamu jäi välistä) 36,3-36,5. Tänään aamulla kp15 tapahtui alasdippi; vain 36,0. Toivon niin paljon, että tää olisi ovulaatiota edeltävä pudotus ja huomenna jo vaikka olisi...

Yhteistyössä