Hakutulokset

1. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

@Mahaotus Lopetin e-pillerit kesäkuun lopulla ja osasin vähän odottaa että kierrot voi seota jossakin kohtaa.. Luulen että johtui siis siitä ja toivotaan että jatkuisi taas normaalisti sitä 27-29 kp rytmiä jota mulla ehtikin olla ennen tätä megapitkää kiertoa :)
  2. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Voi tätä ilon ja onnen määrää! Nyt en voisi olla tyytyväisempi.. kp 60 vaihtuikin kp 1:ksi, joten olen taas gameissa mukana! :D Vaikuttaa siltä, että yhdet menkat skippaantui ihan järjestelmällisesti...
  3. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Onnittelut @Mohan ja muut hiljattain plussanneet. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Itellä lauantaina menkkajomon tunnetta, mutta eipä ne hanat sitten oo vieläkään auki :unsure:.. Testejä on taas tehty, aamun testi jälleen blanko, oli pakko vielä kokeilla, kun näin niin ihanaa unta...
  4. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Kuulumisia.. Pitkälle kierrolle ei loppua näy, koitan olla sinut tilanteen kanssa ja keskittyä kaikkeen muuhun. Viime viikolla oli outoja limoja ja osuipa siihen myös useampi talletus. Tuskinpa oli ovulaatio, mutta kai niitäkin ihmeitä tapahtuu, kun kierrosta ei ota mitään selkoa. :D Siispä...
  5. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

@W.we Mä tilasin maanantaina kasan testejä Raskauskeijulta, tulivat torstaina postilaatikkoon, ei siis ongelmaa. Omasta tilanteesta: tsekkailin sovelluksista tätä viime kuukausien seksielämää ja totesin, että eihän meillä oo ollut minkäänmoista yrittäjien tahtia. Vielä kun kierto on aivan...
  6. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Tulin vaa tsekkaamaan omat kiertopäiväni.... 41/28; miks mun kroppa ei voi toimia!!?? Mieli on ollut vähän maassa kun niitä menkkoja ei kuulu (ja r-testi edelleen nega).. Kaavailen itelleni PCOS:ää ja ties mitä. Synnytystalkoot suututtaa... tekisin osani (hahahaa):alien:, mut minkäs sille voi...
  7. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Onnea teille plussanneille, toivotaan viivojen vahvistumisia! :) Mä jotenkin vikan vuorokauden oon uskotellut itelleni, että pakko mun on olla raskaana. Outoja limoja tulee, aamulla etoi syödä aamupalaa, menkat huomenna 5vrk myöhässä... Mut ei, äsken töiden jälkeen testasin :unsure: on se nyt...
  8. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Huh hei, tänne on ihan muutamassa päivässä tullut hurjasti tekstiä! Mulla kierto taitaa heittää nyt härän pyllyä... Menkkoja ei näy, raskaustesti nega, turhauttaa:unsure: tänään kp 31.. Eihän tässä mitään, toiset elelee normaalistikin pidempien kiertojen kanssa, mutta itselleni käynyt usein...
  9. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Hrrrhh kp 27/28 ja miksi ihminen ei ymmärrä olla tekemättä raskaustestiä vaikka mahdollisuudet plussaan on tosi minimissä :unsure: Ihan tylsää, että joku pakkomielle oli testailla ja tuijottaa sitten blankkoa tikkua :poop:
  10. taikinatonttu

Haaveena vauva 2020

Täällä taas nopeesti vilaistu teidän kuulumisia, mutta paljon mennyt mulla ohi viimeisten parin viikon aikana :whistle: Tänään kp 17 ja yk 3 alkaa olla taputeltu hyvin niukoin talletteluin. Vähän kyllä harmittaa. Nyt en kyllä lähde edes piinailemaan, jospa ensi kierrossa sitte. o_O

Yhteistyössä