Äh! no ne rfsu:n liuskat tuntu myös pregcheckiä herkemmillä. Toki joillain ihmisillä myös esim odottaminen toimii, eikä oo pakkoa testata maanisesti toisin kuin itselläniTäällä ei myydä niitä missään Muuten hakisin!
Äh! no ne rfsu:n liuskat tuntu myös pregcheckiä herkemmillä. Toki joillain ihmisillä myös esim odottaminen toimii, eikä oo pakkoa testata maanisesti toisin kuin itselläniTäällä ei myydä niitä missään Muuten hakisin!
Mäkin nään alemmas kuvassa vähän kuin viivan, kun tossa alareunassa näkyy tuommoinen punertava kohta?@Kasikuus Mun ei pitänyt testata mutta nyt kun kysyit niin tein 3h pidättelyllä pc liuskan. Ja en tiedä onko kuvitelmaa vahvat viivalasit päässä, vai onko testissä tosiaan joku viivaa etäisesti muistuttava haamu
Tässä pari kuvaa eri valossa:
katso liitettä 8264
katso liitettä 8266
https://aijaa.com/IDPnNF
Musta on niin ihanaa etten oo ainoa@Effis mä oon kans tällänen joka ei tunne käsitettä "odottaa testaamista"
Hoitajaki sanoi puhelimessa ku maanantaiksi sovittu inssi niin 'voit alkaa testata lauantaina, ehkä perjantainakin jos haluut aikaisemmin' nii vastasin sille että luultavasti alan jo keskiviikkona, mutta tosi asiassa rupesin testaamaan jo eilen kp1 ettei mene ohi..
Kuppi sentää kaatui pönttöö !! Pahemminkin olisi voinut käydäTänään meni kusitesti kyl nii pielee ku voi kävin vessassa kun en ollu koko päivään melkeen päässy, sillo en voinu testaa, tunnin päästä piti tehdä ovistesti 1 h pissasta siis ja kuppi kaatui vessanpönttöön tän jälkeen yritin väkisin puristaa pissaa ulos itestäni ja sain ihan tipat kupin pohjalle josta just ja just tehtyä ovistestin...
Jospa pari h päästä uusiks vähä paremmalla onnella
https://aijaa.com/IDPnNF
Tuossa linkki missä näkyy ovistesti ja pc raskaustesti. Huonossa valossa kyllä tämä kuva mutta ehdin poistaa jo muut kuvat.
Mä kerran kaadoin ajatuksissani ne pissat heti pyttyyn... eikä tiristäessä sitten edes tullut oikein mitään. Kaikkea sattuu.Tänään meni kusitesti kyl nii pielee ku voi kävin vessassa kun en ollu koko päivään melkeen päässy, sillo en voinu testaa, tunnin päästä piti tehdä ovistesti 1 h pissasta siis ja kuppi kaatui vessanpönttöön tän jälkeen yritin väkisin puristaa pissaa ulos itestäni ja sain ihan tipat kupin pohjalle josta just ja just tehtyä ovistestin...
Jospa pari h päästä uusiks vähä paremmalla onnella
hhhmm... mulla ilmeni noin kohdun ulkoinen raskaus. Jos sulla ei koskaan ole ollut noin aikaisin ovis niin sitten on jotain pielessä.Tänään kp 8 ja ovulaatio onko muilla ollu näin aikasia? Mulla ei oo koskaan aiemmin! Kuukautiset oli just normaalia huomattavasti niukemmat. Mutta siis aivan päivänselvät ja kovat oviskivut outoa. Ei kai auta kun hyödyntää tilaisuus
Hui! Ai miten ilmeni, tai siis mitä sulla tapahtui?hhhmm... mulla ilmeni noin kohdun ulkoinen raskaus. Jos sulla ei koskaan ole ollut noin aikaisin ovis niin sitten on jotain pielessä.
En halua maalailla piruja seinille, mut oon tän asian kanssa aika kärppänä.
Me ollaan julkisella oltu hoidossa keväästä lähtien. En nyt tarkkaan tiedä miten homma etenisi jos mitään "vikaa" ei ole jo löytynyt. Meille kirjotettiin yksityiseltä gyneltä lähete kun totesi mulla endometrioosin ja PCOS (tämä sen jälkeen kun julkinen puoli ei suostunut tutkimaan kun yritystä oli takana vasta 10kk). Odotellessa ensimmäistä aikaa multa otettiin ihan perus verikokeet ja mies kävi antamassa spermanäytteen.Tietääkö joku noista julkisen lapsettomuushoidoista enemmän? Eli yritetäänkö siinä ensin esim. lääkkeitä tms. ja jos ylipainoa niin laihduttamista. Miten kauan nämä keinot on ensisijaiset jos raskaaksi ei silti tule?
Ja saako julkisella siis kolme inssiä? Entäs ivf-hoidot, montako yritystä julkisella saa?
No, jos jos sulla on ollu lyhyitä kiertoja niin sitten eri asia.Hui! Ai miten ilmeni, tai siis mitä sulla tapahtui?
En usko että se mitenkään välttämättä meinaa että jotain olis pielessä. Raskautua voi vaikka kuukautisten aikanakin jos ovulaatio on jostain syystä ajoissa - kyllähän se voi tapahtua eri aikaan kierrosta. Se, että onko siitä sitten todennäköistä raskautua on eri juttu. En tiedä onko kohtu valmis kiinnittymiselle niin pian.
Mulla on ollut vuoden sisään useempi lyhyt kierto, joista osassa oon kyllä bongnnut oviksen normiaikaan, mut voishan se aikanen ovulaatio selittää osaltaan niitä lyhyitä kiertoja ehkä. Imetys vaikuttanee myös hormoneihin sen verran, että pidän melkein mitä vaan vaihtelua tällä hetkellä normaalina edelleen nähtäväksi jää kuinka paljon se vaikuttaa raskautumiseen, vai vaikuttaako
Toiki on nii ärsyttävää jos vahingossa kaataa pois, varsinki aamupissan jos pitäs r testi tehä!!Mä kerran kaadoin ajatuksissani ne pissat heti pyttyyn... eikä tiristäessä sitten edes tullut oikein mitään. Kaikkea sattuu.
Juu, jos alkaa ennen klo18 ruunsalla vuodolla eli on oikeesti kp1. Mut siis luteaali on siihen päivään asti, kun ei vuoto ole alkanut. (olipas selkeä )Mites se nyt onkaan. Jos dpo14 alkaa menkat ja se muuttuu kp1, ni onko luteaalivaihe 13pvä?