Haaveena vauva 2020

Voisin tulla mukaan keskusteluun. Kolmatta alettiin nyt erittäin pitkien keskustelujen jälkeen yrittämään. Aiemmat on tärpänneet nopeasti, joten saa nähdä mitä tästä nyt tällä kertaa tulee kun ikääkin alkaa mulla jo olla..mies vaikuttaa olevan kovin luottavainen mutta itse yritän pitää jalat maassa.

Oon lueskellut pitkään näitä ketjuja ja haaveillut, että joku päivä pääsis myös osallistumaan. Nytkin on kierto jo yli puolen välin ennenkuin uskalsin kirjottaa, jos vaikka mies ois perunutkin puheensa.

Otin heti täsmäaseet käyttöön eli oon syönyt greippejä ja raskausmonivitamiinia:D greippimehua ei ilmeisesti enää kaupasta löydy(n) eilen oli kyllä sellaiset kivut, että ovis oli varmasti lähellä. Nyt vissiin kp15/27. Tänään ei juurikaan kipuja enää.

Yritän nyt asennoitua niin, että teen testejä sit jos joskus menkat myöhässä. Saa nähdä miten onnistuu:LOL:
Unimaa/34v/3./ya 10/19
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Täällä 10. päivä vuotoa kkm jälkeen. Välillä vähemmän ja välillä enemmän. Tänään tuli tummaa verta ja pientä hyytymää ja paaaaljon limaa. (Anteeksi ällötiedosta) miehen kanssa olemme pitkästä aikaa olleet ilman seksiä yli viikon, ja pyrimme olemaan kunnes vuoto loppuu. Ajatellaan jo seuraavaa yritystä positiivisesti, viimeksi itkin sunnuntaina, vaikka joka päivä ajattelee asiaa. Tsemppiä kaikkiin tilanteisiin siellä :love:
 
Aamun digi näytti raskaana 1-2, ehkä mieskin sen uskoo nyt :giggle:

Kiitän vertaistuesta ja plussatuulia kaikille! Poistun tästä hiljalleen odottajien puolelle, jalat maassa edelleen (vaikka pää onkin vähän pilvissä) ja toivon kaiken menevän hyvin. :barefoot:

Minut voi siirtää plussanneisiin ja la 06/20.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

11.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 51/30
taikinatonttu...................kp 48/28
vauvahaaveilija2396......kp 46/28-30
Pilvinentaivas................kp 42/28-30
Millimetrii...................... kp 37/28-29
Hope91.........................kp 36/32-37
Amadecasa..................kp 35/34-55
Mirella92.......................kp 34/34
Haavejuttu....................kp 29/29
Tingeli...........................kp 28/34-36
Daana.......................... kp 28/23
FaBuu...........................kp 25/28
nieve30.........................kp 25/28
Tiukuliina89.................. kp 25/31
Marrrsipaani..................kp 22/28
Mape19........................ kp 20/25
Lumihiutale_................. kp 19/28
Koodikissa.....................kp 17/24
Veevavi..........................kp 17/26-28
Keltasirkku.................... kp 16/28-32
mimmik..........................kp 16/28-32
Vaniljapulla....................kp 15/30-32
Mahaotus......................kp 13/24-26
nessu87........................kp 13/28
rosemarie......................kp 13/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 12/28
HMami..........................kp 11/28
Jjenn.............................kp 11/30-31
Mirkkuli26.....................Kp 8/23-28
poreilevalimu.................kp 5/25-26
Shibali......................... kp 5/23-26
Marilainen.....................kp 4/28
Helmiina1978...............kp 4/32
Kasikuus.......................kp 3/28-31
W.we.............................kp 2/25
Ilona Eloisa...................kp 2/30
Titi-Love.......................kp 1/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Haavejuttu....................dpo 13
marrrsipaani.................dpo 7
Lumihiutale_................ dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Mä näin tosi toden tuntuista unta siitä että menkat alkoi. Aamulla herätessä oli myös ihan sellainen olo, olin varma että on pikkarit veressä. Mutta olikin vain valkovuotoa. Eilen oli menkkapolttelua alamahalla ja tunne että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, nyt kipu on muuttunut jotenkin "tökkiväksi", ei siis enää ole menkkakipujen kaltaista (n) Menkkojen pitäisi alkaa huomenna-maanantaina kun kierto on 29-31 päivää. Katsoin juuri flota ja yhdessä kierrossa luteaali ollut 11 päivää ja muuten 13 tai 14, ja nyt on dpo 13, joten eiköhän ne menkat ylihuomiseen mennessä ala.
 
Tietääkö joku noista julkisen lapsettomuushoidoista enemmän? Eli yritetäänkö siinä ensin esim. lääkkeitä tms. ja jos ylipainoa niin laihduttamista. Miten kauan nämä keinot on ensisijaiset jos raskaaksi ei silti tule?

Ja saako julkisella siis kolme inssiä? Entäs ivf-hoidot, montako yritystä julkisella saa?
 
Tietääkö joku noista julkisen lapsettomuushoidoista enemmän? Eli yritetäänkö siinä ensin esim. lääkkeitä tms. ja jos ylipainoa niin laihduttamista. Miten kauan nämä keinot on ensisijaiset jos raskaaksi ei silti tule?

Ja saako julkisella siis kolme inssiä? Entäs ivf-hoidot, montako yritystä julkisella saa?
Onko sinulle testattu jo jotain ?
Varmaan julkinenkin aloittaa siitä ja sitten hoitojen suunnittelu.

Tsemppiä teille jos hoitoihin lähdette :love:
 
@Kasikuus Mun ei pitänyt testata mutta nyt kun kysyit niin tein 3h pidättelyllä pc liuskan. Ja en tiedä onko kuvitelmaa vahvat viivalasit päässä, vai onko testissä tosiaan joku viivaa etäisesti muistuttava haamu o_O

Tässä pari kuvaa eri valossa:
katso liitettä 8264
katso liitettä 8266
Jos viivalasit ni alemmassa vois olettaa jotain olevan mut mun silmään blankkoja molemmat. Jos ei kuukautiset ala niin uutta testiä sit vaan kehiin. Toivotaan että olis tärppi käyny(y)
 
Tietääkö joku noista julkisen lapsettomuushoidoista enemmän? Eli yritetäänkö siinä ensin esim. lääkkeitä tms. ja jos ylipainoa niin laihduttamista. Miten kauan nämä keinot on ensisijaiset jos raskaaksi ei silti tule?

Ja saako julkisella siis kolme inssiä? Entäs ivf-hoidot, montako yritystä julkisella saa?
Mulle on ainakin julkisella so far tehty tutkimuksia ja verikokeita ja hoidettu lähinnä kilpirauhasen vajaatoimintaa. Sit kun se on tasapainossa niin aletaan vasta miettii mitään muuta. Tutkittu siis et kohtu ja munasarjat näyttää terveelle mut ei mitään tarkempaa vielä.
 
@Aikkeli Ehkä ei tarvi tulla listoille? :love::p Näyttää kyllä jo selkeältä plussalta. LAitan sut sitten, jos tuosta ei raskaus ala.(y)
Tsemppiä ja toivotaan, että et listoille siis tulisi ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87

Yhteistyössä