DPO:t väärin piinalistalla. ainakin omat pitäs olla 3. Muita en nyt osaa katsoaTulin päivittämään, että mulla alkoi eilen menkat eli yk8 on nyt ohitse.
Ajattelin, että samalla vaivalla päivitän listan huomiselle, mutta tarkistakaa vielä, että menikö ollenkaan oikein
Aika hyvä, yön sain nukuttua ilman kipuja, aamusta ei kipuja, mutta nyt vähän meinaa juilia. Tosin en tiedä johtuuko kipu kun oon joutunut käyttää buranaa max. Annoksella monta päivää, nii mun vatsa sitäkin vierastaa, jos joutuu useamman päivän syömään, nyt kipu tuntuu ehkä enemmän siltä että vatsassa kiertää. Nyt tänää en oo ees särkylääkettä tarvinnut. Mut kai sitä pitää johonkin soitella varuuksi. Jos onkin kohtutulehdusta. Harmittaa ku yksityiselle ei oo aikoja. Seuraava vapaa yksityinen gyne oli 30.12.!?Mikä vointi @Titi-Love?
Ekaa kertaa tosiaan. Kiva tietää että voi noinkin kauan kuurin jälkeen olla ilman vuotoa, mutta silti uusi kierto tulossa sieltäVoi kumpa nyt niitä plussia tänne saataisiin, kovin hiljaista ollut niiden suhteen tässä joulukuussa. Toivottavasti loput piinailijat plussaatte ja me uuteen kiertoon joutuneet sitten ensi kuussa/vuonna
Mulla on viime kierroissa ollut voimakasta palelua sekä väsymystä heti oviksen jälkeisistä päivistä lähtien menkkoihin asti mut valitettavasti ei ole kohdallani ollut raskausoire. Itsellä epäilen sen johtuvan keltarauhaslääkityksestä, eli toki se voi hyvin olla myös raskausoire jos oma keltarauhanen toimii.
@W.we onks sul ollu aiemmin noi luget käytössä? Mul nyt kahes kierros olleet ja menkat alkanu neljäntenä päivänä viimeisestä lääkkeestä. Eli kierto mulla venynyt niiden takia mikä herättää taas turhia toiveita vaikka toisaalta toi pidentynyt luteaali on just se mitä niillä myös mun kohdalla haettiin. Toivottavasti sulla menkat ei ala ja syy olisi raskaus. Tsempit kaikille
Voi ei. Olen niin pahoillaniTulen tänne takaisin. Eilen ekassa ultrassa todettiin tuulimuna. Toivon, että vuoto loppuu pian ja seuraavat menkat alkaisi. Vauvahaaveet ovat kovat.
Paljon tsemppiä ! Toivottavasti tulisi 9kk päästä terveenä ulosYksi hyvälaatuinen alkio siirretty. Vain yksi menee tänään pakkaseen. Muut oli viallisia.
Voi mikä pettymys. Onneksi siellä oli sit edes 2 kelvollista mut mahtaako kuukahtaa kohdussa.
Mitä tarkoittaa lyhenne pp?@Helmiina1978 jos laitat mut huomiseen listaan pp 1 (tänään siis pp 0)
Kiertopäivälistaan en tule, kun se ei nyt päde yhtään ku on lääkkeet ym.
Jees. Mut sulla onkin sit jo enemmän dpo@Helmiina1978 jos laitat mut huomiseen listaan pp 1 (tänään siis pp 0)
Kiertopäivälistaan en tule, kun se ei nyt päde yhtään ku on lääkkeet ym.