Ihanaa @Wintersun pääsette siirtoon loppu vuosi onkin sitten jännitettävää. toivon todella että heti tärppää. Mulla tärppäsi aikoinaan ekasta siirrosta. Toisella kierroksella taisi olla 3. siirto.
Minulla on ollut.Onko kellään kokemusta kohtutulehduksesta?
Voiko oireena olla pelkät kovat menkkaiset kivut? Jotka tulee ja menee. Ihan kuin synnytyksen ensimmäiset supistukset. Vuoto on enää niukkaa, mut ei mitenkään haise pahalle, kuten kaikkialla lukenut, että kyllä kohtutulehduksen haistaa.
Ihan järkyt polttokivut välillä. Ja välillä ei mitään.
Kiitos vastauksesta!Minulla on ollut.
Kivut oli niin kovia ja supistavia että yöllä piti soittaa päivystykseen, mutta siellä ei epäilty kohtutulehdusta (kysyivät vaan onko menkat tai ovuloinko)..
Kivut loppui ja parin viikon päästä gynellä huomattiin asia, ja lääkitys käyntiin
Olimpa tyhmä kun en heti mennyt ja tässä sitä nyt ollan toinen torvi 'paskana'
Eli jos vähääkään epäilet suosittelen gyneä !
Niin, onhan sillä, mut jotenkin se on vaan aina niin outoa olla sen potilaana, ollaan kuitenkin käyty yhdessä baarissa yms. Mut ei kuitenkaan oo sellanen kenen kans olis tosi läheinenkään. Lähinnä sukujuhlat ja kesäisin tapahtumat, baarit ym. Voidaan mennä yhdessä.Mene ihmeessä lääkäriin, niin saat rauhan ja mahdollisesti lääkkeet. Onhan sillä tutullakin vaitiolovelvollisuus, vaikka ymmärrän kyllä pointin. Itse olen työskennellyt täällä sairaalassa/tk:ssa ja ei tosiaan huvittaisi lähteä mitään arkaluontoista sinne toimittamaan, vaikka eivät asioista saakaan eteenpäin puhua.
Toi on siis ovulaatiotesti niin mun mielestä on vähän siinä ja siinä onko se plussa vai ei..Ihan selkee plussa näyttäs olevan
Jatkaisin testailua ja jos ei seuraavina päivinä vahvempaa tule, niin toi oli tod näk plussaOnko tämä plussa? https://aijaa.com/Vfbcqo
Selkeesti kyllä jotain näkyy. Toivottavasti ei olis vaan ominaisuus vaan alkaisi vahvistumaan onko sulla mitään oireita? Katoin et mennään ihan samoilla päivillä.Voi terve, jos tää on vaan one stepin ominaisuus
Ei olisi pitänyt kaivaa aamuista esiin, mutta ei mulle oo myöskään näin selkeetä tullut ilman raskautta.
Apua. Nyt pitäis nukkua yön yli
Mulla tais olla se plussa just tollainen!Voi terve, jos tää on vaan one stepin ominaisuus
Ei olisi pitänyt kaivaa aamuista esiin, mutta ei mulle oo myöskään näin selkeetä tullut ilman raskautta.
Apua. Nyt pitäis nukkua yön yli
Palelee, kasvoja kuumottaa ja hirveä väsymys. Mutta tämmöstä oli viime kierrossakinSelkeesti kyllä jotain näkyy. Toivottavasti ei olis vaan ominaisuus vaan alkaisi vahvistumaan onko sulla mitään oireita? Katoin et mennään ihan samoilla päivillä.
Ok, no siinä tapauksessa tosiaan ei niin selkee. Sori väärinkäsitys.Toi on siis ovulaatiotesti niin mun mielestä on vähän siinä ja siinä onko se plussa vai ei..
Mulla samat oireet, voi että kun haluaisin jo itsekin testataPalelee, kasvoja kuumottaa ja hirveä väsymys. Mutta tämmöstä oli viime kierrossakin