Mun mielestä kannasta näkee lähetteet, eli odottavat labrat?Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet
Täällä peukut pystyssä @Wintersun
En päässytkään vielä niihin kilpirauhas verikokeisiin, jostain syystä ei ole lähetettä laitettu, tai ainakaan siitä ei ole mulle ilmoitusta tullut, enkä ole ehtinyt soitella perään että onko lähetettä vai ei Joulun pyhät sitten sotkee ja pääsen verikokeisiin varmaan vasta tammikuussa. Ovistestejä en tilannut tähän kiertoon, ovis osuu joulun tienoille ja ollaan kylättelemässä koko joulu, joten talletteluja tuskin tulee
Mikä päivä oot ajatellut testata?Raskauskeijun perjantai aamulla tehty tilaus ei vielä tullut olisin halunnut testata tänään olisiko gonapistos näkynyt ovis/raskaustestissä...
Ehkä nyt sinnittelen sitten sen 9 päivää kunnes saa testata JOS ei vuoda
Kamalia tällaiset lääkkeet kun ei saa testata ajoissa virhetulosten takia
27 päivä on vasta lääkärin lupa. Otin eilen gonapeptyl pistoksen, enkä ole varma vaikuttaako se raskaustestiin.Mikä päivä oot ajatellut testata?
Kiitos kun googlailit puolestani sitten ehkä uskallan testata aattona dpo13 kun pitäisi kierron vaihtuaPikaisen googletuksen tuloksena gonapeptyls ei pitäis näkyä testissä. Eikä sen pakkausselosteessa niin lue. Kun sit ovitrellessa lukee näin;
Raskaustestit
Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Jos et ole varma, kysy lääkäriltä.
Mä laskin et 27pvä olis eka päivä ku ovitrelle ei mulla enää näkyis testissä. Ja silloin sit olis pp7, dpo 9.
Ei mulle edes sanottu, että koska saa testata viimeksi taisin testata pp 12. Mutta siis mulla pitäis laskurin mukaan alkaa menkat 27. pv, joten silloin viimeistään testaan. Mutta ehkä 26 pv jo, kunhan maltan edes tuonne asti. Ettei joulu mene täysin pilalle, jos saan negan. Joulupöydässä tosin paljon kiellettyjä ruokia, mutta varmaankin syön sitten...27 päivä on vasta lääkärin lupa. Otin eilen gonapeptyl pistoksen, enkä ole varma vaikuttaako se raskaustestiin.
Ilmeisesti jotkut hormoneja sisältävät injektiot voivat näyttää jopa 10 päivää raskaustestissä positiivista
Olisin kyllä niin halunnut testata jo aattona, mutta ajattelin seurata tilannetta ovulaatiotesteillä ..
Sulla oli vissin aikaisemmin lupa tehdä testi ?
Toivon niin teille plussaa ja tarrasukkia tällä kertaa matkaan !Ei mulle edes sanottu, että koska saa testata viimeksi taisin testata pp 12. Mutta siis mulla pitäis laskurin mukaan alkaa menkat 27. pv, joten silloin viimeistään testaan. Mutta ehkä 26 pv jo, kunhan maltan edes tuonne asti. Ettei joulu mene täysin pilalle, jos saan negan. Joulupöydässä tosin paljon kiellettyjä ruokia, mutta varmaankin syön sitten...
Mäkin sain myös niitä ovistestien mukana ja tein dpo 9 ja 10. Mulla mielestäni hailakka viiva ehkä vähän punersi, mutta oli kyllä oikeasti nega. Toivottavasti lähtee sulla vahvistumaan!Täällä yksi urpo hätähousu testasi jo tänään aamulla dpo8.
Tuleeko noilla raskauskeijun onestepeillä ikinä puhdasta negaa?
Sain ovistestien mukana 2kpl, joten tein semmosen.
Kyllä siihen ihan testiajalla selkeästi jotain tuli ja siihen jäi.
Liekö sitten haamu vai viivanpaikka. Näillä päivillä olisin ennemmin ottanut negan siitä, koska toivoahan tuo nyt antaa.
Sitten parin päivän päästä itkettää
Miksi ihmisen pitää olla näin malttamaton?