Haaveena vauva 2020

Tuntemukset enteilikin menkkoa, joten kp1 tänään. Ja voisin tulla listalle mukaan, kp 1/23-32. Eihän tämä yllättänyt, mutta silti vähän harmittaa. Nyt on kolmas kierto putkeen, kun kaverin kertoessa raskausuutisen alkaa itellä seuraavana päivänä menkat. Erikoinen sattuma.
 
@mimmi92 hei kiertokamu :p samassa veneessä siis, päästään piinaileen yhdessä.

Olen yllättynyt, kuinka tärkeää tällä palstalla saamani vertaistuki on. Kiitos kaikille ja tsemppiä eri tilanteisiin :love: @Wintersun hieno juttu (y)

Lähdin jo seitsemältä lenkille, helpotti kipua ja pahaa mieltä. Nyt jo ok. Ymmärrän, että ei tule onnistumaan kovin helposti. Toki sitä pitää surra, mutta yllättävän hyvin käsittelen asiaa. Ehkä ensi vuonna tulee plussa! :geek:
 
@Hypsy Olen ajatellut myös niin, että onneksi elämässä on ystävien ja lähisukulaisten upeat lapset, voin sitten olla se kiva täti jos ei omaa lasta koskaan tule. Ja elämässä avautuu lapsettomana kaikenlaisia vaihtoehtoja, vaikka äitiyden ovi sulkeutuukin. Mulla myös sama fiilis, että vanhemmiten en varmaankaan äitiyttä enää jaksaisi, tämä on tietysti henkilökohtainen arvio ja uskon että joku toinen pystyy olemaan nelikymppisenäkin aivan mahtava äiti.

Me ei siis olla hormonipillereitä kummemmissa hoidoissa edes, mutta tämän kovempia hoitoja en tule kestämään, joten emme tästä enää jatka eteenpäin. Nyt on kyllä ainakin sellainen fiilis, että tekee hyvää olla pari kuukautta ajattelematta koko asiaa yhtään, on alkanut niin ketuttamaan koko homma ja alituiset pettymykset, ja se tunne ettei mihinkään pysty vaikuttamaan. Haluan mun elämän takaisin :mad:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet :poop:
Täällä peukut pystyssä @Wintersun :love:

En päässytkään vielä niihin kilpirauhas verikokeisiin, jostain syystä ei ole lähetettä laitettu, tai ainakaan siitä ei ole mulle ilmoitusta tullut, enkä ole ehtinyt soitella perään että onko lähetettä vai ei (n) Joulun pyhät sitten sotkee ja pääsen verikokeisiin varmaan vasta tammikuussa. Ovistestejä en tilannut tähän kiertoon, ovis osuu joulun tienoille ja ollaan kylättelemässä koko joulu, joten talletteluja tuskin tulee :unsure:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet :poop:
Täällä peukut pystyssä @Wintersun :love:

En päässytkään vielä niihin kilpirauhas verikokeisiin, jostain syystä ei ole lähetettä laitettu, tai ainakaan siitä ei ole mulle ilmoitusta tullut, enkä ole ehtinyt soitella perään että onko lähetettä vai ei (n) Joulun pyhät sitten sotkee ja pääsen verikokeisiin varmaan vasta tammikuussa. Ovistestejä en tilannut tähän kiertoon, ovis osuu joulun tienoille ja ollaan kylättelemässä koko joulu, joten talletteluja tuskin tulee :unsure:
Mun mielestä kannasta näkee lähetteet, eli odottavat labrat?
 
Raskauskeijun perjantai aamulla tehty tilaus ei vielä tullut (n) olisin halunnut testata tänään olisiko gonapistos näkynyt ovis/raskaustestissä...
Ehkä nyt sinnittelen sitten sen 9 päivää kunnes saa testata JOS ei vuoda :notworthy:

Kamalia tällaiset lääkkeet kun ei saa testata ajoissa virhetulosten takia :confused:
 
Mikä päivä oot ajatellut testata?
27 päivä on vasta lääkärin lupa. Otin eilen gonapeptyl pistoksen, enkä ole varma vaikuttaako se raskaustestiin.
Ilmeisesti jotkut hormoneja sisältävät injektiot voivat näyttää jopa 10 päivää raskaustestissä positiivista o_O
Olisin kyllä niin halunnut testata jo aattona, mutta ajattelin seurata tilannetta ovulaatiotesteillä ..

Sulla oli vissin aikaisemmin lupa tehdä testi ? :)
 
Pikaisen googletuksen tuloksena gonapeptyls ei pitäis näkyä testissä. Eikä sen pakkausselosteessa niin lue. Kun sit ovitrellessa lukee näin;
Raskaustestit

Jos teet raskaustestin seerumista tai virtsasta Ovitrellen käytön jälkeen ja sitä seuraavien kymmenen päivän aikana, voit saada väärän positiivisen testituloksen. Jos et ole varma, kysy lääkäriltä.

Mä laskin et 27pvä olis eka päivä ku ovitrelle ei mulla enää näkyis testissä. Ja silloin sit olis pp7, dpo 9.
Kiitos kun googlailit puolestani :love: sitten ehkä uskallan testata aattona dpo13 kun pitäisi kierron vaihtua (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
27 päivä on vasta lääkärin lupa. Otin eilen gonapeptyl pistoksen, enkä ole varma vaikuttaako se raskaustestiin.
Ilmeisesti jotkut hormoneja sisältävät injektiot voivat näyttää jopa 10 päivää raskaustestissä positiivista o_O
Olisin kyllä niin halunnut testata jo aattona, mutta ajattelin seurata tilannetta ovulaatiotesteillä ..

Sulla oli vissin aikaisemmin lupa tehdä testi ? :)
Ei mulle edes sanottu, että koska saa testata viimeksi taisin testata pp 12. Mutta siis mulla pitäis laskurin mukaan alkaa menkat 27. pv, joten silloin viimeistään testaan. Mutta ehkä 26 pv jo, kunhan maltan edes tuonne asti. Ettei joulu mene täysin pilalle, jos saan negan. Joulupöydässä tosin paljon kiellettyjä ruokia, mutta varmaankin syön sitten...
 
Ei mulle edes sanottu, että koska saa testata viimeksi taisin testata pp 12. Mutta siis mulla pitäis laskurin mukaan alkaa menkat 27. pv, joten silloin viimeistään testaan. Mutta ehkä 26 pv jo, kunhan maltan edes tuonne asti. Ettei joulu mene täysin pilalle, jos saan negan. Joulupöydässä tosin paljon kiellettyjä ruokia, mutta varmaankin syön sitten...
Toivon niin teille plussaa ja tarrasukkia tällä kertaa matkaan ! :love:
 
Täällä yksi urpo hätähousu testasi jo tänään aamulla dpo8.
Tuleeko noilla raskauskeijun onestepeillä ikinä puhdasta negaa?
Sain ovistestien mukana 2kpl, joten tein semmosen.
Kyllä siihen ihan testiajalla selkeästi jotain tuli ja siihen jäi.
Liekö sitten haamu vai viivanpaikka. Näillä päivillä olisin ennemmin ottanut negan siitä, koska toivoahan tuo nyt antaa.
Sitten parin päivän päästä itkettää :unsure:
Miksi ihmisen pitää olla näin malttamaton? :ROFLMAO:
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

19.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19......................... kp 99/25
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 47/28-30
HMami............................kp 45/28
Elllla...............................kp 44/30
Amadecasa....................kp 38/34-55
Marrrsipaani...................kp 34/28
Tingeli............................kp 33/34-36
Masu90..........................kp 30/27-30
Nenskuli..........................kp 30/ ?
Keltasirkku..................... kp 29/28-32
taikinatonttu....................kp 24/28
Unimaa...........................kp 22/27
Ananas90.......................kp 22/25-28
Snanniska.......................kp 22/28
nessu87..........................kp 21/30
tupsahus.........................kp 21/30
Hipposka........................kp 20/30
W.we...............................kp 20/25
Babyfever1.....................kp 20/xx
Mirella92........................kp 19/34
Helmiina1978.................kp 18/29
Kasikuus........................kp 17/28-31
Koodikissa......................kp 17/24
Karvakorvat....................kp 12/28
Haavejuttu......................kp 10/29
Pikkuhaave....................kp 10/32
Jjenn..............................kp 10/30-31
Tiukuliina89................... kp 7/31
Mustikka89.....................kp 4/25
hemuliina90....................kp 4/28
mimmi92.........................kp 2/30
Hypsy..............................kp 2/28-30
Pampula3........................kp 2/22-27

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


marrrsipaani.................dpo 23
Vauvameille...................dpo 9
W.we..............................dpo 8
Ananas90......................dpo 8
Nessu87........................dpo 4
Helmiina1978................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Ananas90 en oikein tiedä, tuleeko useinkaan puhdasta. Yleensä tulee semmonen hailakka harmaa viiva. Jos punertaa, niin sitten on toivoa!
 
Täällä yksi urpo hätähousu testasi jo tänään aamulla dpo8.
Tuleeko noilla raskauskeijun onestepeillä ikinä puhdasta negaa?
Sain ovistestien mukana 2kpl, joten tein semmosen.
Kyllä siihen ihan testiajalla selkeästi jotain tuli ja siihen jäi.
Liekö sitten haamu vai viivanpaikka. Näillä päivillä olisin ennemmin ottanut negan siitä, koska toivoahan tuo nyt antaa.
Sitten parin päivän päästä itkettää :unsure:
Miksi ihmisen pitää olla näin malttamaton? :ROFLMAO:
Mäkin sain myös niitä ovistestien mukana ja tein dpo 9 ja 10. Mulla mielestäni hailakka viiva ehkä vähän punersi, mutta oli kyllä oikeasti nega. Toivottavasti lähtee sulla vahvistumaan!

Nyt tilasin kotitestiltä sofi ovis ja raskaustestejä ison erän, täytyy kai nuo kaikki eri merkit testata, mitkä toimii itsellä parhaiten :D
 
No tätäpä juuri tarkoitin. Tällä merkillä oon aiemminkin näitä hailuroita saanut.
Mutta tietysti mieli nyt yrittää kääntää tätä asiaa.
"Oliko ne silloin näin selkeitä?" Jne pyörii päässä :ROFLMAO:
No, onneksi asia selviää jokatapauksessa seuraavan viikon aikana :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Shibali ja W.we
Saanko tulla vähän kehumaan miestäni ?

Hän on ihanan tyyni ja rauhallinen, sekä yrittää parhaansa jotta pitäisin jalat maassa ja järjen päässäni :love:
Yleensä se olen vain minä kun hössöttää näistä vauva jutuista, mutte eilen tehtiin ruokaa ja sitten ihan yht äkkiä hän kysyi että oliko tämä nyt sellainen meidän viimeinen inseminaatio :eek:
Sanoin että joo, yleensä niitä tehdään vain kolme ja siksi minulla nyt kaikki mahdolliset lääkkeet apuna. Sitten mies alkoi kysellä mitä seuraavaksi tapahtuu ja jotenkin rauhoituin siinä kun sai ääneen selittää miten tilanne jatkuu, jos vieläkään ei ole meidän vuoro.

Saadaan lähete julkiselle IVF hoitoihin ja mies kyseli joudutaankohan pitkään jonottamaan. Vastasin eläväni siinä uskossa että päästään suht nopeasti, koska ollaan kuitenkin jo nämä "helpot" hoidot tehty ja yksityinen lääkäri meidät sinne lähettää.
Mies oli myös kiinnostunut miten uudet hoidot eroaa ja sanoin ettei hänen osaltaan mitenkään muuten kuin taloudellisesti.

Hänen näytteidensä laatu on parantunut koko ajan ja totesin että jos vaan jatkan letrotzoleja, meillä voi hyvällä tuurilla tärpätä jo jonotus ajalla jos saisi enemmän kuin yhden follin irtoamaan kerralla niin mahdollisuudet paranisi :)

Te nämä asiat varmaan tiesittekin, jos olette yhtään ininääni seurannut täällä, mutta tuli vain ihanan liikuttunut olo kun toinen aloitti tämän keskustelun ja tiedän että on täysillä mukana :love: Hänellekin lapsettomuus on tosi iso juttu, ja vaatinut paljon että jaksaa pitää itsensä ja minut kasassa, joten ei normaalisti paljon asiasta puhu, ettei kummankaan mieli pahoitu.
 
  • Tykkää
Reactions: Jjenn ja Wintersun
Moikkuli taas pitkästä aikaa!
Tulin taas hieman päivittämään omaa tilannetta, meillä siis ehkäsy lopetettu jo 7/2018 yritys kunnolla alotettu 1/2019 periaatteessa siis nyt jo menossa yk18
Ollaan nyt alottamassa hoitoja ja ens kierrossa alotan letrot. Mulla todettu siis pco mutta muuten itsessä ja miehessä kaikki täysin kunnossa. Lueskelin aijempia viestejä tässä niin ainakin @KukkaSosuli näyttäisi olevan aika samassa tilanteessa. Eikö sulle tehty aukiolotutkimusta? Mulla tehtiin ensikäynnistä sitä seuraavassa kierrossa, olivat onneksi auki!
Tsemppiä kaikille ja etenkin @Wintersun ja @W.we
 

Yhteistyössä