Hakutulokset

1. R

Psychobillyä kuuntelevat äidit ja pariskunnat/perheet

tääl ois 25v muija hyvinkäältä joka kuuntelee psychobillya, mutta myös muutakin kuten esim. metallia ei muuta kun pinoon tähän kaikki :D
  2. R

Metallia kuuntelevat äidit/perheet

kuin myös täälläkin minä sekä mieheni kuunnellaan raskaampaa mies ehkä enemmän, ite kun kuuntelen myös muutakin raskaampaa, kuten psychobillyä eli the meteors mad sin nekromantix jne...
  3. R

Biisiperjantai.....

http://www.youtube.com/watch?v=KkJjwBBZayU tää on mahtavaa hevimetallin ystäville, serkkuni mies soittaa kyseisessä bändissä =)
  4. R

Lahjaideaa/ehdotusta

oon yrittäny kysyy mut ei saa oikeen vastausta ja en oikeen tiiä onks mitään mitä just tarviis välttämättä
  5. R

Lahjaideaa/ehdotusta

tietokoneilla se touhuu harrastus toimintana tai kasailee niitä, mut en mä siihen haluu osallistuu... toi illallinen olis kyl hyvä idea...
  6. R

Lahjaideaa/ehdotusta

aijaa mun mies täyttää 31v :) mut ku ei taho millään ainakaan nyt ajatus luistaa...
  7. R

Lahjaideaa/ehdotusta

miehelläni on kohta synttärit ja en oikeen nyt saa mitään mieleen mitä vois ostaa... heittäkää jotain ideoita tulemaan!! Kiitos jo etukäteen ideoistanne! :hug:
  8. R

Miehesi nimi?

Teemu Juhani :heart:
  9. R

Uusia ystäviä haussa Hyvinkää-espoo-vantaa-helsinki

olisin juuri loppuviikon espoossa joten kahvittelukin vois jo oniistua, jos ei nyt niin myöhemmin... parempi sekin kun ei milloinkaan
  10. R

Uusia ystäviä haussa Hyvinkää-Espoo-Vantaa-Helsinki

:attn: Nosto :attn: :wave:
  11. R

Uusia ystäviä haussa Hyvinkää-espoo-vantaa-helsinki

Nosto :wave: :wave: :attn:
  12. R

Mitä kuuntelet nyt?

koiran kuorsaamista :)
  13. R

Sijaisperheessä piiskataan..

ota yhteyttä kunnan sosiaali asiamieheen sen kuuntelee asioista mielellään ja neuvoo asioissa eteenpäin sekä kun sossu ei oo kiinnittäny asiaan huomioo ja jos se käy ilmi jossain ni siit tulee sossulle sanktiot... mulla on itelläni lapset sijaisperheessä ja olen tyytyväinen heidän perheeseen...
  14. R

Nyt akat kehiin hyviä vinkkejä millä saan exän hakemaan romunsa pois!!

heh noh itse olen yli vuoden odotellu et exä hakis romujaan pois nurkistaan kun uus suhdekin on itellä meneillään niin eipä oo hakenu kehotuksista huolimatta ja nyt oon niitä sit pitkin laittanu myyntiin koska se todella on niin et ei exä ole mikään romu varasto et jos ei kamojaan hae niin...
  15. R

Etä-äiti, mitä päässä liikkuu?!!!

olen itse etä-äiti 2 erityislapselleni tosin lapseni asuvat sijaisperheessä koska lasten isä ei osallistunut mihinkään mikä liittyi lapsiin jne.. tein kaiken yksin vaikka olimme naimisissa ja sen jälkeen uuvuin itse totaalisesti vähän suivaannuin lukemistani kirjoituksista koska etä-äitejä on...
  16. R

Meseystävää etsin!

täältä löytyisi kans yks joka kaipais uusia ystäviä/ vertaistukea :hug: itse täytän ens kuussa 25v ja olen 2pojan etä-äiti, elän tällä hetkellä seurustelu suhteessa joten mieskin löytyy... itelläni on kans lääkitys päällä kun romahdin taas ja toipua yritän koko ajan... mun mese on...
  17. R

Uusia ystäviä haussa Hyvinkää-Espoo-Vantaa-Helsinki

heips! eli siis täällä olis kohta 25v etä-äiti Hyvinkäältä joka kaipailis uusia ystäviä... elän tällä hetkellä seurustelu suhteessa ja mieheni asuu espoossa joten sielläkin suunnalla olen ja olisi mukavaa jos löytyisi uusia ystäviä myös sieltäkin suunnalta... tarkotuksena olisi itselläkin...

Yhteistyössä