Hakutulokset

1. R

Kumpikohan tulee edullisemmaksi, tiskikonetabletit vai jauhemainen pesuaine?

jauhe tulee halvemmaks, riittää kauemmin, ainakin meillä kun tiskikone täyttyy lähes päivittäin.
  2. R

Kiirastorstan kevennys

:laugh:
  3. R

Psychobillyä kuuntelevat äidit ja pariskunnat/perheet

no kiva huomata että täälläkin muita no siis kyllähän mä kuuntelen rockabillyäkin ei mikään vieras genre :)
  4. R

Tosi Ystävää etsin Hyvinkään seudulta

täällä olis 25v etä-äiti Hyvinkäältä joka kaipailis uusia ystäviä... elän tällä hetkellä parisuhteessa, olemme kihloissa ja kihlattuni asuu espoossa joten sielläkin suunnalla olen ja olisi mukavaa jos löytyisi uusia ystäviä myös sieltäkin suunnalta... mulla on siis 2poikaa 6v ja 4v jotka...
  5. R

Toimeentulotuesta.. Jos sähkölaskussa eräpäivä tälle kuulle, mutta laskutetaan nyt syyskuusta asti, onko se tämän kuun meno?

ottavat kyllä koska se on tämän kuun meno ja ilmeisesti on sähkön tasauslasku kyseessä.
  6. R

Mitä mieltä olette miehestä, joka kirjoittaa runoja?

Olen itse runon kirjoittelija ja vaikka olenkin nainen niin suuresti tota kysymystä ihmettelen, et on ko siinä jotain pahaa!?!? Minusta sillä sukupuolella ei ole merkitystä jos runosuoni sykkii...
  7. R

Huuto.net kyssäri

no varmaan kun huutis oli äsken nurin!!
  8. R

onko paha vuokra ?

no ite maksan 67neliö kolmiosta 459e/kk
  9. R

Meseen uusia kavereita! :)

nosto :wave:
  10. R

Meseen uusia kavereita! :)

Heips! eli siis täällä olis kohta 25v etä-äiti Hyvinkäältä joka kaipailis uusia ystäviä meseen ja miks ei muutenkin... elän tällä hetkellä seurustelu suhteessa ja mieheni asuu espoossa joten sielläkin suunnalla olen ja olisi mukavaa jos löytyisi uusia ystäviä myös sieltäkin suunnalta...
  11. R

Onko Diapam tabletissa kirjaimia?

http://www.tohtori.fi/?page=0545318&searchtype=1&searchstring=^S&searchpage=2&id=4185299 tuolta lääkeoppaasta löytyi tollaset tiedot kyseisestä lääkkeestä, kai ne jonkin sortin rauhottavia on kuitenkin
  12. R

Kokeilkaas minkä ikäiset aivot teillä on

mulla kans 32v
  13. R

Ystäviä etsin Hyvinkää-Riihimäki-Espoo akselilta

:attn: nosto, vieläkin etsin uusia tuttavuuksia.... :wave:
  14. R

nostan taas itseäni ylemmäs esille, jos sattuis niitä ystäviä löytymään. :) :wave:
  15. R

heips! eli siis täällä olis kohta 25v etä-äiti Hyvinkäältä joka kaipailis uusia ystäviä... elän tällä hetkellä seurustelu suhteessa ja mieheni asuu espoossa joten sielläkin suunnalla olen ja olisi mukavaa jos löytyisi uusia ystäviä myös sieltäkin suunnalta... tarkotuksena olisi itselläkin...
  16. R

Pitkäaikaisia Kirjeystäviä etanapostin vaihtoon

olen 25v etä-äiti täältä Etelä-Suomesta. tykkään kirjoitella käsin kirjeitä, joskus venähtää moni sivuisiksi, kun oikein alkaa kynä sauhuumaan, sekä kirjoittelen myös runojakin eli yleisesti tykkään kirjoitella. sillä ei ole väliä minkä ikäinen olet tai mikä on elämäsi tilanne, koska meillä...
  17. R

Metallia kuuntelevat äidit/perheet

pojan 6v synttäreitä vietettiin tänää ja saikin lahjaksi papalta ja sedältä sellasen kitaran jossa demona esim. judas priest jne..

Yhteistyössä