Kaipuusta, rakkaudesta... yleensäkin omista tuntemuksista.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Riippuu millasia runoja..jos ne on yhtä hyviä kun sillä yhellä hepulla tänään tääl, niin en kyl kovin hyvällä kattelis.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Muutenkin on kyllä vaikee olla oikeesti yhtään mitään mieltä ihmisestä, jota ei tunne. Siis vaikka tietäs muutakin ku sen et runosuoli sykähtelee...
en kehu, kun en uskalla noita paljastaa kuin harvoille ja valituille.Alkuperäinen kirjoittaja mietin:hmm...ja jos se tulee vielä mammapalstalle asialla kehumaan?
Eipä vaan vedetä mun runosuolta tähän :saint:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Muutenkin on kyllä vaikee olla oikeesti yhtään mitään mieltä ihmisestä, jota ei tunne. Siis vaikka tietäs muutakin ku sen et runosuoli sykähtelee...
Noista aiheista tulis vaan mieleen että kyseessä on semmoinen herkkä kaveri.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Kaipuusta, rakkaudesta... yleensäkin omista tuntemuksista.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Riippuu millasia runoja..jos ne on yhtä hyviä kun sillä yhellä hepulla tänään tääl, niin en kyl kovin hyvällä kattelis.
No tuo on sun mielipiteesi.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Suoraansanottuna nynny.
Niin,sähän kysyit mielipiteitä ja mä vastasin.Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:No tuo on sun mielipiteesi.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Suoraansanottuna nynny.
Lähinnä tuota se minun :x tarkoitti...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Suoraansanottuna nynny.
meinasin just sanoa samaa.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Riippuu millasia runoja..jos ne on yhtä "hyviä" kun sillä yhellä hepulla tänään tääl, niin en kyl kovin hyvällä kattelis.