Nyt akat kehiin hyviä vinkkejä millä saan exän hakemaan romunsa pois!!

Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kenenkään ei tarvitse pitää kotiaan ilmaisena varastona. Jos exäsi ei uiseista huomautuksista huolimattakaan niitä hae, voit heittää ne tavarat mäkeen. Ei ole sun tehtäväsi varastoida niitä.
Näin on...
Voit pyytää myös "kohtuullista" vuokraa tavaroiden säilytyksestä niin luulisi hakevan pois...
olen muuten näin tehnytkin... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Kenenkään ei tarvitse pitää kotiaan ilmaisena varastona. Jos exäsi ei uiseista huomautuksista huolimattakaan niitä hae, voit heittää ne tavarat mäkeen. Ei ole sun tehtäväsi varastoida niitä.
Näin on...
Voit pyytää myös "kohtuullista" vuokraa tavaroiden säilytyksestä niin luulisi hakevan pois...
Jessus. :| *alkaa pakata*
Höpö höpö...
Siinä vain istuskelet...

Alkuperäinen kirjoittaja Rättipatteri:
Kuinkas kauan ne tavarat on nyt lojuneet siellä? Siis kuinka tuore/vanha ero on?
noh, maaliskuun alussa tuli ero. siittä asti. viimiset kolome kuukautta oon kyselly jotta millonka muuttaa lopullisesti pois, koska siitä lähtien ku miulle erosta tekstarilla ilmotti, on asunu uuden naisensa luona.

Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Näin on...
Jessus. :| *alkaa pakata*
Höpö höpö...
Siinä vain istuskelet...
elkää pliis tapelko... jooko? :'(

Mulla oli aikoinaan sama ongelma. Kamat vaan loju mun tykönä, eikä mitään kiirettä tuntunut olevan niiden pois hakemiseen. Sit sanoin exälle et jos ne ei nyt lähde niin mä myyn kaiken minkä rahaksi voi vaihtaa ja loput kannan vaan ovesta pihalle. No hakihan se ne sitten, mut tais siinä kuitenkin pari viikkoa mennä. Ja mua vielä tänä päivänäkin harmittaa etten mä vaan kantanut niitä kamoja pihalle sateeseen. Se olis ollut niin oikein sille. Mut olin liian kiltti!!!

Alkuperäinen kirjoittaja muistelee:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja uteliaisuus iski:
Tarkoitatko exällä lapsesi isää??
tarkoitan. lapseni isää ja entistä avomiestäni.
Sinähän olit onnellinen, mitä helvettiä nyt on tapahtunut??
no exän kanssa en aikohin. mutta nyt siis olen onnellinen, jälleen. exä ei liity tähän onnellisuuteen millään lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mulla oli aikoinaan sama ongelma. Kamat vaan loju mun tykönä, eikä mitään kiirettä tuntunut olevan niiden pois hakemiseen. Sit sanoin exälle et jos ne ei nyt lähde niin mä myyn kaiken minkä rahaksi voi vaihtaa ja loput kannan vaan ovesta pihalle. No hakihan se ne sitten, mut tais siinä kuitenkin pari viikkoa mennä. Ja mua vielä tänä päivänäkin harmittaa etten mä vaan kantanut niitä kamoja pihalle sateeseen. Se olis ollut niin oikein sille. Mut olin liian kiltti!!!
vähän samaa vikaa täälläki... :/

soitin poliisille asiasta ja sun pitää pistää sille kirje tai jokin muu ilmoitus joka menee perille että hakee kamansa kahden viikon kuluessa pois. jos ei hae niin saat tehdä niille ihan mitä vaan. exä ei tätä uskonu ja juuri ku sain hänen television myytyä niin tä alkaa kaipaan sitä. sen jälkeen haki kamansa pois etten ois myyny muitakin kamoja :LOL:

utelias
no exän kanssa en aikohin. mutta nyt siis olen onnellinen, jälleen. exä ei liity tähän onnellisuuteen millään lailla.
No voi perse. Teillähän on pieni lapsikin, siis tosi pieni. Luulin teidän olleen yhdessä ainakin yhden ihmiselämän verran, mutta en kai muista oikein. Hyvää jatkoa kuitenkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
vähän samaa vikaa täälläki... :/
Hei, jos kaveri ilmottaa sulle tekstarilla erosta, niin oisit nakannu ne roinat samantien pihalle. Paitsi et mäkin oisin varmaan samassa tilanteessa ihan liian kiltti... :ashamed:

vieras
Kyllä se pakun saa ja jos se niistä tavaroistaan on vielä kiinnostunu niin tulee myös hakee ne kun selkeesti ilmoitat päivämäärän johon mennessä kamat on oltava poiskiikutetut. Esim. kierrätyskeskuksesta saa ainakin täällä lainata peräkärryä 50e panttia vastaan, ja melkein aina löytyy joku joka lainaa pakettiautoa bensatankillista vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
soitin poliisille asiasta ja sun pitää pistää sille kirje tai jokin muu ilmoitus joka menee perille että hakee kamansa kahden viikon kuluessa pois. jos ei hae niin saat tehdä niille ihan mitä vaan. exä ei tätä uskonu ja juuri ku sain hänen television myytyä niin tä alkaa kaipaan sitä. sen jälkeen haki kamansa pois etten ois myyny muitakin kamoja :LOL:
oikeesti? :eek: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
No voi perse. Teillähän on pieni lapsikin, siis tosi pieni. Luulin teidän olleen yhdessä ainakin yhden ihmiselämän verran, mutta en kai muista oikein. Hyvää jatkoa kuitenkin :)
juu, niin on pieni lapsi, puoltoistavuotias. isänsä päätti ettei perhe-elämä ole häntä varten. enempi ja vähempi päin persettä oli menny jo viime vuoden juhannuksesta lähtien... :/

olin itekki jo eroaikeissa, ja siitä juteltiinki ihan asiallisesti, mutta mies päätti sitten tehä sen törkeimmän ratkasun.

ja ei me nyt ihan ihmiselämää ehitty yhessä olemaan, miltei 7 vuotta kuitenki.

muttasiis nyt oon oikiasti onnellisempi kun pitkään aikaan. ne exän kamat vaan viduttaa tällä hetkellä rankasti... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se pakun saa ja jos se niistä tavaroistaan on vielä kiinnostunu niin tulee myös hakee ne kun selkeesti ilmoitat päivämäärän johon mennessä kamat on oltava poiskiikutetut. Esim. kierrätyskeskuksesta saa ainakin täällä lainata peräkärryä 50e panttia vastaan, ja melkein aina löytyy joku joka lainaa pakettiautoa bensatankillista vastaan.
no sen kaveri, jolla ne kaks pakua on, ei ees pyyä bensarahoja. vaan exä ois halunnu käyttää miun autoa muuttokärrynä... jostain kumman syystä en suostunu... :whistle:

ei oo miun ongelma miten hän kamansa täältä pois vie.

ihan kuule aikuisten oikeesti :D
soitti "nyt voisin hakea ainakin sen tvn pois viikonloppuna"
-joo mä oon myyny sen
"mitä vittua"
-no mä myin sen, huutonetissä on muitakin sun kamoja myynnissä kun et oo hakenu
"ei sulla ole oikeutta"
-soitin poliisille ja kysyin, soita ite jos et usko
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
ihan kuule aikuisten oikeesti :D
soitti "nyt voisin hakea ainakin sen tvn pois viikonloppuna"
-joo mä oon myyny sen
"mitä vittua"
-no mä myin sen, huutonetissä on muitakin sun kamoja myynnissä kun et oo hakenu
"ei sulla ole oikeutta"
-soitin poliisille ja kysyin, soita ite jos et usko
:whistle:
ai hitto!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

mulla oli exän sohva täällä,broidi ja faijapuoli vei sen sohvan exän autopaikalle.
siis siihen parkkikselle :LOL:
tais olla ihmetystä kerrakseen kun tuli töistä kotiin.se sohva oli tääl puol vuotta :kieh: ja oli viel huono sohva

heh noh itse olen yli vuoden odotellu et exä hakis romujaan pois nurkistaan kun uus suhdekin on itellä meneillään niin eipä oo hakenu kehotuksista huolimatta ja nyt oon niitä sit pitkin laittanu myyntiin koska se todella on niin et ei exä ole mikään romu varasto et jos ei kamojaan hae niin niille voi tehdä mitä lystää...

ite meinaan rahan arvoset myydä ja arvottomat heitän suosiolla mäkeen!!!! nyt loppu kiltteys!! :LOL:

Yhteistyössä