Uusia ystäviä haussa Hyvinkää-Espoo-Vantaa-Helsinki

heips!

eli siis täällä olis kohta 25v etä-äiti Hyvinkäältä joka kaipailis uusia ystäviä... elän tällä hetkellä seurustelu suhteessa ja mieheni asuu espoossa joten sielläkin suunnalla olen ja olisi mukavaa jos löytyisi uusia ystäviä myös sieltäkin suunnalta...
tarkotuksena olisi itselläkin jossain vaiheessa muuttaa pk-seudulle, kunhan löydämme mieheni kanssa yhteisen asunnon, parhaillaan sellaista etsitään mut ilman mitään kiirettä, koska aikaa on riittävästi...
mulla on siis 2poikaa 5v ja 4v jotka asuvat tällä hetkellä sijaisperheessä, tapaan heitä säännöllisesti sekä pidän muutenkin yhteyttä, eli meillä on vähän niinkuin tällänen uusperhe systeemi, tosin miehelläni ei ole lapsia vielä...

Valmistuin tossa Helmikuussa laitoshuoltajaksi ja kohta työtkin alkais... tosin opiskelutkin vielä kiinnostais, mut jos hetken tekis töitä ennen kun jatkaa ja jos vielä sit intoa riittää...

haen siis uusia ystäviä ja ikä ei ratkaise mitään eli kaikki on tervetulleita, toivon ja edellytän sitä että ystävästä löytyy sellasta piirrettä joka hyväksyy toisen sellasena kun on eikä vaadi jotain suurta ja parempaa.
itse olen avoin, rehellinen ja luotettava sekä iloinen, rauhallinen ja kuulemma joskus hauskakin =)
mulle voi laittaa yv:tä tai lisää meseen rinzu_83@hotmail.com

ei muuta kun jään odottelemaan yhteydenottoja ja tutustutaan sit paremmin
:hug:

Yhteistyössä