Eli jos lapsi on adoptoitu, asialla ei enää ole mitään merkitystä.Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Isät ei kanna lasta 9 kkAlkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mieti miltä tuntuu etäisästä :snotty:
Eli jos lapsi on adoptoitu, asialla ei enää ole mitään merkitystä.Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Isät ei kanna lasta 9 kkAlkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mieti miltä tuntuu etäisästä :snotty:
Yks käärme yrittää luikerrella sen elämään, mut ei onnistu.Alkuperäinen kirjoittaja 4xäiti:voi siis vittu mikä idiootti. tiedätkö et ihmisillä on erilaisia syitä päättää lastensa asumisesta? mulla 4 lasta joista 2 asuu isänsä kanssa. kun erottiin mieheni itki että ethän vie lapsia kun ne on kuitenkin yhtä paljon kummankin. no meidän lapset sai itse päättää kumman kanssa asuu. tosin meillä niin lyhyt välimatka et lapset voi itekseenkin liikkua toisen vanhemman luokse. mun lapsilla niin hyvä isä et niil hyvin myös siellä. tosin yks käärme yrittää luikerrella sen elämään.. mut ei onnistu.
no mikä siin ny muka on? jotkut pystyy siihen hyvin, joillakin se on rahallisesti niin.... ne mitään hulluja ole, ja miks se sinuu ny noin kovin kaivelee?Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelen:Äiti on ÄITI aina lapselle ilmeisesti siks, kun kantaa lasta sen n.9kuukautta. Ja laps yleensä jää ÄIDIN hoiviin pääasiassa, kun ero tulee eteen.
Ja siks päättelen ett "HULLUJA" ON ETÄ-ÄIDIT!!!! Omien lasten ollessa hoidossa vaikka mummulassa tai isällään aattelen, ett huh huh saa huilata ja miten helppoo olis ilman heitä. Mutt missään nimessä en heitä isälle pääasiassa antais, en en en!!!! Miten KUKAAN ÄITI PYSTYY?!!!!
Jotkut äidit eivät ole niin itsekkäitä kuin sinä, siksi he pystyvät!Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelen:Äiti on ÄITI aina lapselle ilmeisesti siks, kun kantaa lasta sen n.9kuukautta. Ja laps yleensä jää ÄIDIN hoiviin pääasiassa, kun ero tulee eteen.
Ja siks päättelen ett "HULLUJA" ON ETÄ-ÄIDIT!!!! Omien lasten ollessa hoidossa vaikka mummulassa tai isällään aattelen, ett huh huh saa huilata ja miten helppoo olis ilman heitä. Mutt missään nimessä en heitä isälle pääasiassa antais, en en en!!!! Miten KUKAAN ÄITI PYSTYY?!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hiirulainen:No siinä vaiheessa kun mies ei millään meinannu suostua eroon niin mä harkitsin vakavasti yksin pois muuttamista. Se helvetti mitä tää oli ei ole sen arvosta kuitenkaan.
Juu ei, mutta ilman isää ei olisi lastakaan.....Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:Isät ei kanna lasta 9 kkAlkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mieti miltä tuntuu etäisästä :snotty:
ku vaan voi,joka sana totta!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:Ei ne äidit lapsia sen enempää omista kuin isät, vaikka kantavat 9kk massussaan. Outo ajattelutapa ap.lla.
Joillakin äideillä on perästi kummallinen tapa nostaa itsensä jalustalle, lapsensa elämän ylipäälliköksi. Heidän mielestään kukaan muu ei osaa hoitaa tai kasvattaa heidän lastaan kuin he itse. Tämän takia isä käytännössä suljetaan lapsen elämästä ensimmäisen kuukauden jälkeen - tosin saa isä joskus kokeilla lapsen hoitamista tai tämän kanssa leikkimistä, kunhan se tapahtuu juuri niin kuin äiti on määrännyt ja päättänyt oikein olevan. Sama koskee kaikkia muitakin lapsen lähipiirin aikuisia. Tämän määräysvallan säilyttääkseen äidin on pakko pysytellä korkeintaan viiden metrin etäisyydellä lapsesta tämän elämän ensimmäisten vuosien ajan, mielellään tietysti koulun alkuun asti. Ja jotta kontrolli ei pääsisi pettämään, lastenhoidon lisäksi äidin on vastattava lastenhoidon lisäksi myös kaikista kotitöistä.
Samaan aikaan äiti voi valittaa kuuluvasti oman elämänsä surkeutta: ei ole aikaa itselle eikä parisuhteelle, harrastukset jäävät, ystävät ja mies etääntyvät. Äiti palaa loppuun, koska elämänpiiri on niin pieni ja työtä liikaa. Äiti nalkuttaa lapsille, miehelle, anopille - kaikille.
Lopulta parisuhde päättyy, ja äiti huomaa lastensa olevan elämänsä ainoa sisältö. Tälläinen äiti ei yksinkertaisesti voi käsittää sitä, että hänen lastensa elämässä on muitakin yhtä tärkeitä ihmisiä kuin äiti, joiden kanssa heidän on aivan yhtä hyvä elää. Äiti omii lapset jääräpäisesti vain ja ainoastaan itselleen. Myönnytykseksi tästä isä saa jatkaa isäleikkiään, ja tavata lapsia neljä päivää kuukaudessa - joista niistäkään äidillä ei ole mitään hyvää sanottavaa. Isä tekee kaiken väärin, koska ei ole enää äidin määräysvallassa.
en ole kateellinen, jos toisilla lapsilla on paremmat isät kuin omallani (tai minulla aikanaan), eihän se ole pois minulta eikä minun lapseltani. sitäpaitsi minä olen Maailman Paras Äiti, joten lapsellani ei ole hätäpäivääAlkuperäinen kirjoittaja röppö:vai menikö se sittenkin niin,että ne joiden lasten isät eivät ole olleet mukana,eivät ole olleet kiinnostuneita yms omista lapsistaan..
Niiin nämä äidit ovat kateellisia niille joiden lapsilla on isät jotka hoitavat joskus paremmin kuin äiti omia lapsiaan..
Kaikki ei elä samalla lailla...
Kaikilla ei voi olla samanlainen parisuhde..
Kaikki ei voi elää tismalleen samanlaista elämää!!!!
Sellainen äiti, joka haluaa lapsensa parasta, on etä-äiti.Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelen:Äiti on ÄITI aina lapselle ilmeisesti siks, kun kantaa lasta sen n.9kuukautta. Ja laps yleensä jää ÄIDIN hoiviin pääasiassa, kun ero tulee eteen.
On vain valitettavasti näitäkin äitejä, jotka eivät salli lapsi-isäsuhteen muodostumista.Alkuperäinen kirjoittaja yh-äiti:Hyvä äiti osaa ajatella lastensa parasta ja tajuaa, että joskus niillä lapsilla on parempi isänsä kanssa.
Tai vaikka haluaisi kovasti lapset luokseen antaa isälle, jotta lapset eivät joutuisi riitakapuloiksi.
Itse olen sitä mieltä, että suurimmalla osalla lapsista äiti on elämän alkuvaiheen läheisempi biologiasta johtuen, mutta ero tasoittuu pian.