Hakutulokset

1. K

***** vkon 34 plussaajat *****

Nii ja toivottavasti kaikki menisi hyvin Talvis ja kukkavanamolle tsemppiä seuraavaan kiertoon!
  2. K

Kiitos TinyAngel haleista. Plussaonnea Sinulle!
  3. K

Tinkatar ja Lehmis Hirmusesti onnea, hienoa!!! Itse testasin selvän negan tossa aamulla,kuten jo arvelinkin.. No, koittakaahan te muut saada vielä monta plussaa tähän pinoon:) Itse ajattelin pitää vähän taukoilua ja palailla ehkä tuonnempana. Kovasti plussaonnea kaikille!!!
  4. K

Heips! Dreamer, älä vielä luovuta! Murmelin, tervetuloa ja toivottavasti tärppää! (.) Ollut nyt muutaman päivän melko kovia menkkakipuja, joten eiköhän ne parinpäivän sisällä ala. Harmi. Kyllähän se pieni toivo aina elää loppuun saakka, mikä sinänsä on paha, kun se täti sitten taas...
  5. K

Moi kaikille! Talvis, kyllä sen ymmärtää että testailee jo malttamattomana, kun sen plussan niin kovasti haluaisi nähdä. Toivotaan, että se vähän myöhemmin sinne pärähtää. Eikös sulla ollut jotain oireitakin jossain vaiheessa? Ja kaikille muillekin toivon oikein paljon plussaonnea! Se on...
  6. K

Heips kaikille! JA tervetuloa mimmeli mukaan, ja pahoitteluni vauvan menetyksen johdosta!toivotaan että pian saat nyytin syliin asti!!! Täällä ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Sitä tyhmänää odottaa jotain kiinnityskipuja, mutta plääh... niin höhlää...
  7. K

Moro! No tänää oon jotain vihlontaa tuntenu tuol alamahas oikeel puolel mut tiedä häntä sit et onko merkki oviksesta vai jostakin muusta. Taitaa kyl käydä niin et tänää ei ainakaa pystytä pumpsimaan, eilen oli meinaa vähä veret suussa meiniki eli parempi, ja kait pakkokin pitää tänää välipäivä...
  8. K

Moi! Mielenkiintoset keskustelut tääl menossa:) Täytyy myöntää, et mul on ollu kans lähes aina se iso O kadoksis, mut mieski tietää sen ja vaik sitä harmittaa se, ni ollaa aateltu et ihan sama miten se tulee kohan tulee;) Minkäänlaisia ovistuntemuksia ei ainaskaa viel ole, vaikka luulis sen...
  9. K

Moro!Ja tervetuloa kaikille uusille! Noista ovistikuista sen verran että mitä ovistikkuja te käytätte? Oon koklannu noita mammaksin tikkuja enkä oo saanu niihin yhtään mitään koskaa, en ees haaleen haaleeta viivaa!! Oisko jotain parempia vai enkö vaa osaa niitä oikein käyttää!!? oon todennu...
  10. K

Tervetuloa Kerttu;) Tänää pitäs vähä relata, tyttö meni mummolaan yökylään.äsken lähti ja ikävä on jo kova, mut toisaalta ihanaa et saa olla vähän aikaa ihan yksin!!! Illalla lähtää miehen kans vähä hummaamaa:) Mukavaa lauantaipäivänjatkoa!
  11. K

Moi kaikille! Kiirettä on pitäny noitten pihatöitten kans, mut nyt ehdin piipahtaa täälki kattomas et mitä tänne kuuluu. Kiva että Talvis ja Tinkatar on tullu pinoon mukaan. Ja ei tosiaankaa haittaa Tinkatar että tuot vähän realismia mukaan. En voi kyllä kuvitellakaan miltä teistä on tuntunut...
  12. K

Moi! No täällä olisi ainakin yksi pienen tytön äiti, joka haaveilee toisesta lapsosesta. Ja koska menkat alkoi tänää :( ni uusi jännäily (valitettavasti) alkaa vasta tuolla viikolla. Noh, tämä oli vasta eka yrityskierto, joten ei muuta kuin uutta pökköä pesään:) Mukavaa päivänjatkoa...

Yhteistyössä