***** vkon 34 plussaajat *****

jaha.
tällaista en löytänytkään. Hypätkää kyytiin mukaan jännäilemään.
täällä lähti yk5 käyntiin sunnuntaina. Meikä kuumeilee 3. lasta ja 1. yhteinen lapsi olis haaveissa. Minä oon 29,5-v. ;) ja mies 32... lapset: mun 2x6v. ja miehen 1x9v.

dreamer78......kp3/30...yk5....3./1. yht lapsi

p.s. jos vaikka mukaan tulis joku sellainen joka osais kuvittaa tän kivasti! :)

Moi!
No täällä olisi ainakin yksi pienen tytön äiti, joka haaveilee toisesta lapsosesta. Ja koska menkat alkoi tänää :( ni uusi jännäily (valitettavasti) alkaa vasta tuolla viikolla. Noh, tämä oli vasta eka yrityskierto, joten ei muuta kuin uutta pökköä pesään:)

Mukavaa päivänjatkoa, palaillaan!

p.s. en oo aikasemmin kirjotellu näille palstoille, mut ei kait tää niin hankalaa ole:)

emmää kestä...

sanoin kp 1, et en mee viikkopinoihin mut tänne vaan änkeen ku väistämättä ajattelen että vko 34 testaus...

eli tiedot ois kp 3/30-31 (-43) yk 4 esikoista toivotaan

taustaa itsestäni että pillerien lopetuksen jälkeen kierrot on ollut pitkiä ja todennäköisesti ovuloimattomia. ensimmäinen luomukierto 54pv, toinen 46pv ja kolmas 43pv. siitä siis syy etten halunnukkaa viikkopinoihin. mut nyt oon päättäny heittää tätiä vesilinnulla ja potkia sen meitin taloudesta ainaki 9kk!! :p olen 20v. ja avomies 23v. tuota 30-31 pv kiertoa perustelen sillä, että joskus ennen pillerien syöntiä suht säännöllinen kiertoni oli tuollainen.

dreamer78 eikös me oltu jossain samassa pinossa jännäämässä? =)

******viikon 34 plussaajat******

----------- TORSTAI 24.7. ----------

dreamer78.........kp5/30..................yk5..........3./1. yht lapsi
Kaarina79..........kp2/?.....................yk2.......kakkonen
Talvis.................kp4/30-31(-43)......yk4.......esikoinen

:flower: PLUSSANNEET :flower:

huomenta!

Talvis: taidettiin olla juu jossain pinossa... Täällä roikkuessa silti aika moni nimim. tulee tutuksi... :D hyvä että sulla on asennen kohdillaan. Niin just -miten näistä pinoista voi olla pois???? ku kyllä sitä väkisinkin johonkin aikaan jännäilee ja kivempi jännäillä muiden kanssa ja vaihtaa ajatuksia. Mä en ole edes ilmoittautunut mihinkään muihin pinoihin, vaikka niitä tuossa onkin tarjolla.

(.) täti pakkailee lumppujaan ja kohta päästään lemmenleikkeihin miehen kans. Joskin ovikseen on vielä ikuisuudelta tuntuva aika. pöh. Mulla se oli viimeksi kp16, mutta kierto oli 28 eli luteaali oli 12pv. Laitoin ton 30 kierron pituudeksi, kun se luteaali on ollut myös 14.
lomaa tässä viettelen ovikseen asti - kunpa osaisin rentoutua tarpeeksi. Mutta eipä siitä taida tulla mitään. Sillä loman loputtua menen UUSITTUUN työpaikkaan, jossa siis omistaja vaihtunut ja paikka laitettu remontilla uusiksi. eli on mulla tässä muutakin jännättävää kuin ovis tai raskauden alkaminen. *huoh*
Mutta yritän olla miettimättä töitä; tämä on pisin kesäloma (tai loma yleensä) 7 vuoteen - äitiysloman jälkeen. Yrittäjän elämä on rankkaa.... Toivoisin että ens kesänä saisin lomaillla vauvan kanssa, mutta en uskalla toivoa edes sitä. :( Pelkään että yykooot vaan naksuu eteenpäin. Gyne lupasi kuukausi sitten että joulukuussa aletaan sitten miettimään että mitä tehdään, jos ei ole siihen mennessä raskautta kuulunut. No, ennen sitä vien kyllä miehen simppatesteihin, ku se on niin helppo selvittää.. Ja hän on suostunutkin siihen. :)
No, mutta eteenpäin sanoi mummo hangessa. =)

Minäpäs liityn myös tähän pinoon. Ainakin Dreamerin kanssa taisin viimeksikin olla samassa pinossa :)

Mulla on meneillään kp 6/33. Tuo kierron pituus on kyllä heitellyt 28-35, mutta jospa laitetaan nyt tuollainen keskiarvo. :) Ja viimeksi taisi olla juurikin 33.

Olemme miehen kanssa molemmat tänä vuonna 31-vuotta täyttäviä ja haaveillaan ensimmäisestä pienokaisesta, joka saataisiin ihan syliin asti. Yritys aloitettiin tasan vuosi sitten ja viime vuonna saatiin plussa heti ensimmäisestä yrityksestä juurikin viikolla 34. Se olikin sitten hyvin rankka raskaus, jonka aikana ravattiin liki viikottain päivystysultrissa kipujen ja verenvuodon takia. Raskaus keskeytettiin rv 12+6, kun np-ultrassa selvisi vauvalla olevan niin pahat kehityshäiriöt, ettei hänestä olisi elämään. Lopulliset diagnoosit saatiin tammikuussa tutkimusten jälkeen ja vauvalla oli ollut kaikki neuraaliputken sulkeumahäiriön muodot: anenkefalia, aivotyrä sekä selkäydinkohju.

Keväällä saatiin sitten seuraava plussa, mutta se raskaus hädin tuskin ehti alkamaan, kun pienokaisen sydän loppui sykkimästä 7:llä viikolla. Kolme päivää ensimmäisen lasketun ajan jälkeen oli sitten kohdun tyhjennys tuon km:n vuoksi.

Nyt sitten toivotaan, että kolmas yritys toisi parempaa tulosta.

Ja anteeksi, minusta tuntuu, että tuon kaikille aina "liikaa realismia", kun kerron nämä omat, päättyneet raskaudet. Mutta ne ovat niin tärkeä osa minua, etten osaa olla niistä hiljaakaan :ashamed:

tervetuloa Tinkatar!!! on sulla/teillä ollut kyllä rankka (muístan juu lukeneeni aiemmin). :( :hug: mut eteen päin pitää porskutella. Nyt saadaan taas jännäillä!

(.) no, ei mitään. vähän on hermot kireällä VAIKKA ON LOMA. mutta kuten jotkut teistä tietää, että naisella on lomallakin TÖITÄ!!! Ja ne useimmat miehet OSAA LOMAILLA=olla tekemättä mitään! Eli ei vois pupuilut välillä vähempää kiinnostaa, ja olen sitäkin miettinyt että miten jaksan, jos tulevaisuudessakin saan kaiken tehdä yksin. Nyt jo 3 lasta ja koko taloudenhoito. Nooh... Kuulostipas nyt negatiiviselta; ei se ukko ihan kamala oo kun sen kans haluan olla. Mutta nyt vaan taas ketuttaa tää naisen asema - vai olenko vaan saanut itse itseni tähän?!!? Kuten monet naiset sen tekevät. ;) ei pitäis alkaa passailemaan miestä ja tekemään oma-aloitteisesti kaikkea, VAIKKA niistä kotihommista tykkäiskin...
blaah. pikku murheita nämä.
enköhän mä sen vauvan hoida vaikka yksin ja miehenkin siinä sivussa... ;)

Mut MITEN SAAN LOMAILTUA?? onneksi miehen tyttö menee äidilleen tänään; ei jää kuin mun omat poikaset nurkkiin. Kauhee loma-ressi! ;) ja kohta tääkin loma on ohi... No, ei se mitään sit onkin ovis jo nippailemassa. :)

pälä pälä... sori tää tyhjänpäiväinen pälinä. nyt kaipaisin aikuista SAMANHENKISTÄ naisseuraa. ;)

Tinkatar moi :wave: ei musta ainakaa tunnu pahalta jos joku kertoo itsestään ja mitän on joutunu kokemaan... halauksia vaan sulle, kun en voi edes kuvitella miltä tuntuu tuo teidän tilanne :hug: jospa kolmas kerta toisi teille pienen nyytin :heart:

----------- PERJANTAI 25.7. ----------

Tinkatar.............kp 7/33...................?............esikoinen
dreamer78.........kp 6/30..................yk5........3./1. yht lapsi
Talvis.................kp 5/30-31(-43)......yk4.......esikoinen
Kaarina79..........kp 3/?.....................yk2.......kakkonen

PLUSSANNEET

Tervehdys kaikille!
Mun piti odottaa testaamista niin kauan kun menkat viikon myöhässä, koska viime kierto venyi ihan älyttömän pitkäksi, mutta en voinut vastustaa tätä pinoa. Otsikko oli niiiiin lupaava. Pakko kai se on siis silloin se plussa testata :heart: :D

TinyAngel.................kp 2/29-30........................................yk 5

Moi kaikille!

Kiirettä on pitäny noitten pihatöitten kans, mut nyt ehdin piipahtaa täälki kattomas et mitä tänne kuuluu. Kiva että Talvis ja Tinkatar on tullu pinoon mukaan. Ja ei tosiaankaa haittaa Tinkatar että tuot vähän realismia mukaan. En voi kyllä kuvitellakaan miltä teistä on tuntunut kun noi raskaudet on menny noin. Ihan uskomatonta. Toivotaan todellakin, että nyt seuraava raskaus menee hyvin ja saat sen pienen omaan syliin!!!

Meillä esikko tärppäsi 5.kierrolla ja jotenkin tuntuu, että tätä toistakin saa odottaa jonkin aikaa, vaikka eihän se nyt niin pitkä aika ole, mut silti. Ja tärppi kävi juuri sellasella kierrolla, kun mies oli ovisaikoihin risteilyl ja aattelin, et täs kierros ei ainakaa raskaudu. Kuinka kävikään?? Sanoisimpa, et sillä omalla mielellä on todellakin vaikutusta siihen raskautumiseen, kun niin paljon on kuullu niit juttui et kun vähiten oottaa ni sit tärppää. Mut miten sitä pystyy sillee aattelee, ku joka kierto sitä kuitenkin niin kovasti toivoo eikä itteää voi oikee huijatakaa. No joo. Nyt täytyy mennä kastelee kukkia.

Ja koitahan dreamer nyt nauttia siitä lomasta sen minkä pystyt, vaikka helppohan se on sanoa..

p.s. Nähtävästi multa puuttuu toi kierto eli se vaihtelee 26-29 päivään.

----------- LAUANTAI 26.7. ----------

Tinkatar.............kp 8/33...................?............esikoinen
dreamer78.........kp 7/30..................yk 5........3./1. yht lapsi
Talvis.................kp 6/30-31(-43).....yk 4.......esikoinen
Kaarina79..........kp 4/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 3/29-30..............yk 5.......esikoinen

PLUSSANNEET

iltaa. kiitti talvis - aattelinkin just uusien tietojen päivittämistä. :)

(.) kauheet himot hyrräilee jo täällä... mitäs nyt? :D B) jos viikon verran jatkuu sama meno niin taitaa panokset loppua molemmilta jo ennen ovista.... :whistle: :p
no, joo... tai sit tää on vaan tuon pikku tauon aiheuttamaan kiinniottoa. ;) niin - kyllä sen huomaa kun on loma; ei oo heti 22 aikaan silmät ummessa vaan jaksaa vähän muutakin kuin pakolliset kodinhoidot. :) onneksi! mitäs jos en meniskään töihin??!! :eek: :saint:
no, joo... ehkä vielä kuitenkin menen. ...
Kaarina: noin se varmaan on että yrittämättä paras - useinmiten! voih, ku osais. no, mut nyt mul ei oo tikkui; enkä oo lämpöjäkään mittaillut. jos huomenna koittas mitata, ku olis aikainen herätys muutenkin...
palaillaan. :)

Tervetuloa Kerttu;)
Tänää pitäs vähä relata, tyttö meni mummolaan yökylään.äsken lähti ja ikävä on jo kova, mut toisaalta ihanaa et saa olla vähän aikaa ihan yksin!!! Illalla lähtää miehen kans vähä hummaamaa:) Mukavaa lauantaipäivänjatkoa!

Tervetuloa kerttu! :)

(.) 9-12 päivää ovikseen. kuulostaapa pitkältä ajalta, ku lomaakin on enää vain 8 pv... ;)
itellä on tällainen arsenaali "raskautta edistäviä" kikkoja mukana: greippimehu, foolihappo, E-vitamiini, sinkki sekä kalaöljyjä silloin tällöin (myös miehelle vitskut). SEKÄ pari krt viikossa KERMAJÄÄTELÖÄ litratolkulla ;) !!! (+ se mies vällyjen välissä ;) + hierontaa ennen ovista; nyt tarttiskin taas tilata ens viikoksi, mut ku on mun loma niin en aikatauluistani tiedä, että mihin lähdetään lasten kanssa. Sit luin jostain toisesta ketjusta, että olis viä pari erilaista hedelmällisyyttä lisäävää luontaistuotetta... ;) + disperiini. Eli kyllä vielä on varaa valita tulevina kiertoina, mut toivon tietty plussaa! Tässä kierrossa en tikuta ollenkaan ovista enkä mittaa lämpöjä niin orjallisesti - eli toivottavasti on ressittömämpi kierto. :)

niin muoks: toi disperiini oon aatellut et vois ehkä olla ookoo kun mun hemppa on ollut 147 viimeksi. en kyl tiedä mikä on liian korkea. ? no, mut saa nähdä uskaltaako sellaista ottaa huvikseen....

----------- SUNNUNTAI 27.7. ----------

Tinkatar.............kp 9/33...................?............esikoinen
dreamer78.........kp 8/30..................yk 5........3./1. yht lapsi
Talvis.................kp 7/30-31(-43).....yk 4.......esikoinen
Kaarina79..........kp 5/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 4/29-30..............yk 5.......esikoinen
kerttu84...........kp 3/30....................yk 2.......?

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Yhteistyössä