***** vkon 34 plussaajat *****

Mulla ei oo tässä kierrossa ollu oikeen mitään tuntemuksia, ei niin vatsassa kuin rinnoissakaan. Viime kierrossa oli rinnat todella kipeät, nyt ei oo ollu yhtään.

Jos se vaikka ois niin etten ovuloinut ollenkaan?? En tiedä voiko pms-oireettomuus johtua siitä. No ens viikon lauantaina vois ehkä testailla, mikäli täti ei ole saapunut sitä ennen.

Vieläkö mahtuu mukaan? Ensikertalaisena uskaltauduin vihdoin kirjottamaan =) Aikalailla vuosi sitten jätetty pillerit pois... aluks pelotti,että oikeesti tärppää..nyt pelottaa että tärppääkö koskaan :( Nyt kp 27/29-38, yk jotain 8-9, ensimmäistä yritetään :) Mahassa tuntunu oudolta jo viikon verran, on kyllä aikasemminki ollu samantapasia tuntemuksia eikä sitten kuitenkaan mitään... Testit polttelee kaapissa... yhden koetestin jo hätäpäissäni tein perjantaina, kp25... negaa tietty, tiesihän sen, mut pakko oli vaan testailla.. Seuraavaks testi perjantaina..jollei sit sitä ennen pettymys lorahda...

Plussatuulia kaikille!!!

Heips!

Dreamer, älä vielä luovuta!
Murmelin, tervetuloa ja toivottavasti tärppää!
(.) Ollut nyt muutaman päivän melko kovia menkkakipuja, joten eiköhän ne parinpäivän sisällä ala. Harmi. Kyllähän se pieni toivo aina elää loppuun saakka, mikä sinänsä on paha, kun se täti sitten taas yllättää.. No, toivottavasti pian alkaa niitä plussia täällä ropisemaan :)

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 18.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 32/?.....................yk 1........toinen
Tinkatar.............kp 31/33...................?...........esikoinen
dreamer78.........kp 30/30..................yk 5.......3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 30/30..................yk 8........toinen
Talvis.................kp 29/30 (-43).........yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 28/26-32.............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 27/26-29.............yk 2.......kakkonen
Murmelin...........kp 27/29-38..............yk 8-9...esikoinen
TinyAngel..........kp 26/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 26/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 25/30....................yk 2.......?

Testing...
18.8 Talvis, dreamer78
19.8 miigu123
23.8 kerttu84
24.8 TinyAngel

:flower: HAAMUJENGI :flower:

:heart: PLUSSANNEET :heart:

:hug: TIPPUNEET :hug: :hug:

teinpäs tuon maanantaina listan jo heti aamutuimaan, kun en enää illalla koneelle tule. tänään pitäis jaksaa töissä 11.45-21.15 |O sitten nauttimaan viikon lomasta.

Murmelin moikkis, tervetuloa jännäämään!! onnea ens viikkoon sinullekin :heart:

dreamer78 elähän vielä luovuta, ethän. ainaka tippuneisiin et pääse =)

oma napa: ei sitten mitään erityistä... kyl mä huomen silti tikkuun kuseksin... viimeinen r-testi pitää säästää ens viikolle la-aamuun, kun ollaan menossa häihin..

heh. mua on turha enään tsempata; on se KN ollu jo perjantaista pehmeempi... Ja nää rintavarustukset alkaa helpata. Ja lämmöt laskee koko ajan.. Ja äsken iski siivousinto, ja siivosin "aika hyvin" .. :D
vielä voitais kuulua siihen "60% raskautuu puolen vuoden sisällä" -kastiin, kun 6. kk lähtee käyntiin... ja sit nousee taas toi onnistumis-% ... En mä ainakaan suostu siihen 10% kuulua, joka plussaa vasta vuoden yrittämisen jälkeen... :kieh: Ennen maaliskuuta siis olen tiineenä - keinolla millä hyvänsä. :eek:

Mä otin varaslähdön ja testasin tänä aamuna (itseasiassa jo aiemminkin tällä viikolla). Ja nyt testiin tuli äärimmäisen, äärimmäisen hailakka haamu! Mies ei sitä edes nähnyt, mutta itse kyllä eroitin. Sen verran paljon on noita testejä tullut tuijoteltua, että kyllä sen eroitin.

Nyt sitten jännitetään, vahvistuuko haamu vaiko eikö. Onneksi raskaustestejä on vino pino kaapissa, joten voin testailla joka aamu :) Tammikuulta kun on kokemus myös kemiallisesta raskaudesta, joten vielä ei voi juhlia.

Plussapuhureita kaikille :whistle: ++++++++++

J84
Hellou kaikille =) Ilmottautuisin tähän pinoon jännäilemään. Sen verran itsestä kertoisin, että kolmatta haaveillaan (minulle kolmas, miehelle toinen). Esikko on nyt tokalla ja kuopus on 8kk. Menkat eivät tosin ole vielä alkaneet eli kierroista ei mitään tietoa vielä, mutta olen aikas varma, että mulla oli ovis joko 4 tai 6.8...mikäli se nyt sitten on mahdollista ilman menkkoi...mut hope so :/ Sit ois yks kysymys tohon KN:ään viitaten...eli millaiseksi se muuttuu, jos on sattunut niin onnellisesti, että raskaus olisi alkanut? En ole koskaan pannut merkille muuten kuin et oviksen aikaan se on hieman auki ja "tuvonnut".

Onnea Tinkatar ! :heart: Tuun heti perästä... :D En malttanut enää odottaa vaan tein tänä aamuna Clearbluen herkän digitaalisen testin ja tulos oli RASKAANA :heart: :heart: :heart: Aivan mieletön olo. Vapisin vaan kotona ja yritin tehdä aamutoimia, että ehdin töihin :D Mies vaan hymähteli sängyssä ja hoputti mua, etten myöhästy :whistle:

Tinkatar ja Lehmis Hirmusesti onnea, hienoa!!!
Itse testasin selvän negan tossa aamulla,kuten jo arvelinkin.. No, koittakaahan te muut saada vielä monta plussaa tähän pinoon:) Itse ajattelin pitää vähän taukoilua ja palailla ehkä tuonnempana. Kovasti plussaonnea kaikille!!!

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 18.8.2008 ---------------

mimmeli............kp 32/?.....................yk 1........toinen
dreamer78.........kp 30/30..................yk 5.......3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 30/30..................yk 8........toinen
Kaarina79..........kp 27/26-29.............yk 2.......kakkonen
Murmelin...........kp 27/29-38..............yk 8-9...esikoinen
TinyAngel..........kp 26/29-30..............yk 5.......esikoinen
kerttu84...........kp 25/30....................yk 2.......?
Markka84.........kp 23/28...................yk 1........esikoinen
Jellona84..........??..............................??..........3./2. yhteinen

Testing...
18.8 Talvis, dreamer78
19.8 miigu123
23.8 kerttu84
24.8 TinyAngel

:flower: HAAMUJENGI :flower:

Tinkatar.............kp 31/33...................?...........esikoinen (17.8.2008)
Talvis.................kp 29/30 (-43).........yk 4.......esikoinen (18.8.2008)

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Lehmis..............kp 26/26-30..............yk 1........esikoinen (18.8.2008)

:hug: TIPPUNEET :hug: :hug:
kukkavanamo

Jellona84 moips!! tervetuloa, laitoinhan sun tiedot oikein?

Tinkatar ja Lehmis onnea, eiks se niin mee, ettei kahta ilman kolmatta... MÄÄKI!! TESTIIN TULI HAAMU!!! :heart: :heart: oon ihan sekaisin täällä, juoksen olohuoneen ja vessan välii tuijottamassa testiä =)

J84
Jeps oikein näytti olevan :) Tää jännäily olis paljo varmempaa jos odottelisin menkkoi, mutta kun niitä ei oo viä :( Jotenkin vaan on niin toiveikas olo, kun pari viikkoo sitten oli ristiselkä kipee, maha turvoksissa, ne kuuluisat limat tai niin ainakin oletin, menkkamainen mahakipu ja, kun noita tuntemuksia ei oo ollu sitten viimevuoden maaliskuuta :p Testailla aattelin tällä viikolla, sitten kun testit saapuu postilaatikkoon.

Onnea teille kaikille plussanneille!!! :heart: Täällä onkin niin ihanan positiivisia kuulumisia tänään!! Ite ei uskalla ees toivoo... mahassa juimii niin, ja tissit särkee ihan oudosti, mutta kai se vaan on sitä menkattulossa tunnetta.. ei kyllä rinnat oo tälläselta viä koskaan tuntunu, et sinänsä tuntuu erilaiselta..mutta mutta

Paljon onnea Lehmis ja Talvis!! :heart: :flower: Toivottavasti vielä moni muukin plussaa tällä viikolla!

Jellona84: tervetuloa mukaan joukkoihin! Ikävä kyllä tuosta KN:stä en osaa yhtään mitään sanoa, en ole sitä ikinä testaillut.

(.) Haamu oli tänään jo sen verran vahvistunut, että mieskin sen näki. Mutta edelleen kyseessä on haamu, joten varmaan menee vielä joitakin päiviä ennenkuin se vahvistuu kunnon plussaksi.

Tääkin ilmoittautuu mukaan jännäämään. Esikoinen yrityksessä ja yk 1 menossa, tästä syystä kierron pituudesta on paha mennä mitään sanomaan (pillerit olleet aikaisemmin käytössä) mutta oviksen ajankohdasta veikkaisin kierron pituudeksi 28pv. Eli nyt KP 23/28.

Kummoisempia oireita ei ole kun ei oikein tiedä miltä luomukierron pitäis tuntuakaan. Päri päivää on juilinut kohdun suunnilla ja eilen illalla sängyssä ihmettelin miten tunnen sydämen sykkeen kohdussa?!? Mitähän tuokin nyt sitten meinaa?!? :/ Hirveesti tekisi mieleni jo huomenna testata mutta vakuuttakaa nyt mut että se on näin aikasiin vielä aivan turhaa vaikka ois kuinka herkkä testi. :p

Markka84 Tervetuloa tännekkin pinoon jännäilemään.
Laitoinkin sinulle jo viestiä esikoisista haaveilevien pinoon... :D

laitan nyt tähänkin... :D :heart: Yritä odottaa ainakin se 2-3 päivää, jos suinkin pystyt.Tiedän kokemuksesta ettei se oo kyl kauheen helppoo..
...Mutta turhaan vaan petyt liian aikaiseen negaan, kun kuitenkin se plussa saattaa lopulta tulla. :heart: :heart: :heart: toivottavasti :heart: :heart:

kiitos TinyAngel täälläkin puolella :)

täälä tosiaan pelätään et heti tapahtuis jotain ikäviä :'( kunpa tuo tuhru pysyis ruskeana, eikä muuttuis punaseks... :'( ei oo paljoa tullu mut niin pal on menkkakipui et pelottaa.

Yhteistyössä