Ezmeralda joko meni :ashamed: mä NIIN yritin tavata ja ymmärtää oikein, mut vähän meni mönkään
aika hyvä se finni-juttu
mut niinhän se kuuluu ollakin. kaikki yhtä rakkaita ja samanarvoisia.
miigu mää en oikeen kommentoi tohon ovisjuttuun.. kun en todistettavasti kertaakaan elämässäni oo ovuloinu
mutta siis, nipistelystä, sitähän on ennen ovista, kun munarakkula vai mikä lie kasvaa ja paisuu, sitte ku se irtoo seki voi sattuu, ja jälkeenpäin se ikään kuin kirvelee, se puhjennut munarakkula.. eli vaikee niistä on sinällää päätellä. tietenki jos sen oviksen tunnistaa jostain MEGAkivusta. kertokaas muutkin!
dreamer koitaha nyt..
( . ) jotain vois veikata tapahtuvan. tänään on alkanu nipistelyt mahassa. limoista en sano mitään, kun on vaikeaa erottaa spermasta tällä hetkellä
mut mun tissit. voi jestas ne on kipiät. särkee, kutisee, aristaa...
ja ne on paisunut.. kauheet lollot!!
muuten ajattelin vain nauttia viikonlopusta, hiukan on töitä mut enimmäkseen yhdessäoloa miehen kanssa. ja semmoistakin yhdessäoloa
menee nyt hiukan henkilökohtaiseksi mutta kirjotanpa kumminkin. kun meillä on miehen kanssa ihan mukava seksielämä, ja muutenki mun seksihistoria on ollu ihan jees. ainut asia mitä oon ehkä jääny hölmistyneenä miettimään, että missä mun orgasmit on ollu. en oo siis koskaan saanu miehen kanssa :ashamed: nyt mulla on ensimmäistä kertaa elämässäni oikeen syvällinen suhde, missä mies tietää ihan kaiken musta ja mun kropasta ja asiasta avautumine on ollu helppoo.
vaan siihen on tullut muutos. kun puhuttiin miehen kanssa aikoja sitten tästä, hän oli sitä mieltä että mun kannattais koittaa sitä itte. en oo ennen ollu vaan kauhean kiinnostunu asiasta. mut oon jotenki kypsyny siihenkin, ja LUULEN että oon onnistunu semmosen olotilan itelleni aiheuttaa.
en vaan tiedä miten kertoa asiasta miehelle!! apua!!! tunnen itteni ihan ujoks pikkutytöks... :ashamed: enkä tod haluu et ukko yllättäis mut oman käden hommista.. niin että apua...