***** vkon 34 plussaajat *****

Minäkin tahdon mukaan =)
Ovista oon testaillut pariin otteeseen, eilen sain plussan ja tämän päivän testausta en ole vielä tehnyt. Nippailuja oikealla puolella on ollut eilen illalla selkeesti. Täytynee tänään siis lemmiskellä :heart:
Kp 14/26-30

Ezmeralda no ei se tulehdusta löytäny onneks. sanoi, että johtuu varmaan hormoneista, ja jos ens viikon alussa vielä särkee, niin soitto ja uus käynti. sitten tutkitaan tarkemmin ja katotaan ultralla ne. mut tänään on jo paljon helpompi. =) oon lukenu tarkemmin nyt k-kierron hormoneista, ja yhdistän sen lisääntyneeseen estrogeenituotantoon, mikä alkaa menkkojen jälkeen, kun munarakkula alkaa kasvaa. =) harmi vaan, kun sitä ei tosiaan sanota missään kauheen selvästi. toi oiski aika unelma, mitä sun kavereille on käyny :) nyt täytyy vaan toivoo, että sunnuntaiset ja tulevat tämäniltaiset simpat ovat kestäviä. eilen oli mies niin väsy, että jätettiin väliin, vaikka varmaan tärkein päivä ois ollu. ja kyllä se ovis sun kohdalle pian tulee :hug: pitäkää vaikka pari päivää väliä, ja kp 13 taas uudestaan... jos siis sulla ois ovis kp 14..

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 6.8.2008 ---------------

Tinkatar.............kp 19/33.................?............esikoinen
dreamer78.........kp 18/30................yk 5........3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 18/30.................yk 8.......toinen
Talvis.................kp 17/30-31(-43).....yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 16/26-32..............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 15/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 14/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 14/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 13/30....................yk 2.......?
Ezmeralda........kp 10/28....................yk 1......4./2. yhteinen

:flower: HAAMUJENGI :flower:

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elikkäs mä oon kuumeillut suurin piirtein kolmisen vuotta, mutta meillä mies aina ollut niin järkevä, että talouspuoli tulee olla hyvin vakaalla pohjalla ennen kuin lasta aletaan yrittämään. Oltiin suunniteltu, että yritys olisi aloitettu jo viime syksynä, mutta sitten päätimmekin, että olisi hyvä aika juhlia häitä. Mies halusi naimisiin ennen lasta. Nyt sitten talouspuoli kunnossa ja häät tosiaan vietetty.

Itse kovin malttamattomana ihmisenä en jaksais odottaa enää yhtään ja siksipä ovistestitkin hankin :p Voin vain kuvitella kuinka tuun pettymään ja vihastelemaan, jos tärppiä joudutaan kauankin odottelemaan...

miks niitten miehien pitää aina olla niin järkeviä :D onnea teiän yritykseen, toivottavasti tärppää nopeasti. =)

tartteis varmaan ite ruveta meikkailee sun muuta, kahdelt alkaa iltavuoro... plääh.. onneks ollaan kivan työkaverin kans vuorossa, ja kaks vapaapäivää tiedossa... täl viikol ei vaan oo yhtää kiinnostanu koko homma.

VIIKON 34 PLUSSAAJAT

-------------- 7.8.2008 ---------------

Tinkatar.............kp 20/33.................?............esikoinen
dreamer78.........kp 19/30................yk 5........3./1. yht lapsi
miigu123...........kp 19/30.................yk 8.......toinen
Talvis.................kp 18/30-31(-43).....yk 4.......esikoinen
kukkavanamo....kp 17/26-32..............yk 4.......toinen
Kaarina79..........kp 16/26-29.............yk 2.......kakkonen
TinyAngel..........kp 15/29-30..............yk 5.......esikoinen
Lehmis..............kp 15/26-30..............yk 1........esikoinen
kerttu84...........kp 14/30....................yk 2.......?
Ezmeralda........kp 11/28....................yk 1......4./2. yhteinen

:flower: HAAMUJENGI :flower:

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Kiva että tuli lisää porukkaa mukaan pinoon =)

Talvis Älä vielä lannistu,nuo lämpojutut on niin yksilöllisiä ettei niistä oikeasti tiedä.

Tämä hätähousu taitaa tippua pinosta. Eilen oli hiton kipeä vatsa koko illan ja nyt alkoi kauhea menkkäsärky ja vessapaperiin tuli ruskeaa tuhrua.. Mitään kiinnittymisvuotoa se ei ole koska ovista ei ole vielä ollut. Taitaa tulla menkat taas. :headwall:

(.) eipä tänne kuulu mitään tavallisesta poikkeavaa, joten toiveet ei oo korkeella VAIKKA eihän tässä vaiheessa nyt mitään kummallista vielä kuuluis ollakaan. Mut samanlaista menkka-polttoa on ollut ovuiksesta asti, ja samoja nippailuja ja viiltelyjä... tissitkin on herännyt hormooneiden takia - varmaan huomenna jo kosketusarat. :( pöh.

Täällä ilmottautuu uusi halukas tähän ryhmään, jos vaan mukaan huolitte. :D on kyllä siinä ja siinä kuuluisinko tähän vai tuohon viikon 33..
aikaisemmin tämän vuoden puolella rv 24+ asti kestänyt raskaus, vauva menehtyi muutaman päivän ikäisenä.
Nyt sitten toivotaan enkelillemme pikkusiskoa/veljeä. Nyt kp 22/? (kierto aika epäsäännöllinen ollut aina) ja yk. 1

Heips kaikille!
JA tervetuloa mimmeli mukaan, ja pahoitteluni vauvan menetyksen johdosta!toivotaan että pian saat nyytin syliin asti!!!

Täällä ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Sitä tyhmänää odottaa jotain kiinnityskipuja, mutta plääh... niin höhlää...

moi.
päivitteleekö talvis vai minä? en nyt viä ainakaan päivitä....

(.) ei mitään kummaa. tää kierto on kaikilta osin mennyt ilma oman kropan analysointia - kerrankin!!!! niin kiire ollut nyt töissä, että en oo oloja miettinyt. jotain pienii nippailuja on ollut, ja äsken oli oikein pakko koitaa että onko nännit tai rinnat kipeet tai onko valkkari millaista... aikaisemmis kierrois oon joka minuutti miettinyt mahdollisisa oireita ja listannnut paperille jokaisen tuntemuksen kropassa. Nyt vasta tänään mietin noita "oireita". EN LÖYTÄNYT MITÄÄN UUTTA; joskin ovis-oireetkin on lieventyneet mulla kiertojen lisääntyessä. Ei oo enää viime kierrossakaan nännit kipeytyneet lainkaan, ja rinnatkaan ei oo ainakaan viä kipeet, mut odottelenkin et ne kipeytyy vasta(?!?!??!!? ärsyttää kun viikon verran rinnat on ihan äly kipeet) sunnuntaina.
no, mut meikäkin odottelee jotain kiinnittymis merkkejä... *huoh* onneksi huomenna taas töitä, joten ei ehdi taaskaan istumaan paikallaan tunnustelemassa kaikkia nippailuja....

Yhteistyössä