Pitkä takuu ei aina etu, ainakin KIA (takuu 5v) vaatii täydellisen huoltohistorian merkkiliikkeessä ja sairaan kalliit huollot (hammashihnan vaihto 1200 eur)
Varmimmat ns. perheautot saa MAzdalta, jos tyytyy vähän vanhempaan tekniikkaan. Luulen, ettei Mazda kumminkaan pärjää tuolla "hyväksi havaittu" ajattelutavalla pitkään. Tekniikka menee niin vauhdilla eteenpäin, että on oltava aina tuomassa uutta markkinoille...
Toyotan luotettavauus ropissut alaspäin nykyvuosina, ei oikein komeile enää minkään tilaston kärjessä. Ei kumminkaan ole vielä lähelläkään KIAn tai Renaultin tasoa heikkoudessa...
Avaaminen onnistuu toisessa päässä, kun tallennat rtf-muotoon, silloin ei oo väliä minkä ikäinen Word sinulla on. Minulla käytössä Office 2007 ja pitää olla tarkkana, että muut saa tallentamani tiedostot auki. Taitaa olla yleisin versio joko Office 2000 tai 2003, mutta kaikki tomii ristiin, kun...
mitä tarkoitat toimimisella? Tuossa pelkkä Word, ei offiice-pakettia. Office-paketti sisältää Exelin, Wordin, PowerPointin ja Outlook Expressin, joka paljon kalliimpi laillisena versiona
8 luotia, missä yks? (karkkipaperista, arkusta, arkun takaa, huulipunasta, tyynyn alta, kassakaapista, ensiapulaukusta ja lampun jalan takaa oon löytäny...)