Mistä halpa Word tai MS Office koneelle?

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Ei kun hei anteeksi :ashamed: Mulla on jo open office ja se ei pelaa yhteen wordin kanssa. Asetukset muuttuvat toisessa päässä.
Joo ei mullakaan riittänyt Open Office, jouduin koko ajan säätämään kaikkea ja se oli turhauttavaa.

Melko edullisestihan Officesta saa sen Home & Student -version, alle satasella yleensä. Itse tarvitsin kuitenkin kaupalliseenkin käyttöön, joten piti ostaa Small Business -versio, joka maksaa huimasti enemmän. Parilla satasella sekin irtosi, kun yksi liike tarjosi sitä kylkiäisjuttua, että "osta vitosen hiiri niin saat Officen halvalla". Siis se laillinen versio, jossa ei vain ole niin paljon pakkausmateriaalia mukana ja tiedostot on muistitikulla. He tarjosivat myös sitä Home & Student -versiota, siinä säästää kyllä mukavasti.

ooo
Ei kun hei anteeksi :ashamed: Mulla on jo open office ja se ei pelaa yhteen wordin kanssa. Asetukset muuttuvat toisessa päässä.
Openoffice taitaa olla jo 3-versiossa ja jos vertaat johonkin vanhaan, itsellä toimii hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:
Kiitos vinkistä. Mahtaakohan tämä toimia officen kanssa ihan ok? Onko kellään tietoa?
mitä tarkoitat toimimisella? Tuossa pelkkä Word, ei offiice-pakettia
Periaatteessa pelkkä word riittää. Kunhan vain asetukset pysyvät samoina, kun tiedosto avataan officessa toisessa päässä.

Kiitos vinkistä. Mahtaakohan tämä toimia officen kanssa ihan ok? Onko kellään tietoa?
Periaatteessa pelkkä word riittää. Kunhan vain asetukset pysyvät samoina, kun tiedosto avataan officessa toisessa päässä.
Avaaminen onnistuu toisessa päässä, kun tallennat rtf-muotoon, silloin ei oo väliä minkä ikäinen Word sinulla on. Minulla käytössä Office 2007 ja pitää olla tarkkana, että muut saa tallentamani tiedostot auki. Taitaa olla yleisin versio joko Office 2000 tai 2003, mutta kaikki tomii ristiin, kun muistaa vain tallentaa oikeassa muodossa.

Avaaminen onnistuu toisessa päässä, kun tallennat rtf-muotoon, silloin ei oo väliä minkä ikäinen Word sinulla on. Minulla käytössä Office 2007 ja pitää olla tarkkana, että muut saa tallentamani tiedostot auki. Taitaa olla yleisin versio joko Office 2000 tai 2003, mutta kaikki tomii ristiin, kun muistaa vain tallentaa oikeassa muodossa.
Kiitos sinulle Karvinen :flower:

Welmu
Kyllä toimii OO tiedostot Word -07:ssa mutta 2000:sta en tiedä.

Yhteistyössä