aseen lippaan sai sieltä sudokustaAlkuperäinen kirjoittaja Ebony1:millä arkun saa auki ja mistä löytyy aseenlipas? ihan jumitilanne nyt
aseen lippaan sai sieltä sudokustaAlkuperäinen kirjoittaja Ebony1:millä arkun saa auki ja mistä löytyy aseenlipas? ihan jumitilanne nyt
yksi oli tyynyt alla, yksi lääkelippaassaja yksi karkkipaperissa ja yksi muistaakseni roskiksessa.. tästä viimeisestä en oo ihan varma, kun luodit olleet mulla jo jonkin aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:mistä löysit luodit?Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:mulla kans neljä luotia. mitäs nyt?
kiitos, nyt sain luodit siihen lippaaseen. mistä arkun avaimen löytää? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:aseen lippaan sai sieltä sudokustaAlkuperäinen kirjoittaja Ebony1:millä arkun saa auki ja mistä löytyy aseenlipas? ihan jumitilanne nyt
avain arkkuun nallen sisältä, leikkaat saksilla (lääkelaukku)Alkuperäinen kirjoittaja Ebony1:kiitos, nyt sain luodit siihen lippaaseen. mistä arkun avaimen löytää? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Karvinen:aseen lippaan sai sieltä sudokustaAlkuperäinen kirjoittaja Ebony1:millä arkun saa auki ja mistä löytyy aseenlipas? ihan jumitilanne nyt
klikkaa muistaakseni alareunasta tai sit muualta reunoista..Alkuperäinen kirjoittaja .:miten pääsee jatkaan peliä kun on ottanut sen punaisen lippaan hyllystä, siis miten pääsee taas huoneeseen?
Tuliko sieltä muuta kuin 1 luoti?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:arkun sisältä pitää ottaa timantteja pois eli inventoryssa ei saa olla kuin se avain
klemmari on lampun altaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Tuliko sieltä muuta kuin 1 luoti?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:arkun sisältä pitää ottaa timantteja pois eli inventoryssa ei saa olla kuin se avain
Kun en muista mistä oon ottanu klemmarin ja suurennuslasin, nii en saa niitä pois..
En oo pelannu tota, mut voisin tulla mukaan ja jättää ton toisen taustalle oottamaan valosampaa tulevaisuuttaAlkuperäinen kirjoittaja q:http://www.t2bp.net/pocopoco/t2bescape2_en.html
mä aloitan tänAlkuperäinen kirjoittaja q:http://www.t2bp.net/pocopoco/t2bescape2_en.html
takin taskussa taisi olla yksiAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:8 luotia, missä yks? (karkkipaperista, arkusta, arkun takaa, huulipunasta, tyynyn alta, kassakaapista, ensiapulaukusta ja lampun jalan takaa oon löytäny...)
miten sieltä saa... ei onnistu mullaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:takin taskussa taisi olla yksiAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:8 luotia, missä yks? (karkkipaperista, arkusta, arkun takaa, huulipunasta, tyynyn alta, kassakaapista, ensiapulaukusta ja lampun jalan takaa oon löytäny...)
oikea tasku, kun sitä klikkailee niin mulle tuli äkkiä yksi luoti lisääAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:miten sieltä saa... ei onnistu mullaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:takin taskussa taisi olla yksiAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:8 luotia, missä yks? (karkkipaperista, arkusta, arkun takaa, huulipunasta, tyynyn alta, kassakaapista, ensiapulaukusta ja lampun jalan takaa oon löytäny...)
hmm, valokynä ja patteri? mistä löysit? minä sain soitettua xylofonia ja löysin avaimen, mutta en saa sitäAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:Mä oon ihan jumissa tossa Poco poco pelissä..ainut mitä oon tehny niin laittan patterin siihen valokynään