mä kans sain patterin kynään, sain myös nallen pään joka siinä "jakkarassa", valokynällä sisältä vihreän neliön..Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:Mä oon ihan jumissa tossa Poco poco pelissä..ainut mitä oon tehny niin laittan patterin siihen valokynään
kiits ja läpi!!!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:oikea tasku, kun sitä klikkailee niin mulle tuli äkkiä yksi luoti lisääAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:miten sieltä saa... ei onnistu mullaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:takin taskussa taisi olla yksiAlkuperäinen kirjoittaja Karvinen:8 luotia, missä yks? (karkkipaperista, arkusta, arkun takaa, huulipunasta, tyynyn alta, kassakaapista, ensiapulaukusta ja lampun jalan takaa oon löytäny...)
siellä sammakoiden juurella muistaakseniAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Paristo on hyllyssä, vasemman kukan juurella.
Missä valokynä?
löysin kolikon kukkapurkin alta, sen kun laittaa junarataan tulee soittokoodiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:nyt en muista mut olisko patteri ollu sen sammakon takana?..Miten sitä xylofonia soitetaan?
Mä oon yrittän saada sitä kolikkoa sinne mutta ei meeAlkuperäinen kirjoittaja juuri:löysin kolikon kukkapurkin alta, sen kun laittaa junarataan tulee soittokoodiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:nyt en muista mut olisko patteri ollu sen sammakon takana?..Miten sitä xylofonia soitetaan?
hmm,, mulla kyllä meniAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:Mä oon yrittän saada sitä kolikkoa sinne mutta ei meeAlkuperäinen kirjoittaja juuri:löysin kolikon kukkapurkin alta, sen kun laittaa junarataan tulee soittokoodiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:nyt en muista mut olisko patteri ollu sen sammakon takana?..Miten sitä xylofonia soitetaan?
en mäkään saa kolikkoa sinne..en kyllä mitään muutakaan..junaradalle siisAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:Mä oon yrittän saada sitä kolikkoa sinne mutta ei meeAlkuperäinen kirjoittaja juuri:löysin kolikon kukkapurkin alta, sen kun laittaa junarataan tulee soittokoodiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:nyt en muista mut olisko patteri ollu sen sammakon takana?..Miten sitä xylofonia soitetaan?
Ei mullakaan mee.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hmm,, mulla kyllä meniAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:Mä oon yrittän saada sitä kolikkoa sinne mutta ei meeAlkuperäinen kirjoittaja juuri:löysin kolikon kukkapurkin alta, sen kun laittaa junarataan tulee soittokoodiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:nyt en muista mut olisko patteri ollu sen sammakon takana?..Miten sitä xylofonia soitetaan?
Sama paikka ja kukan alta oon sen saanuAlkuperäinen kirjoittaja miska:en tosin muista mistä tuon kolikon sain että onko niitä useampia..
mulla se tossa tulitikun vieressä!
Missä on kirjanmerkki?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kirjanmerkin takana on joku koodi
siihen kolikonmentävään koloon laitoin eli siis jos siitä sohvan edestä klikkaa niin pääsee tietokonepöydälle ja sitten sen kuvan etureunasta pääsee junaradalleAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ei mullakaan mee.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hmm,, mulla kyllä meniAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:Mä oon yrittän saada sitä kolikkoa sinne mutta ei meeAlkuperäinen kirjoittaja juuri:löysin kolikon kukkapurkin alta, sen kun laittaa junarataan tulee soittokoodiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:nyt en muista mut olisko patteri ollu sen sammakon takana?..Miten sitä xylofonia soitetaan?
Laitatko sinne aukkoon, rataan vai mihkä?
kauksäädin? missä? kirjanmerkki taisi olla tietokonepöydän alatasolla.. en kyllä nyt ole ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Missä on kirjanmerkki?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kirjanmerkin takana on joku koodi
Ei se sopis siihen kaukosäätimeen tai mikä nyt onkaan?
no kummakos jos yritin klikkailla sitä sinne hyllykön alla olevaan aukkoon!!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:siihen kolikonmentävään koloon laitoin eli siis jos siitä sohvan edestä klikkaa niin pääsee tietokonepöydälle ja sitten sen kuvan etureunasta pääsee junaradalleAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Ei mullakaan mee.Alkuperäinen kirjoittaja juuri:hmm,, mulla kyllä meniAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:Mä oon yrittän saada sitä kolikkoa sinne mutta ei meeAlkuperäinen kirjoittaja juuri:löysin kolikon kukkapurkin alta, sen kun laittaa junarataan tulee soittokoodiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:nyt en muista mut olisko patteri ollu sen sammakon takana?..Miten sitä xylofonia soitetaan?
Laitatko sinne aukkoon, rataan vai mihkä?
siellä hyllykössä jossa ne 2 kukkaa, vasemman lokerikon päätyyn pääsee ja sieltä kun klikkaa niin pääsee avaamaan yhden niistä hyllyn laatikoista, siellä se muistaakseni oli!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kauksäädin? missä? kirjanmerkki taisi olla tietokonepöydän alatasolla.. en kyllä nyt ole ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Missä on kirjanmerkki?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kirjanmerkin takana on joku koodi
siistiä, taidan tietää mihin tuota lankaa voi käyttää..Alkuperäinen kirjoittaja miska:siellä hyllykössä jossa ne 2 kukkaa, vasemman lokerikon päätyyn pääsee ja sieltä kun klikkaa niin pääsee avaamaan yhden niistä hyllyn laatikoista, siellä se muistaakseni oli!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kauksäädin? missä? kirjanmerkki taisi olla tietokonepöydän alatasolla.. en kyllä nyt ole ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Missä on kirjanmerkki?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kirjanmerkin takana on joku koodi