Huonepeliin kavereita ??

no piti se ruudukko saada täytettyä pienillä palleroilla jotka tulee siihen kun klikkaa, tosin se piti kerralla saada täyteen, kun en keksiny miten se tyhjennetään kun meni väärin, sitten jouduin parikin kertaa alottamaan alusta :ashamed:
Kannattaa siis etukäteen miettiä se reitti, mutta kannattaa huomioida, että palata ei voi, ja pallerot menee aina rivin loppuun jos ei ole jo mennyt siitä tai ei ole sitä tummempaa neliötä. En mä osaa selittää..
Ainiin, oli siellä myös jakari ja sorkkarauta..

en oo ihan varma sainko sen yhden terän palan sieltä hiirenkolosta sillä sorkkaraudalla, sillä koitin ja sitten hetken jatkoin ja yhtäkkiä huomasin että se olikin mulla jo.

Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
no piti se ruudukko saada täytettyä pienillä palleroilla jotka tulee siihen kun klikkaa, tosin se piti kerralla saada täyteen, kun en keksiny miten se tyhjennetään kun meni väärin, sitten jouduin parikin kertaa alottamaan alusta :ashamed:
Kannattaa siis etukäteen miettiä se reitti, mutta kannattaa huomioida, että palata ei voi, ja pallerot menee aina rivin loppuun jos ei ole jo mennyt siitä tai ei ole sitä tummempaa neliötä. En mä osaa selittää..
Ainiin, oli siellä myös jakari ja sorkkarauta..

löytyskö ees mitään vinkkiä mistä kohtaa alkaa ja mihin suuntaan ?? :saint:

joka kerta kun mä alotin alusta pelin kun olin sörssinyt sen ruudukon, niin se oli jokakerta erilainen.. :/ joten siinä en voi auttaa..
Jybis, ootko kokeillu klikata sen kassakaapin siihen ruudukkoon, semmoseen "tyhjään" ruutuun. Jos sulla ei oo siinä yhtään vihreetä palleroa vielä.

pitääkös tuo pupu herätellä tosta yhestä taulusta jotenkin, se missä ne silmät kattelee sieltä puunkolosta, oon aika jumissa ja vielä puuttuu varmaan 10 sahanterää :|

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Hmmm.. ne harmaat on kiinteitä mitkä tarvii kiertää... :whistle:

ahaa :laugh:
voi jee ku mä oon väsyny..empä totakaan tajunnu
muttamutta..nuo muut ruudut on vihreitä enkä silti saa mitään palleroita sinne |O
täs menee taas viikko kun tajuun tän homman

Yhteistyössä