Takulaskimesta en tie mitään, mielestäni..Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:kaukosäädin? taskulaskin? lanka?
mä en osaa :'(
pelasin läpi sen...Alkuperäinen kirjoittaja mää :anteeks ku hävisin. kävin pelaamaan tota ekaa peliä. onks kukaan pelannut sitä loppuun? Mulla jumittaa toi sudoku, en oikein ole enää parhaimmillani
Paina uuestaan sitä kaukosäätimen vihreetä nappulaaAlkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Sammui valot huoneesta, sain flog2-koodin, mut nyt en voi painaa mitään
Sammuta kaukosäätimestä valot ja katot sitä tyhjää tauluaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:minä en löydä numerosarjaa, siis ditä flog2
ei onnistuAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sammuta kaukosäätimestä valot ja katot sitä tyhjää tauluaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:minä en löydä numerosarjaa, siis ditä flog2
Pistitkö siihen kaukosäätimeen koodin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei onnistuAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sammuta kaukosäätimestä valot ja katot sitä tyhjää tauluaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:minä en löydä numerosarjaa, siis ditä flog2
no kun en saa valoja sammumaanAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Pistitkö siihen kaukosäätimeen koodin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei onnistuAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sammuta kaukosäätimestä valot ja katot sitä tyhjää tauluaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:minä en löydä numerosarjaa, siis ditä flog2
Mulla ainakin se oli 58042
Mä en kunnolla muista, mut mun mielestä ne sammu kun pisti koodin ja paino vihreetä..Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:no kun en saa valoja sammumaanAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Pistitkö siihen kaukosäätimeen koodin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:ei onnistuAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Sammuta kaukosäätimestä valot ja katot sitä tyhjää tauluaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:minä en löydä numerosarjaa, siis ditä flog2
Mulla ainakin se oli 58042
En sitten yhtään muista.. sorke..Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:se sininen värikartan osa?