http://www.t2bp.net/pocopoco/t2bescape2_en.htmlAlkuperäinen kirjoittaja Palikat:Mitä te ny pelaatte?
Mäki tien mihin sitä voi käyttää, mut en tie mitä sillä sit tekee :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja juuri:siistiä, taidan tietää mihin tuota lankaa voi käyttää..Alkuperäinen kirjoittaja miska:siellä hyllykössä jossa ne 2 kukkaa, vasemman lokerikon päätyyn pääsee ja sieltä kun klikkaa niin pääsee avaamaan yhden niistä hyllyn laatikoista, siellä se muistaakseni oli!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kauksäädin? missä? kirjanmerkki taisi olla tietokonepöydän alatasolla.. en kyllä nyt ole ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Missä on kirjanmerkki?Alkuperäinen kirjoittaja juuri:kirjanmerkin takana on joku koodi
Ei se sopis siihen kaukosäätimeen tai mikä nyt onkaan?
Naru magneettiin ja silläAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Miten tuon avaimen saa ksylofonin alta? En yletä siihen.
magneetti ja lankarulla pitää yhdistää!Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Miten tuon avaimen saa ksylofonin alta? En yletä siihen.
magneettiin lanka niin sillä...Miks hitossa se en saa sitä nallenpäätä enääAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Miten tuon avaimen saa ksylofonin alta? En yletä siihen.
oven altaAlkuperäinen kirjoittaja mää:pun. avain käy punaiseen laatikkon, pitää olla myös kahva siihen. mut mistä se valokynä tulikaan?
käy siihen ylimpään vaaleenpunaiseen laatikkoon, ei vaan oo nuppia millä sais sen aukiAlkuperäinen kirjoittaja miska:mä sain punaisen avaimen mutten tiiä mihin se käy!
just, kyllämää kerran sitäkotin mutta kun ei ekalla kerralla onnistunu niin luovutin!!Alkuperäinen kirjoittaja mää:pun. avain käy punaiseen laatikkon, pitää olla myös kahva siihen. mut mistä se valokynä tulikaan?
siihen tarvi jonkun viivottimen en kyllä muista mistä sen saiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:magneettiin lanka niin sillä...Miks hitossa se en saa sitä nallenpäätä enääAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Miten tuon avaimen saa ksylofonin alta? En yletä siihen.
mistä mistä, kerro heti!Alkuperäinen kirjoittaja miska:sain sinisen avaimen, mutta kahva puuttuu
viivotin oli siinä kukkapurkissa sohvan vieressä!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:siihen tarvi jonkun viivottimen en kyllä muista mistä sen saiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:magneettiin lanka niin sillä...Miks hitossa se en saa sitä nallenpäätä enääAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Miten tuon avaimen saa ksylofonin alta? En yletä siihen.
Viivotin tuli isosta lattia kukastaAlkuperäinen kirjoittaja juuri:siihen tarvi jonkun viivottimen en kyllä muista mistä sen saiAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:magneettiin lanka niin sillä...Miks hitossa se en saa sitä nallenpäätä enääAlkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Miten tuon avaimen saa ksylofonin alta? En yletä siihen.
kun laitoipunaisesta kaapista saanun kasvuravinteen auringonkukalle niin laatikko auki!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mistä mistä, kerro heti!Alkuperäinen kirjoittaja miska:sain sinisen avaimen, mutta kahva puuttuu
kauniita uniaAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:mä luovutan nyt!! Hyvää yötä kaikille!!!
ei kun multa puuttuu tuon punaisenkin kahva, mistä sen sitten saa!Alkuperäinen kirjoittaja miska:kun laitoipunaisesta kaapista saanun kasvuravinteen auringonkukalle niin laatikko auki!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mistä mistä, kerro heti!Alkuperäinen kirjoittaja miska:sain sinisen avaimen, mutta kahva puuttuu
Onko sulla jo kahva? mistä? miten?
se on se nallenpää!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:ei kun multa puuttuu tuon punaisenkin kahva, mistä sen sitten saa!Alkuperäinen kirjoittaja miska:kun laitoipunaisesta kaapista saanun kasvuravinteen auringonkukalle niin laatikko auki!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mistä mistä, kerro heti!Alkuperäinen kirjoittaja miska:sain sinisen avaimen, mutta kahva puuttuu
Mä oon laittanu sen kasvuravinteen sille kukalle aikapäiviä sit, mut en oo saanu siitä mitään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja miska:kun laitoipunaisesta kaapista saanun kasvuravinteen auringonkukalle niin laatikko auki!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mistä mistä, kerro heti!Alkuperäinen kirjoittaja miska:sain sinisen avaimen, mutta kahva puuttuu
avaa sen alapuolella oleva laatikko!Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä oon laittanu sen kasvuravinteen sille kukalle aikapäiviä sit, mut en oo saanu siitä mitään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja miska:kun laitoipunaisesta kaapista saanun kasvuravinteen auringonkukalle niin laatikko auki!Alkuperäinen kirjoittaja juuri:mistä mistä, kerro heti!Alkuperäinen kirjoittaja miska:sain sinisen avaimen, mutta kahva puuttuu