Hakutulokset

1. Smelly Cat

G: kuinka moni maksaa/aikoo maksaa tv-lupaa tai mediamaksua?

ja kuinka moni ei.
  2. Smelly Cat

testing

peekele
  3. Smelly Cat

testing

no ny :D
  4. Smelly Cat

testing

miksi mun nimimerkki ei vaihu vaikka tallennan sata kertaa :|
  5. Smelly Cat

testing

sss
  6. Smelly Cat

Mä heitin miehen just pihalle!

oikein teit.
  7. Smelly Cat

eikö tää paska olo mee koskaa ohi

hmm.niin ja yks mitä se sanoi kans että kun meillä ei oo nyt ollut pitkään aikaan sellaisia tilanteita et ois menny väkivaltaan niin ihmisen psyyke on sellainen että silloin kun sillä on tilaa, niin se alkaa kelaamaan niitä asioita ja miettimään niitä tarkemmin. että aiemmin ne on ikäänkuin...
  8. Smelly Cat

laita joskus yv:tä. jos vaikka auttais ku pääsis puolin ja toisin avautuu? mä ku luin sun aloituksen niin luulin et joku (kukamuka?) pilailee mun kustannuksella kun lähes sama homma ku mulla :D mä käyn tääl palstal joka pvä (vaik oonki aina harmaa) niin katon sit jos oot jotai laittanu. :)...
  9. Smelly Cat

onko tarpeeks sekavaa? :D ei tää oo helppoo,ku ei osaa päästää irti niistä ajatuksista.
  10. Smelly Cat

mustuin jos haluut joskus laittaa yksärii.. mä oon kans samas suhtees ja muutenki yhessä asutaan jne. mulla taas on niin että mä kans vaan kelaan ja kelaan ja kelaan ja sit jotenkin ahdistun siitä että oon antanu jonkun satuttaa mua silleen ja sit jotenki oon katkera tolle miehelle.. se sit...
  11. Smelly Cat

solmussa vs Unamustui

mulla lens kahvit näytölle :D :laugh: :laugh: mut joo.. olit niin vakuuttava mielipiteines että mun pakko olla jo ihan hiljaa
  12. Smelly Cat

Do DII, perskyrpiäinen mustui

MÄ en ole jätellyt sulle harmaana mitään solvauksia. ne mitä MÄ olen sanonut sanoin eka harmaana kun aloitin tuon ketjun (ja siinäkin ihan omalla nikilläni!!) ja MUSTUIN lähes heti juurikin siksi että kukaan muu ei voi feikkaa olevansa minä siinä ketjussa. joten älä ala jauhaa mitään sontaa nyt...
  13. Smelly Cat

solmussa: oikeastiko sun mielestä on lapsen vika jos sitä käytetään seksuaalisesti hyväksi?

Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan. Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin...
  14. Smelly Cat

Do DII, perskyrpiäinen mustui

toimii se yv toiseenkin suuntaan. mä en ainakaan henkilökohtaisesti ala sun kaa (siis aloitteen tekevänä osapuolena varsinkaan) mihinkään keskusteluun koska siitä tulee niin helvetin turhautunut olo kun joutuu juttelee tollon kanssa.
  15. Smelly Cat

solmussa: oikeastiko sun mielestä on lapsen vika jos sitä käytetään seksuaalisesti hyväksi?

mä en nyt tiä mistä langasta pitäis sulle vääntää?? mihin syytöksiin? mä halusin tietää ootko oikeesti niin tyhmä miltä annat vaikuttaa ja sainkin jo siihen vastauksen.
  16. Smelly Cat

enkö selventänyt pointtiani alussa jo? halusin kysyä sulta oletko oikeasti sitä mieltä kuin kommenttisi on antaneet ymmärtää että on lapsen vika jos häntä käytetään hyväksi. se oli pointti. ei muuta. ps. kuinka moni on tässä ollut sun kanssa samaa mieltä? paitsi pari harmaata, jotka...
  17. Smelly Cat

ottamatta enempää kantaa siihen mitä pitäis kenenkin tytöilleen opettaa (meillä on kerrottu kyllä esim. että pimppi jne on yksityisiä paikkoja jne) meidän 10 v tyttö leikkii nytkin tuolla huoneessaan (kipeänä kun on) little pet shopeilla... eikä varmaan mieti ehkäisy tai hedelmällisyys asioita
  18. Smelly Cat

tämä nyt ei varmaan ole se pointti. kyllä meillä(kin) lapsia on varoiteltu pahoista ihmisistä. ja sanottu mitä saa/pitää/voi/ei pidä/ tehdä jne. se mitä mä en pysty käsittää on se, että sun mielestä lapsen tulisi osata toimia tuollaisessa tilanteessa tietyllä tavalla ja jos ei niin johan onkin...
  19. Smelly Cat

en missään vaiheessa sanonut lapsen olevan syyllinen,mutta olisi pitänyt osata puolustaa itseään?

Yhteistyössä