Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja una:
mä kävin tänään ekan kerran lekurilla AIVAN samasta syystä! ootko vielä samassa suhteessa?
olen. ei asuta yhdessä jne. mulla on ihan keskutelu aika erään ihmisen luona turvakodissa. mua vaan tympii et osaan olla tuollaisissa paikoissa "vahva" ja näkymät tulevaisuuteen realistisia,mutta kas kumma kun ovet sulkeutuu alan itkee ja mietin et miten ihmeessä tästä kaikesta selvii.
alussa olin pettynyt..surullinen.sitten iski viha ym tunteet...
mustuin jos haluut joskus laittaa yksärii.. mä oon kans samas suhtees ja muutenki yhessä asutaan jne.
mulla taas on niin että mä kans vaan kelaan ja kelaan ja kelaan ja sit jotenkin ahdistun siitä että oon antanu jonkun satuttaa mua silleen ja sit jotenki oon katkera tolle miehelle.. se sit purkautuu tiuskimina ja äksyilynä. jne... mut just tänää ekan kerran näin psykologin .. ja musta oli kans vaikee puhuu. siis osaan puhua ihan ilman kyyneliä kaikesta ja kertoo miten asiat on, mutta luulen että jos se kysyy yhtään kertaa vielä mua kuvailemaan jotakin tms niin varmaan itkisin. ja sitähän mä en halua,joten en tiedä haluanko mennä enää... tiedän et pitäis puhua että voisin päästä ylikin mutta mä en halua puhua siitä vaikka haluankin kuollakseni puhua siitä.