Alkuperäinen kirjoittaja UnaMustui:
Mä kans olen vahvasti sitä mieltä että tää on sairasta provoa. Joka ainoa valveilla oleva tyttölapsen äiti on ton ikäselle opettanut mitkä asiat ovat sellaisia mitä ei tehdä ja miten tällaisissa tilanteissa itseään puolustetaan.
Lisäksi se että eiks tällä pedofiililla ollut vielä jalkakin paketissa, eli pakomahdollisuuus on tytöllä ollut. Mä en usko , en sitten ollenkaan tähän juttuun.
miten muuten tän voi käsittää?? onko nyt lainattu tarpeeksi oikein että miellyttää?
Mä yritin moneen otteeseen tähän ketjuun kirjottaa, mutta mä olen samaan aikaan sanaton ja täynnä asioita jotka haluaisin sanoa.
Mä olen käynyt itsepuolustuskursseja ja opettanutkin sitä. Silti tositilanteessa minä, aikuinen nainen, saattaisin mennä täysin lukkoon, voimattomaksi, olla niin peloissani etten uskaltaisikaan edes yrittää mitään vaan tekisin niin kuin käsketään siinä toivossa että pääsen tilanteesta hengissä pois.
Miksi siis lapselta pitäisi odottaa "oikeaa" reagointia tilanteeseen jota lapsi ei voi ymmärtää ja käsittää ennen kuin siihen joutuu?!