Hakutulokset

1. P

Mies haukkui ja löi humalassa :( Olen raskaana, enkä haluaisi enää olla...

onko se teijän kolmevuotias näkemässä riitaa? :hug: Onko vielä väkivaltainen vai saitteko asiat järjestykseen? juoko mies usein? voimia.
  2. P

MUSTIKAN HINTA TÄNÄÄN 2010

jyväskylässä 7.50?/litra :kieh:
  3. P

Onko kukaan joutunut sektioon vauvan ison koon vuoksi?

Mulla oli raskausajan diabetes ja seurattiin tiuhaan, ettei vauvan paino päässyt 4kg:n, vaan käynnistettiin hyvissä ajoin ennen sitä. Mun mielestä diabeetikkoäidillä vaikuttaa myös se että niiden vauvoilla on pikkusen leveemmät hartiat, joten sen painon ei anneta sen takia mennä yli 4kg:n asti...
  4. P

mihin ikään asti vauva tarvitsee kahdet päiväunet?

ok, kiitos =) Mutta vielä siis voidaan nukkua hyvinkin.. kun sitä aina miettii, et olikohan se nyt väsynyt vai muuten vaan itkuinen ja laitoin nukkumaan. Mutta tosiaan, suurin piirtein klo:21-22 käy yöunille, aamulla n.7-8 aikaan ylös ja sitte n.11 aikaan n. tunnin unille ja sitten n.15 aikaan...
  5. P

mihin ikään asti vauva tarvitsee kahdet päiväunet?

yksilöllistä tietenkin, mutta tahtoisin tietää minkä ikäisenä teijän lapselta on jääny toiset päikkärit pois? Meillä tuo 7kk ikäinen nukkuu vielä helposti kahdet päikkärit...vai nukutanko liikaa?
  6. P

Eikö teitä hävetä? Jokainen uutinen joka kertoo lapsen kuolemasta, antaa teille aiheen haukkua vanhempia

oon täysin samaa mieltä apn kanssa! Tuttavaperheessäni kuoli pieni lapsi tulipalossa. Asiaa puitiin täälläkin, mikä kovasti satutti vanhempia. Jutusta oli isot otsikot sekä iltalehdessä,että iltasanomissa ja molemmissa tapahtuman kulku ja kaikki kerrottiin väärin. Sitten ihmiset täällä uskoo...
  7. P

Mulla on hyvä mies.

:D
  8. P

puuhamaa oli kyllä meille täys pettymys!

ok =) me oltiin väärässä paikassa väärään aikaan |O
  9. P

Mitä kivaa lasten kanssa JYVÄSKYLÄSSÄ?

onks siellä viherlandiassa vielä ne satuhahmojen talot (prinsessa ruusunenym) vai lähtikö pois kun hilariuskin muutti?
  10. P

siis se, että se oli niin täynnä porukkaa, kallis, vähän juttuja. Uinti oli esim. mahdotonta väenpaljouden vuoksi..
  11. P

Mitä kivaa lasten kanssa JYVÄSKYLÄSSÄ?

Hilarius Hiiren luona vierailu peurungassa =)
  12. P

Enpä olisi uskonu sen mainostamisen ja kavereilta saatujen kehujen jälkeen, että puuhamaa oli noin p**** paikka! Eipähän siellä juuri mitään ollu ja jos jonnekkin lapsi halus mennä ni vähintään 30-40min. jonotus. Allasalueet täpö täynnä, niin ettet kääntymään mahtunu ettei joku ollu kyljessä...
  13. P

Tekisitkö rikosilmoituksen?

kävin puheilla, kun kävi niin, että tää myyjä antoi mulle väärän lähetyskoodin ja menin siis jo postiin noutamaan pakettia, kun selvis et on huijannut koko jutun, sitten vihastuksissani kävelin tien toiselle puolelle poliisiasemalle.. mutta varmaan netissäkin aika helppo tehdä.
  14. P

Tietenkin poliisi on velvollinen tutkimaan asian, oli kyse eurosta tai sadasta eurosta! Meillä oli sellanen tilanne joskus, että ostin huuto.netistä 3 bodyä 5e:lla. no bodyjä ei koskaan tullut, joten vein asian poliisille ja sain rahani takaisin!
  15. P

huutonetistäkö? Mä tekisin ihan periaatteesta, että osais lopettaa.. Ensin ehkä kertoisin odottavani vielä 2-3vrk, jonka jälkeen kertoisin tekeväni rikosilmoituksen.
  16. P

Mitä rangaistukseksi 5vuotiaalle?

avaimet mukaan seuraavalla kerralla :ashamed: oletko varma että teki sinua kiusatakseen, vai olisiko voinut olla joku lastenvälinen leikki?

Yhteistyössä