Nössöt ja turhat palstalaiset?

mie varmaan, viestejäni ei juurikaan huomioida, kuva ketjuissa ei juurikaan noteerata, olen usein ketjuntappajana eikä mua myöskään mainita noissa mukavin/ärsyttävin palstalainen aloituksissa :snotty: :ashamed: :'(

Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
mie varmaan, viestejäni ei juurikaan huomioida, kuva ketjuissa ei juurikaan noteerata, olen usein ketjuntappajana eikä mua myöskään mainita noissa mukavin/ärsyttävin palstalainen aloituksissa :snotty: :ashamed: :'(
:hug:
mutta onneksi se ei kaada maailmaa :snotty: :D

sondersson
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Minä :) mutta en ole nössö, päinvastoin. Ärsyttävissä ketjuissa tosin mainitaan ja tiedän miksi.

Yleensä toimin hyvin useasti ketjuntappajana. Ja senkin tiedän miksi.

P.s. ärsyttävin ei ole synonyymi huomionhakuiselle :O)
ollaanpa sitä nyt leuhkana. Sut mainitaan niissä ketjuissa about aina, ja juurikin siksi, että ajattelet olevasi muita parempi. Sun vastaukset on tyyliin tämä asia on näin ja se siitä. Et välttämättä kuitenkaan ole oikeassa muttet koskaan edes harkitse sitä vaihtoehtoa että joku toinen olikin nyt järkevämpi. Nussit pilkkua ja vääntelet asioita niin että näyttäisi siltä että olet oikeassa. Toimit ketjuntappajana lähinnä siksi että useimmista lienee tylsää väitellä kanssasi, pysyt yksiselitteisesti kannassasi etkä opi keskusteluista mitään uutta. Mikä on sääli, olis hienoa jos älykkyytes olis monitahoisempaa. Eikä mun ole nyt tarkotus olla ilkeä vaan toivoisin et ajattelisit tätä ja alkaisit käyttämään sitä sulla olemassa olevaa järkeä eri tavalla.

Minut on kerran mainittu jossain tosi pitkässä ketjussa. :eek:
Kuviani ei ole noteeranut kuin pari tyyppiä vaan, nekin aika negatiivissävytteisesti. :|

Mä ainakin kehuin sun kuvaa. :) :heart:

Elmerin kana
Tässä ketjussa on monta tosi symppistä ja kivaa palstailijaa, joiden mielipiteitä ja ajatuksia arvostan! Itse palstailen harvakseltaan ja harmaana, nimimerkkiä satunnaisesti vaihtaen...

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Minut on kerran mainittu jossain tosi pitkässä ketjussa. :eek:
Kuviani ei ole noteeranut kuin pari tyyppiä vaan, nekin aika negatiivissävytteisesti. :|
Minä voisin mainita sinut mukavien porukassa, jos minulla olisi tapana osallistua sellaisiin.
Oho, nyt taisin sitten osallistua. :D

Yhteistyössä