Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Minä voisin mainita sinut mukavien porukassa, jos minulla olisi tapana osallistua sellaisiin.Alkuperäinen kirjoittaja feger:Minut on kerran mainittu jossain tosi pitkässä ketjussa.
Kuviani ei ole noteeranut kuin pari tyyppiä vaan, nekin aika negatiivissävytteisesti. :|
Oho, nyt taisin sitten osallistua.
Ei se yksi kerta vielä mitään kerro Sekin oli sit varmaan joku näkymättömimmät palstalaiset-ketju.Alkuperäinen kirjoittaja Et kuulu tänne :b:Sut kyllä mainittiin yhessä ketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:Yksi nössö & turha ilmoittautuu! Vaikea lähteä muita sanomaan, koska yleensä ne, jotka ovat esillä muissa ketjuissa, jäävät myöskin parhaiten mieleen.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1443365,150Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:Ei se yksi kerta vielä mitään kerro Sekin oli sit varmaan joku näkymättömimmät palstalaiset-ketju.Alkuperäinen kirjoittaja Et kuulu tänne :b:Sut kyllä mainittiin yhessä ketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:Yksi nössö & turha ilmoittautuu! Vaikea lähteä muita sanomaan, koska yleensä ne, jotka ovat esillä muissa ketjuissa, jäävät myöskin parhaiten mieleen.
Onko sinusta vaikeaa tyytyä siihen, mitä olet saanut, kun joku toinen on saanut enemmän. Eli järkeä päähänsä.Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:ollaanpa sitä nyt leuhkana. Sut mainitaan niissä ketjuissa about aina, ja juurikin siksi, että ajattelet olevasi muita parempi. Sun vastaukset on tyyliin tämä asia on näin ja se siitä. Et välttämättä kuitenkaan ole oikeassa muttet koskaan edes harkitse sitä vaihtoehtoa että joku toinen olikin nyt järkevämpi. Nussit pilkkua ja vääntelet asioita niin että näyttäisi siltä että olet oikeassa. Toimit ketjuntappajana lähinnä siksi että useimmista lienee tylsää väitellä kanssasi, pysyt yksiselitteisesti kannassasi etkä opi keskusteluista mitään uutta. Mikä on sääli, olis hienoa jos älykkyytes olis monitahoisempaa. Eikä mun ole nyt tarkotus olla ilkeä vaan toivoisin et ajattelisit tätä ja alkaisit käyttämään sitä sulla olemassa olevaa järkeä eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Minä mutta en ole nössö, päinvastoin. Ärsyttävissä ketjuissa tosin mainitaan ja tiedän miksi.
Yleensä toimin hyvin useasti ketjuntappajana. Ja senkin tiedän miksi.
P.s. ärsyttävin ei ole synonyymi huomionhakuiselle :O)
Alkuperäinen kirjoittaja ...:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1443365,150Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:Ei se yksi kerta vielä mitään kerro Sekin oli sit varmaan joku näkymättömimmät palstalaiset-ketju.Alkuperäinen kirjoittaja Et kuulu tänne :b:Sut kyllä mainittiin yhessä ketjussa...Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:Yksi nössö & turha ilmoittautuu! Vaikea lähteä muita sanomaan, koska yleensä ne, jotka ovat esillä muissa ketjuissa, jäävät myöskin parhaiten mieleen.
Ei. En ajattele olevani muita parempi ihmisenä. Kaikki ovat saman arvoisia.Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:ollaanpa sitä nyt leuhkana. Sut mainitaan niissä ketjuissa about aina, ja juurikin siksi, että ajattelet olevasi muita parempi. Sun vastaukset on tyyliin tämä asia on näin ja se siitä. Et välttämättä kuitenkaan ole oikeassa muttet koskaan edes harkitse sitä vaihtoehtoa että joku toinen olikin nyt järkevämpi. Nussit pilkkua ja vääntelet asioita niin että näyttäisi siltä että olet oikeassa. Toimit ketjuntappajana lähinnä siksi että useimmista lienee tylsää väitellä kanssasi, pysyt yksiselitteisesti kannassasi etkä opi keskusteluista mitään uutta. Mikä on sääli, olis hienoa jos älykkyytes olis monitahoisempaa. Eikä mun ole nyt tarkotus olla ilkeä vaan toivoisin et ajattelisit tätä ja alkaisit käyttämään sitä sulla olemassa olevaa järkeä eri tavalla.Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Minä mutta en ole nössö, päinvastoin. Ärsyttävissä ketjuissa tosin mainitaan ja tiedän miksi.
Yleensä toimin hyvin useasti ketjuntappajana. Ja senkin tiedän miksi.
P.s. ärsyttävin ei ole synonyymi huomionhakuiselle :O)
Miksi jostakin muuten tulee ketjuntappaja? Millainen viesti on ketjuntappaja, mitä siltä viestiltä vaaditaan? Muutkin saa vastata, huvikseni kyselen.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:juuei - vanha ketjuntappaja!
Jos joku perustaa "kauneimmat profiilikuvat"-ketjun, mä äänestän heti sua, sutkin mainitaan sitten jossakin Ihana vauva ja kaunis äiti!Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mua ei muistaakseni ole mainittu... :wave:
Ai tätä ehti joku muukin kysymäänAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi jostakin muuten tulee ketjuntappaja? Millainen viesti on ketjuntappaja, mitä siltä viestiltä vaaditaan? Muutkin saa vastata, huvikseni kyselen.Alkuperäinen kirjoittaja juuei:juuei - vanha ketjuntappaja!
Ketjuntappaja on se, joka laittaa ketjuun viimeisen viestin, johon kukaan ei siis viitsi enää kommentoidaAlkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:Mitä muuten tarkoittaa ketjuntappaja? :attn:
Voi kiitos! Tuntuipa kivaltaAlkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:Jos joku perustaa "kauneimmat profiilikuvat"-ketjun, mä äänestän heti sua, sutkin mainitaan sitten jossakin Ihana vauva ja kaunis äiti!Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Mua ei muistaakseni ole mainittu... :wave:
*muoks* Se alin vauvakuva on aivan yltiösuloinen, mun oman muksuni sija maailman ihanimpana on vakavasti uhattuna