Nössöt ja turhat palstalaiset?

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Minut on kerran mainittu jossain tosi pitkässä ketjussa. :eek:
Kuviani ei ole noteeranut kuin pari tyyppiä vaan, nekin aika negatiivissävytteisesti. :|
Minä voisin mainita sinut mukavien porukassa, jos minulla olisi tapana osallistua sellaisiin.
Oho, nyt taisin sitten osallistua. :D
:D
Mulla ei ole tapana kaataa kakkaa toisten niskaan, vaikka itselläni olisi kuinka paha olla.
Ja jos Majuria tölväisenkin, niin minusta tuntuu, että se tyyppi kyllä kestää sen, kun sillä on tapana yleensäkin kerjätä sitä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Et kuulu tänne :b:
Alkuperäinen kirjoittaja Ceres:
Yksi nössö & turha ilmoittautuu! Vaikea lähteä muita sanomaan, koska yleensä ne, jotka ovat esillä muissa ketjuissa, jäävät myöskin parhaiten mieleen.
Sut kyllä mainittiin yhessä ketjussa...
Ei se yksi kerta vielä mitään kerro :D Sekin oli sit varmaan joku näkymättömimmät palstalaiset-ketju.

...
Yksi nössö & turha ilmoittautuu! Vaikea lähteä muita sanomaan, koska yleensä ne, jotka ovat esillä muissa ketjuissa, jäävät myöskin parhaiten mieleen.
Ei se yksi kerta vielä mitään kerro :D Sekin oli sit varmaan joku näkymättömimmät palstalaiset-ketju.
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1443365,150

Lol
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Minä :) mutta en ole nössö, päinvastoin. Ärsyttävissä ketjuissa tosin mainitaan ja tiedän miksi.

Yleensä toimin hyvin useasti ketjuntappajana. Ja senkin tiedän miksi.

P.s. ärsyttävin ei ole synonyymi huomionhakuiselle :O)
ollaanpa sitä nyt leuhkana. Sut mainitaan niissä ketjuissa about aina, ja juurikin siksi, että ajattelet olevasi muita parempi. Sun vastaukset on tyyliin tämä asia on näin ja se siitä. Et välttämättä kuitenkaan ole oikeassa muttet koskaan edes harkitse sitä vaihtoehtoa että joku toinen olikin nyt järkevämpi. Nussit pilkkua ja vääntelet asioita niin että näyttäisi siltä että olet oikeassa. Toimit ketjuntappajana lähinnä siksi että useimmista lienee tylsää väitellä kanssasi, pysyt yksiselitteisesti kannassasi etkä opi keskusteluista mitään uutta. Mikä on sääli, olis hienoa jos älykkyytes olis monitahoisempaa. Eikä mun ole nyt tarkotus olla ilkeä vaan toivoisin et ajattelisit tätä ja alkaisit käyttämään sitä sulla olemassa olevaa järkeä eri tavalla.
Onko sinusta vaikeaa tyytyä siihen, mitä olet saanut, kun joku toinen on saanut enemmän. Eli järkeä päähänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1443365,150

:LOL: Voin hyvin kuvitella!

tt ei kirj
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:
Minä :) mutta en ole nössö, päinvastoin. Ärsyttävissä ketjuissa tosin mainitaan ja tiedän miksi.

Yleensä toimin hyvin useasti ketjuntappajana. Ja senkin tiedän miksi.

P.s. ärsyttävin ei ole synonyymi huomionhakuiselle :O)
ollaanpa sitä nyt leuhkana. Sut mainitaan niissä ketjuissa about aina, ja juurikin siksi, että ajattelet olevasi muita parempi. Sun vastaukset on tyyliin tämä asia on näin ja se siitä. Et välttämättä kuitenkaan ole oikeassa muttet koskaan edes harkitse sitä vaihtoehtoa että joku toinen olikin nyt järkevämpi. Nussit pilkkua ja vääntelet asioita niin että näyttäisi siltä että olet oikeassa. Toimit ketjuntappajana lähinnä siksi että useimmista lienee tylsää väitellä kanssasi, pysyt yksiselitteisesti kannassasi etkä opi keskusteluista mitään uutta. Mikä on sääli, olis hienoa jos älykkyytes olis monitahoisempaa. Eikä mun ole nyt tarkotus olla ilkeä vaan toivoisin et ajattelisit tätä ja alkaisit käyttämään sitä sulla olemassa olevaa järkeä eri tavalla.
Ei. En ajattele olevani muita parempi ihmisenä. Kaikki ovat saman arvoisia.
Tottakai joku toinen voi olla myös oikeassa ja varmasti onkin. Näissä ketjuissa minä kuitenkaan en kovin usein keskustele.

Yleensä keskustelen niissä ketjuissa, missä olen oikeassa, mutta niin voi olla moni muukin.

Niin, ja miksi tosiaan pitäisi enää jatkaa aihetta joissakin ketjuissa, jos asia on jo ratkaistu.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Mua ei muistaakseni ole mainittu... :wave:
Jos joku perustaa "kauneimmat profiilikuvat"-ketjun, mä äänestän heti sua, sutkin mainitaan sitten jossakin :) Ihana vauva ja kaunis äiti!

*muoks* Se alin vauvakuva on aivan yltiösuloinen, mun oman muksuni sija maailman ihanimpana on vakavasti uhattuna :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Mua ei muistaakseni ole mainittu... :wave:
Jos joku perustaa "kauneimmat profiilikuvat"-ketjun, mä äänestän heti sua, sutkin mainitaan sitten jossakin :) Ihana vauva ja kaunis äiti!

*muoks* Se alin vauvakuva on aivan yltiösuloinen, mun oman muksuni sija maailman ihanimpana on vakavasti uhattuna :D
Voi kiitos! Tuntuipa kivalta :)

Yhteistyössä