Nössöt ja turhat palstalaiset?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:
Mitä muuten tarkoittaa ketjuntappaja? :attn:
Ketjuntappaja on se, joka laittaa ketjuun viimeisen viestin, johon kukaan ei siis viitsi enää kommentoida
Mutta millainen viesti se yleensä on? Mitä siinä on vikaa ettei kukaan halua kommentoida? Jos se viesti onkin liian hyvä, ytimekäs ja kaikenkattava eli sen kirjoittaja = liian fiksu? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Ingalsin Laura:
Mitä muuten tarkoittaa ketjuntappaja? :attn:
Ketjuntappaja on se, joka laittaa ketjuun viimeisen viestin, johon kukaan ei siis viitsi enää kommentoida
Hei, mulle on käynyt pari kertaa näin :ashamed: Mutta eikö sen voi kääntää niin, että kirjoittaa niin hyvin ja tyhjentävästi, että muut menee sanattomiksi.. Näin mä asian ennemmin näkisin ;)

Täällä kans yksi ketjuntappaja tai sitten kommentit jätetään (omasta mielestä liian usein) huomiotta! Prkl.. Olen siis ilmeisesti liian näkymätön, muistumaton ja mauton? Hmph..

Tässä ketjussa on kyllä listautunut tosi monta nimimerkkiä jotka itse muistan kun kirjoittelin teistä hassuja juttuja siihen 'mitä tulee nikistä mieleen' ketjuun :)

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Täällä kans yksi ketjuntappaja tai sitten kommentit jätetään (omasta mielestä liian usein) huomiotta! Prkl.. Olen siis ilmeisesti liian näkymätön, muistumaton ja mauton? Hmph..

Tässä ketjussa on kyllä listautunut tosi monta nimimerkkiä jotka itse muistan kun kirjoittelin teistä hassuja juttuja siihen 'mitä tulee nikistä mieleen' ketjuun :)
Mikä ketju? :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

Mikä ketju? :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1721271

Yhteistyössä